Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Pimpula

Kauneuskirurgia

14 posts in this topic

Onko täällä ketään joka olisi kokenut tai on harkinnut kauneuskirurgisia operaatioita? Mun rinnat on menettäneet muotonsa raskauksien ja imetyksen jälkeen ja ahdistavat mua paljon. Kokoa on, mutta roikkuvat...

Oon miettinyt niiden korjauttamista leikkauksella. En haluaisi kokoa lisää, mutta roikkuvuutta haluaisin pois. Siihen kun ei jumppa auta.

Tästä en kauheasti viitsi ääneen keskustella, kun aihe on mulle muutenkin arka.

Työkaveri kävi eräässä leikkauksessa ja kertoi siitä avoimesti, minkä jälkeen itse olen ruvennut pyörittelemään tätä leikkausasiaa päässä. Olen katsellut hintoja jne.

 

Onko kukaan käynyt suurennuttamassa tai pienentämässä rintojaan, tai korjannut niiden muotoa?

 

Myös muut kauneuskirurgiset toimenpiteet, niistä toipuminen, kokemukset ja edes harkinta tähän ketjuun. Olisi kiva tietää olenko ainoa joka tällaisia miettii.

 

Onko jotain leikkausta, mitä voisit jossain elämäntilanteessa harkita? Tai mihin et milloinkaan suostuisi. Muutenkin asiaan liittyvää keskustelua tähän toivoisin, mutta hyvässä hengessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on lääketieteelliset perusteet rintojenpienennysleikkaukseen, jonne aion mennä kun lapsiluku on täysi ja bmi on tarpeeksi alhainen. Oon näistä isoista ja roikkuvista megahinkeistä kärsinyt tosi pitkään, ja eipä tuo raskaus ja imetys näille mitään ihmeparannusta tehnyt, päinvastoin... Eli ehkä muutaman vuoden päästä siis sitten veitsen alle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onko kukaan käynyt suurennuttamassa tai pienentämässä rintojaan, tai korjannut niiden muotoa?

 

Pienennys ja "ripustus" takana, en voisi olla tyytyväisempi. Imetys tosin takkusi mennen tullen, mutta itse operaatio tehdään rintakudosta mahdollisimman pitkälle säästäen. Jos kokemuksia haluaa esim. operaatiosta tai siitä toipumisesta, voin turista yvärillä.

Edited by Jenny-Maria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä suunnittelen silikonien laittoa. Kaksi raskautta ja imetykset ovat tyhjentäneet rinnat aivan onnettomiksi. Tai olemattomiksi lienee oikea ilmaisu. Haluaisin taas näyttää naiselta ja olisi kiva, ettei kaikki vaatteet olisi isoja ja/tai löysiä rinnan kohdalta. Liivejä ja uima-asujakin on vaikea löytää rinnattomana. En halua mitään huikean suuria, edes suuret ei tarvis olla, kunhan ois rinnat ylipäätään, ettei tarvi nolostella ja tuntis itsensä kauniimmaksi.

 

Ja joo, myönnän, että mua nolottaa uida, saunoa yms seurassa näiden nahkalärpäkkeiden kanssa :-(

 

 

Haluan operaation täällä Suomessa, koska jotenkin tuntuu luotettavammalta toiminnalta. Tai ainakin on sitten operaatiopaikka lähellä, jos leikkauksen jälkeen ilmenee jotain ongelmia. Olisi mukava kuulla kokemuksia ja suosituksia hyvistä sairaaloista ja kirurgeista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun rinnat on... No. Maan vetovoima vetää niitä kummasti puoleensa. Varsinkin nyt raskauden ja maidon pumppaamisen jälkeen. Katellaan sitten kun lapset on tehty ja kilot karistettu. Tällä hetkellä tuntuu, että sitten teen tisseille jotain. Siinä kohtaa ei nimittäin varmaan oo isoista tisseistä jäljellä kun kaksi isoa tyhjää pussia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen menossa implanttien laittoon muutaman viikon kuluttua. Jännittää tosi paljon, mutta jospa se on sitten kaiken arvoista. Lähtötilanne on se, että nahkaa on d-kupin verran, mutta täytettä ei edes a-kuppia. Kuopuksen imetys sai rinnat katoamaan aivan tyystin. Olen lukenut aiheesta paljon ja tuntuu, että harva katuu implantteja vaikka niistä olisi ollut jotain vaivaakin. Itse lähden sillä ajatuksella, että saahan ne sitten pois jos tarve tulee. Lähtötilanne on jo niin karun näköinen, että tuskin ne enää rumemmat voi olla.

