Rozie

Vauveli on vihdoin auki!!

345 posts in this topic

Toivotaan, että mahdollisimman moni naiksujen lapsisivuilta ja hyvistä ketjuista löytää myös tänne. Siellä kun oli niin kiva tunnelma, ja aina sai vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua ärsyttää kans tää 10 viestin juttu.. Mutta muuten on kyllä ihanaa että tämä on vihdoin auki!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakko vielä kommentoida (ja tietty uudela viestillä) että kun täältä tuntuu nyt olevan aika vaikeeta löytää ees niitä juttuja, minne kommentoida et saa noi viestit täyteen. Ku vielä ei oo niin paljoo gallupeja ym..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Niinpä. Rasittavaa etsimällä etsiä ketjuja, joihin voi kommentoida jotakin (jotta saisi 10 viestiä kirjoitettua).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, sama homma ärsyttää. Tänään tullut pari tuntia selailtua eri ketjuja, että voisko nyt johonkin jonkin järkevän viestin saada aikaiseksi, mutta aika vähän tuntuu sellaisia ketjuja vielä olevan. Tulee sitten turhia täyteviestejä vaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuliskos tästä mun kymmenes viesti!? :) Sivut vaikuttavat hyviltä ja kiva, kun vauvainfo lopulta tuli omaksi sivustokseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiva, että tämä on vihdoin auki. Eikös se kuitenkin ole niin, että hyvää kannattaa aina odottaa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muakin ärsyttää tää 10 viestin sääntö kun ei ole vielä oikein mitään kommentoitavaa mihkään ketjuun.. Mut muuten kiva et tää vihdoin aukes, kunpa ihmiset löytäis tän samassa laajuudessa kun naikkaritkin :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hienoa, että vauveli vihdoin aukesi, tästä kuvittelen löytävän oikean paikan puhua lapsihaaveistani. Vielä kun tosiaan keksisi, mihin ne pari viestiä nakuttais, että tulis 10 täyteen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä 10 viestin sääntö näyttää synnyttävän joitain tällaisia ketjuja, joissa ei oikeastaan sanota yhtään mitään. :lol: No, ainakin ihmiset ovat aktiivisia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hieno juttu tämä foorumi. Kymmenen viestin sääntö aiheuttaa varmasti paljon turhia viestejä, ehkä tämäkin lasketaan yhdeksi sellaiseksi :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hölmöähän se on väkisin viestejä keksiä, mutta ehkä se kynnys tulevaisuudessakin kirjoittaa laskee näin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt vasta itse löysin tänne, pari päivää naikkareissa etsinyt, että mistä hitosta tänne pääsee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upeeta! Avauksen ajoitus osui mun kannalta ainakin just hyvään aikaan, kun alkaa naikkaroinnin jälkeen nämä asiat kiinnostaa :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now