sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

Nyt ei ollut viiva vahvistunut :girl_cry: Aivan samanlainen kuin eilenkin ja kuitenkin jo dpo 15! Digin tein kanssa, ja se näytti raskaana 1-2, vaikka odotin 2-3. Ymmärrän tuon digin heiton, koska nyt olisi viikkoja 4+1, mutta liuskatestin vahvistumattomuus pelottaa -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ei mulla halpisliuskat ainakaan vahvistuneet niin, että joka päivä olisi huomannut eron. Sain hailakan, mutta selvästi näkyvän haamun dpo11 ja tasavahvat viivat jotain rv 4+5 eli mitä se olisi, dpo19.

 

Nää mun viivat on täälläkin olleet ihmeteltävinä jo aiemmin... Mutta kaivelinpa ne nyt vielä tähän lohdutukseksi. En aikanaan (sattuneesta syystä) kuvannut ihan joka testiä, lähinnä vaan nää, missä sen tummentumisen näki. Ja ihan hyvin siis pyyhkii edelleen, että en vielä masentuisi. Ymmärrän kyllä erittäin hyvin, että alkuraskaus on tosi jännää aikaa ja muutenkin raskausaikana melkein kaikki mahdollinen pelottaa, jännittää ja masentaa.

 

P1010003-1.jpg

 

P1010014.jpg

 

Muoks. Laitetaas tähän nyt vielä sellainen taulukko, josta näkee, kuinka kovin yksilöllisesti tuo hCG nousee:

 

hcg_levels-chart.gif

Edited by Elkku

Share this post


Link to post
Share on other sites

itsellä ei ollut vielä 5+0 tasavahvat viivat, joten ei suurta huolta kannata asiaan ottaa vielä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halpistestit harvemmin edes antavat kauhean vahvoja viivoja (been there, done that joskus vuonna nakki ja miekka), ja digitestinkin tulos riippuu ihan siitä, kuinka konsentroitunutta eli väkevää virtsa on. ;) Älä Kakkara menetä toivoasi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos lohdutuksen sanoista :blush: Ostin uuden viikkodigin, mutta sen säästän myöhempään ajankohtaan, jos vielä jotain testattavaa on. Josko sitä huomenna tekis sen clearbluen perinteisen version....

 

Elkun kuvista lohduttaa erityisesti nuo dpo 11 ja 14 -kuvat. Niissähän ei hirmu suurta eroa ole, eikä dpo 14 ole vielä kamalan tumma.... Kiitos kuvista!

Edited by Kakkara

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kröhöm. En sitten jaksanutkaan odottaa aamuun... Miten niin malttamaton ;)

 

Mitäs arvon raati sanoo tästä 2 tuntia rakossa olleesta päiväpissistä tehdystä testistä? Näkyykö mitään :jere: ?

post-2895-0-40841000-1344353369_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ :girl_crazy: Jospa se viikkotestikin jossain vaiheessa vaikka alkais olemaan mun kanssa samaa mieltä. Mutta sanokaa mun sanoneen, että liuskatestiin en koske enää ikinä!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piiiiiiitkästä aikaa Elkulla on taulukko \o/ :grin:

 

Hei, mä just pari päivää sitten pääsin kuumeilupuolellekin postaamaan sen diagrammin oviksesta ja hedelmöittymistodennäköisyyksistä. Hyvin pyyhkiin, siis. :grin:

 

Oli kiva, jos mun kuvat lohdutti Kakkaraa, ja mäkin näen jotain tuossa viimeisimmässä testissä. :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-78-0-31128000-1344356546_thumb.jpg

 

Näettekö mitään... ? Heti tikun kastuttua tuli melko selvä + mutta kuivuttua haalistui melkoisesti jääden todelliseksi haamujen haamuksi.. Kamerakännykkä ei tietenkään näkymistä ainakaan lisää. Tänään kp 23/28....

 

Onko tuo vain jokin CB:n tyyppiominaisuus vai mitäh..?

 

Muoks. tuossa testin teosta jo tunti-pari ja ohjeissa kehoitetaan olemaan tiirailematta 10min jälkeen.