 

Mielenkinntoista, ettei täällä kukaan uskalla tunnustaa ottaneensa implantit. Vaikka enpä minääkään kehtaa´omalla nickillä asiaa kertoa... Leikkausjonoista päätellen kuitenkin tämä on aika suosittu operaatio!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle rinnat on tosi arka paikka. Olen aina niitä enemmän ja vähemmän häpeillyt, vaikka järjellä ajatellen niissä ei mitään hävettävää ole ollut. Nyt ajattelen, että olisinpa silloin 10 vuotta sitten osannut arvostaa kiinteitä rintojani, vaikka ne pienet olivatkin. Nyt on täysi työ yrittää hyväksyä nämä edelleen pienet, mutta semmiten venyneet ja arpiset lörpät. Vertailen jatkuvasti rintoja muihin ja aina kaikilla näyttää olevan isommat tai ainakin kiinteämmät. Hiukan hyväksymistä auttoi se, että uimahallireissulla näin muitakin rintoja, joilla selvästi oli imetetty.

 

Silikoneja en ehkä helpolla ottaisi, koska tykkään rinnoista käytännölliseltä kannalta: näiden kanssa voi liikkua enemmänkin ja tehdä vaikka mitä eivätkä varmasti ole tiellä tai aiheuta vaivoja niska-hartiaseudulle. Vielä kun joku toinenkin sanoisi, että rintani ovat ihan ok tai jopa kauniit. Koen, että joudun rintojani jonkun verran häpeilemään miehenikin kanssa. Jos leikilläni sanon ottavani silikonit, niin mies melkein suuttuu ja kieltää ehdottomasti. Miten teillä muilla puolisot on suhtautuneet rinta-asioihin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mieheni ei ole sanonut oikeastaan juuta eikä jaata. Sen verran on kommentoinut, että hänen vuokseen silareita ei tarvitse laittaa vaan olen hyvä näin. Lisäksi hän on sanonut, että voin tehdä omalle kropalleni mitä haluan. Jotenkin olisi minulle itselleni helpompaa, jos hän olisi sanonut, että älä laita tai jippii kun laitat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
the north face sale Earl indecent silk blouse with a touch of femininity, and gray skirts fraternize, whole colouring is pure and the north face ukspirited, fulgid setting is the neck ornaments, whilst maintaining their ?la mode style. pencil skirt is a true operating to enlarge indicate, pale mix of King Downcast whole revitalize is the north face online nice http://www.denalisale.co.uk/ and disinfected and bright.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moi, kohtalokaverit! minullakin on rinnat synnytyksen jälkeen löysistyneet, ja kaiken kukkuraksi myös vatsa riippuu. mutta minä luin tästä http://www.christinasclinic.ee/fi/uudised/481-tarjous-aeideille-rinnat-vatsa-10, että Tallinnassa christinas clinicissä tehdään nämä kaksi leikkausta kerrallaan (ja edullisemminkin).ja olen kuullut heistä paljon hyvää..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täytyy nyt olla rehellinen että olen viime aikoina aika tosissani miettinyt rintojen muokkausleikkausta. Mä en niinkään tahtoisi täytettä lisää, pikkasen jos mallia saisi korjattua vähemmän riippuvammaksi, niin olisi ihan hyvä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Samasta haaveilen itse. Jahka 35 täytän, niin lahjoitan itselleni leikkauksen nännien-suunta-pois-maan-keskipisteestä. Ellei sitten vielä viides lapsi tunkea haaveisiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua on aina häirinnyt, kun mulla on eriparin tissit. Tiedän kyllä, että se on ihan normaalia, mutta omaan silmään näissä on aika iso ero, kun toinen tissi on suht terhakka ja toinen taas selkeästi riippamallia. Saa nyt nähdä, mitä näille imetyksessä tapahtuu, mutta itse olen aina ajatellut korjauttavani tämän isomman samaan kokoluokkaan pienemmän kanssa.

 

Toinen, mistä olen aina haaveillut, on nenän muotoilu. Mulla on sellainen pysty ja leveä possun nenä, josta nuorena sai kuulla ihan kiitettävästi, eikä suhde nenään ole siis oikein mieluisa. Mutta nenän leikkauksesta luettuani on alkanut tuntumaan, etten kuitenkaan halua siihen leikkaukseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0