Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Kyseliä

Keskustelupalstat

38 posts in this topic

Mä olin aikoinaan helistimessä, mutta sitten se vaihtui tervemedian tai jonkun sen tapaisen alle ja tuntuu että koko palsta kuoli. Jos totta puhutaan en ollut tästä paikasta edes kuullut, sattumalta eksyin tänne tossa jokin aika sitten. Tämä vaikutti paljon lämminhenkisemmältä ja mukavemmalta paikalta kuin vauva ja kaksplus, joten tänne sitten tein tunnarit ja jäin. :) Ei oikein muualla tule ees käytyä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tunnukset löytyy varmaan kaikkiin mahdollisiin, kaksplussalle kirjoittelin esikoisen odotusaikana ja osallistuin odotusklubiin. Myöhemmin olen käynyt satunnaisesti silmäilemässä mikä meno siellä on nykyään mutta hyvin moderoidut palstat kiinnostaa nykyään enemmän.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekan raskauden aikana taisin käydä Helistimessä joskus ja vauva.fi.ssä:kin taisin käydä tutustumassa. Mutta tämä tosiaan tuntuu sopivan aktiiviselta/rauhalliselta palstalta, jossa ei ole häiriköitä tai provosoivia kirjoittelijoita. Tosi siisti, asiallinen paikka ja minusta tuo monen vastaajan käyttämä kuvaus lämminhenkisyydestä on oikein osuva. :) En ole nyt toisen raskauden aikana muualle haikaillut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä on ainut keskustelupalsta mihin olen rekisteröitynyt. Facebookissa olen törmännyt moneen otteeseen mainokseen, jossa mainostetaan uutta palstaa keinuhevonen. Olen käynyt katsomassa, mutta aika hiljaiselta vaikuttaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämän sivun lisäksi lueskelen silloin tällöin Vauvaa ja Kaksplussaa, todella harvoin siellä kuitenkaan mitään kommentoin ja jos kommentoinkin, niin ilman nimimerkkiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KaksPlus ja Vauva on kyllä hyvää viihdettä, yleensä saa nauraa vedet silmissä niille jutuille :D

 

Ihan samaa mieltä! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen rekisteröitynyt vain tänne.. Mutta olen selaillut kaksplussan palstoja ja todennut että täällä on kyllä tuplasti mukavampia ihmisiä kirjoittelemassa kuin siellä. Ei siis millään pahalla.. Mutta mieluummin haluan, että minulle vastataan ystävällisesti kuin ilkeillen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä löysin kymmenen vuotta (!) sitten aivan mahtavan palstan: perheklubi, josta opin ihan hirveästi asioita vauva-arkeen, odotukseen ja kaikkeen mahdolliseen vauva-aiheiseen. Jossain vaiheessa sen aihepiirit rajattiin harmi kyllä vain erityislapsiin ja siirryin sieltä vauvapalstalle. Nyt kun vauvapalstalla on katkos meneillään, niin huomasin että olen jonkin verran addiktoitunut näihin odotus/vauva/sun muu -keskustelujen seuraamiseen, ja oli pakko tehdä tunnukset tänne vauva.infoon.

 

Tuo perheklubi oli ehdottomasti lämminhenkisin ja paras palsta missä olen ollut. Vauvapalsta oli tosi hauska koska siellä kävin niin paljon porukkaa. Keskustelun aiheet oli melkein maasta taivaaseen ja keskustelijoita sen verran paljon että joka illalle riitti paljon uutta luettavaa. Siellä oli myös mielenkiintoisien ihmisten päiväkirjoja - lähinnä palsta toimi mulle telkkarin korvikkeena :D

Tämä palsta vaikuttaa myös mukavalta, mutta on vielä niin uusi mulle etten ole tänne kunnolla kotiutunut. Ei tunne nimimerkkejä sillä tavalla kun useamman vuoden seurailulla oppii tuntemaan jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0