Lioni

Alkuraskauden hermoilijat

979 posts in this topic

Tää on kyllä ihan kamalaa. Näin yöllä niin todentuntuista unta siitä, että verenvuoto alkoi ja oon sitten tän aamun ollut ihan ekstrahuolissanni. Tästä ei kyllä tuu yhtään mitään. :( Mies ei ymmärrä tätä mun stressaamista. :rolleyes: Enkä kyllä ymmärrä itsekään mutta en pysty myöskään lopettamaan.

 

Päätin myös, että jos tämä itu pysyy kyydissä niin menen alkuraskauden ultraan yksityiselle. Mutta milloin? Kun en edes tiedä, millä viikoilla+päivillä ollaan, kun raskaus alkoi suoraan keskenmenon jälkeen. No, joka tapauksessa aion mennä sinne ultraan ennen meidän hiihtolomaa ja Azorien matkaa. Sen jälkeen voi sitten reissata vähän paremmalla mielellä, JOS siellä joku näkyy.

 

Mä niin haluaisin vain olla onnellinen ja suunnitella vauvajuttuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taidanpa minäkin liittyä tänne ;) Varhaisultrassa kaikki oli hyvin, mutta huoli on kova. Ja paperia tarkistellaan täälläkin... :rolleyes:

 

Mutta, onnittelut tätä kautta Ompukalle ja Melihiilelle, taidatte olla tuttuja tuolta häähumun puolelta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täältäkin löytyy yksi hermoilija joka näkee painajaisia ja välillä tuntuu että itkee silmät päästä.. Pienokainen nähty nyt jo kahdesti ultrassa ja sydän lyönyt todella voimakkaasti(viikkoja 8+2) ja silti pelkään pahinta joka hetki.. Ehkä syynä saattaa olla ajoittainen mahan nipistely vaikka lääkäri sanoi että ei syytä huoleen, ne on vaan kasvukipuja.. Siltikin en voi olla joka kohdassa hermoilematta jos mahassa vähänkin nipistää.. . :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hermoilen!!!

 

Tuntuu, että hermoilu vaan kasvaa, mitä pidemmälle mennään. Viimeiset pari päivää ovat olleet kyllä yhtä tuskaa ja oman kropan tarkkailu ihan uusissa ulottuvuuksissa. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkin hermoillaan ja jännitetään!!! Täällä raskaus vasta ihan alussa, ja kaikki tuntuu vielä niin epätodelliselta!!! Ei kai tässä auta muu kuin mennä päivä kerrallaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites
^Oi, onnea Capuccino!, säkin täällä tuskailemassa :D

 

 

Onnea Capuccino! :)

 

Kiitos paljon! Onnea molemmille plussasta, nyt vaan kasvatellaan vatsojamme :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä ilmoittautuu todellinen hermoilija.

Tänään täyttyi vko 4

kolmena aamuna olen saanut plussan testiin ja koko ajan vahvemman mutta huoleni onkin se, että viikko sitten mulla oli niin vahvat oireet, että tiesin jo ennen testiä olevani raskaana mutta nyt sitten viikonloppuna oireet katosivat??

 

Mulla oli joulukuussa varhainen keskenmeno ja se alkoi oireiden loppumisella.

 

Inhottaa kun ei pysty yhtään nauttimaan tästä plussasta. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Toivottavasti ollaan sitten elokuun helteillä toisessa ketjussa kärvistelemässä viimeisillämme mahojen kanssa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään plussattu ja laskureiden mukaan menossa viikko 5. Piti sitten plussan jälkeen kahlata netti läpi ja nyt mietin, että saa nähdä tuleeko tästä mitään, kun on tullut veristä / verensekaista vuotoa parina päivänä tällä viikolla. Myös rintojen arkuus heittelee kovin paljon ja välillä ei ole yhtään arat. Jospa tuo onkin jo mennyt kesken ja testi näytti plussaa vain jäänteiden takia..? Tai sitten ei ehkä pitäisi miettiä vaan olla ja odotella vain?

 

Ääähhh..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viikko 5 menossa ja lähinnä yritän olla ajattelematta asiaa juurikaan,

kun näin alussa mennään ja kaikkea voi sattua. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä kanssa ajatukset pyörivät päässä: Onks tää nyt totta? Mitä, jos tästä ei tulekaan mitään? Onkohan vauva terve? Ja sitten tietenkin, että onko musta tähän? Apua. Onneksi on paljon muutakin touhua, joten ei koko ajan ehdi kelailla. Mutta kuluisipa nopeasti muutama viikko!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitikin taas käydä lukemassa keskenmenopalstaa. :unsure: Kolme tuntia ar-ultraan ja sain taas kaikki möröt kaivettua esiin. Ihan kuin ei olisi muuten tarpeeksi huono olo pahoinvoinnin takia. Että sitä pitääkin kiduttaa itseään tuollaisella. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Älä nyt Melihiili. Kohta pääsette näkemään, että kaikki on kunnossa!!

Mä olen jo kehitellyt itselleni kohdunulkoisen raskauden.. Ei tosiaan pitäisi lukea mitään ikäviä juttuja. Ei kai mullakaan nyt mitään kunnollisia syitä ole tuota epäillä.. Kai.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos tsempistä Elektra. Sain taas vähän koottua itseäni ja nyt on ihan suht rauhallinen olo (siis sikäli kuin nyt tässä tilanteessa voi olla). Eiköhän sunkin pienellä kaikki ole hyvin, kasvattaa tulevaa äitiään vaan siihen jatkuvaan huoleen, mikä kuulemma jatkuu loppuelämän. :lol:

Pitäisi tosiaan pysyä kaukana kaikista ikävistä aiheista, kun ei se tieto auta yhtään mitään, kun ei nää asiat ole omissa käsissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nyt ollaan vaan sen yhden testitikun varassa... Kaksi viivaa ja kaikki muuttuu, vaikka olo on samanlainen kuin aina ennenkin.

 

Justiinsa nain. Ja minua hermostuttaa lahinna se, etten tieda mistaan mitaan, lasketuista ajoista enka sairaaloista enka mistaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lauantaina tehty haalea plussatesti, mutta äsken tein varmistustestin, joka näyttää ihan puhdasta negaa. Voi prkl... Mitähän tässä nyt pitää ajatella??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now