Sign in to follow this  
Followers 0
syksyn tyttö

Trampoliinit

6 posts in this topic

Kaipaisin keskustelua erilaisista trampoliineista. Puolesta ja vastaan.

 

Meillä olisi harkinnassa ostaa kesällä trampoliini, joku n 1,5 metriä halkaisijaltaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meilla on 3 v lapsi, joka tykkaa kuin hullu puurosta trampoliinilla pomppimisesta. Tramppa on aika iso, halkaisijaltaan ainakin 3 m (mihen mukaan viela isompi), joten siina mahtuu hyvin menemaan aikuinenkin. En yhtaan tieda, onko trampoliinien suhteen jotain suosituksia (kuinka usein voi pomppia), mutta taytyy sanoa etta meidan aika kompelolle ja aralle lapselle se on tehnyt tosi hyvaa. Hankittiin tramppa lokakuussa 2011 ja se on ollut kaytossa siita lahtien useimpina paivina viikossa.

 

Ma vannoin aina, etta meidan pihalle ei trampoliinia tule, mutta nyt oon kylla ihan tyytyvainen sen olemassaoloon. Ainoa, minka tekisin toisin, jos voisin, olis turvaverkko trampoliinin ymparille. Taalta ei saa niita noin suurille, joten aikuisen on koko ajan kytattava lasta pomppimassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie olen miettinyt Chiko ihan samaa, että meidän rauhallinenkin lapsi voisi tuosta tykätä.

 

Onkohan jollain kokemuksia br-lelujen trampoliineista? Siellä olisi myynnissä 1,4 m halkaisijaltaan oleva trampoliini, suojaverkolla. Onkohan noi br:n trampoliinit kuinka "leluja".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse vastaan noista br-lelujen trampoista. Ainakin tuolla koolla painorajana oli 45 kg eli ihan lelu. Jäi sitten kauppaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on nyt toista kesää trampoliini ja se on kyllä ollut vain ja ainoastaan positiivinen juttu. Pojat viihtyy siellä hyvin ja ovat hienosti oppineet uusia juttuja ja kehittäneet motoriikkaa/tasapainoa.Keskimmäinen ei vielä viime kesänä kovin hyvin osannut hyppiä mutta nyt menee jo kuin vanhalta tekijältä.Pojat saa olla trampalla yhtäaikaa ja ovat hyvin oppineet vuorotellen hyppimään. Turvaverkkokin menee jo heiltä automaattisesti kiinni joten ei tarvitse senkään puolesta pelätä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kaipailisin trampoliinikokemuksia? Käyttäjiksi tulisi tuo vajaa kolmevuotias ja hänen kaksitoistakesäinen serkkunsa ja sijoituspaikaksi mökki eli mitenkään jokapäiväiseen käyttöön trampoliini ei tulisi, mutta varsinkin vanhempi lapsi harrastuksensa vuoksi kaipaisi ihan kunnon pomppua. Tekeekö esim. noilla Prisman trampoliineilla mitään?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0