Edited by Shuttle

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä oon CB:lla saanu kerran tommosen, nega oli kuitenkin... :( Toivottavasti sulla jotain muuta! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shuttle, jos viiva on ollut yhtä ohut kuin tuon kuvan perusteella näyttää, niin nuo on negoja. :( Suosittelen vaihtamaan testimerkkiä, niin ei tarvitse haamujen lisäksi arpoa viivan paksuutta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shuttle: Mulla antoi kerran tuo testi selvän plussan heti kun tein ja sitten alkoi haaleta niin että hävisi kokonaan ennen kuin se 5min oli kulunut. ja nega se olikin eli ei raskautta siitä kierrosta tullut... ikävästi innostus kerkesi tulla päälle ja niissä parissa sekunnisa ehdin ajatella jo melko paljon juttuja.... tiiättehän te millaisia :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos teille. Tiesin täältä saavan nopeasti apua. Että mä inhoan raskaustestejä! Ja ehkä toisinaan tätä koko hommaa, kun on tälläinen hätähousu... :dash2:

 

Ainoa, mitä mietin on se että mielestäni se viiva, joka tuli testiajan sisällä oli yhtä paksu tuon vaakaviivan kanssa. Mutta miten sitä nyt enää muistaa, kun päässä on ollut 20 000 ajatusta sen hetken jälkeen, varmaksi?!?! Aamulla teen saman testin miehen istuessa vieressä.

 

No, se lohduttaa että oireita on edelleen. Valeraskaana sitten, jollei oikeasti ;)

Edited by Shuttle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piiiiiiitkästä aikaa Elkulla on taulukko \o/ :grin:

 

Hei, mä just pari päivää sitten pääsin kuumeilupuolellekin postaamaan sen diagrammin oviksesta ja hedelmöittymistodennäköisyyksistä. Hyvin pyyhkiin, siis. :grin:

 

no hyvä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shuttle nuo CBn normitestit on kyllä vähän ärsyttäviä. Oon kuitenkin näkevinäni tasapaksun haamun tuossa. Testaa uudestaan huomena tai ylihuomena ja toivotaan parasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unohtui kommentoida tuota testiä. Mun mielestä kanssa näkyy tasaleveä haamu. Ne negat mulla on ainakin ollut sellasia tosi ohuita viivoja. Tsemppiä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aamulla tiirailimme miehen kanssa molemmat silmä kovana CB:n testiä (pojat pitivät meitä varmaan hieman seonneina..); tuloksena testiajan sisällä tasapaksu pystyviiva, joka kuitenkin selvästi vaaleampi kuin vaakaviiva. Odotuksen odottelua siis vielä, jos tuo kuitenkin sitten on sellainen muidenkin saama haamu :(

 

Davidin liuskaan tuli viivanpaikka muttei sen kummempaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mulla CB antoi ihan raskauden aluksi testiajan sisällä haalean haamun ja sitten kuivuessaan viiva vetäytyi ohueksi viivaksi. Sitä täällä vieraana kyselinkin toukokuussa (kun en vielä uskaltanut tulla kaapista ulos). Mun kohdalla kyse ei siis ollut negasta vaikka kuivuttuaan testi muistuttikin niitä viallisia (?) testejä, joissa tulee välittömästi kapea pystyviiva negaa tarkoittaen. Toivottavasti sulla tarkoittaisi myös plussaa. Davidit on ihan susia, niihin ei kannata luottaa sitäkään vähää. Jos olisin sä, niin satsaisin CB:n digitestiin, joka kertonee tuloksen luotettavasti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Noilla DPO:illa mitä Shuttlella on ei mikään testi vielä ole 100-prosenttisen luotettava. Mulla on Davidit toimineet ihan hyvin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shuttle, mun cb:n viiva haalistui myös olemattomiin testiajan jälkeen ja testasin rv 4+2 muistaakseni (no 4+jotain oli kuitenkin "jo" mittarissa).

 

Tsemppiä, toivottavasti viiva vahvenee! Suosittelen myös lämpimästi digiä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.