Fian

Vauvakuume/odotus ja ylipaino?

132 posts in this topic

Oho mulla on jäänyt vastaamatta. Huh miten hienot tulokset sulla Meli! :) Kuulostaa oikein hyvältä! Merkkaatko ruuat kalorilaskuriin tai kiloklubiin kun tiedät hiilareiden määränkin noin hyvin? Minkä verran kilokaloreita sulle tulee päivässä? Entä harrastatko paljon liikuntaa? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itselläkin reilut 10kg ylipainoa ja kauhea kuumeilu päällä! Kun sen painon lisäksi on vielä riskinä rad ja korkea verenpaine sukurasitteena, niin yrityksestä ei varmaan tule niin helppoa. Nyt jo takana muutama kuukausi yrittämistä yhdessä rauhallisen painon pudotuksen kanssa. Toivottavasti pian plussaa<3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho mulla on jäänyt vastaamatta. Huh miten hienot tulokset sulla Meli! :) Kuulostaa oikein hyvältä! Merkkaatko ruuat kalorilaskuriin tai kiloklubiin kun tiedät hiilareiden määränkin noin hyvin? Minkä verran kilokaloreita sulle tulee päivässä? Entä harrastatko paljon liikuntaa? 

Hah, liikunta mitä se on? :D Aika minimissä siis. Hyötyliikunta toki lisääntynyt ja kuljen enemmän rappusia vaikka kerroksia olisikin kivasti. Olen joko töissä tai koulussa tai tietokoneella tekemässä kouluhommia. Opiskelijan arki vie mehut ja siten koen ettei liikunnalle jää aikaa.

 

Kilokaloreista ei ole pienintäkään aavistusta. En laske ollenkaan, koska luonnollisesti syön aika terveellisiä juttuja kuten lihaa ja kasviksia. Niissä ei kauheasti ole. Toki toisinaan skippaan aterian joskus nutrilett patukalla. Silloin pyrin huomaamaan kalorit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hieno pudotus Melillä.

 

Täällä kans yks isompi vauvakuumeilija. Painoa koitan tiputella alaspäin, mutta vaikeeta se kyllä on!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moikka!

Niin siinä sitten kävi että plussa napsahti viikonloppuna. Hirvittää ihan kauheasti että miten raskaus ja etenkin synnytys tulee menemään, mutta eihän se kyllä murehtiminen mitään auta. Nyt yritän vaan keskittyä siihen ettei paino kauheasti nousisi, syön järkevästi ja liikun! Pitäisi voida nauttia tästä tilasta eikä heti murehtia ;)

Tsemppiä kaikille ylipainoisille yrittäjille ja odottajille!♥

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mukavaa, että on tämmöinen ketju :) Mulla bmi 40+ eli ylipainoa on reilusti, on aina ollut. Nyt jätettiin ehkäisy pois ja suurena suurena haaveena raskautua. Olen saanut 16kg pois parissa vuodessa ja parhaillaan olen fitfarmin dieetillä. Jos se auttaisi raskautumiseenkin.. ja ylipäätään tarkoitus olis saada painoa pikkuhiljaa alaspäin, vaikka raskaus ei heti alkaisikaan. Sitä mä jännitän eniten, että ovuloinko ollenkaan ylipainon takia, mutta ovistikkuja tilasin jotta sekin asia selviäisi. Muutama vuosi sitten mulla ei esim. vuoteen tullut menkkoja ollenkaan kun en käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä. Viime syksynä kävin ultrassa gynekologin lähetteenä, eikä munasarjoissa ollut mitään ongelmaa kuten endoa tms. Noh, saa nähdä. Ihana huomata kuitenkin täältä, että moni ylipainoinenkin on raskautunut ja jotkut jopa aika nopeasti! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now