sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

Mä voin jatkaa tällä: kuva Tänään on ehkä viikot 3+3 tai 3+4... tein malttamattomuuksissani testin ja siihen tulikin ainakin silmän havaitsema haamu, tosi tosi vaalea vaaleanpunertava viiva. Saikohan kamera sitä talteen? :)

Edited by Molly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mollylla haaleaa plussanalkua nähty :girl_pinkglassesf:

 

Mä en voi enää mitään testejä laittaa kun liuskoissa pukkaa vaan sitä kontrollia vahvempaa (kuulostipa oudolta toi "vaan" :girl_crazy: ) enkä uusia testejä aio (miehen pyynnöstä..) enää ostaa.. :blush: On se vaan jo uskottava että oon ilmeisesti raskaana, niin oudolta kun se kuulostaakin :rolleyes:

 

Kenguru olisko sulla kuvaa tän päiväisestä testistä?? :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No onhan mulla. :D Taas yritin säätää kuvaa niin, että viiva näkyisi suunnilleen sen vahvuisena kuin näkyy luonnossa.

 

7506524040_86c3bf28b5_c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kenguru kannattaa laittaa ihan normaalissa valossa kuva, että näkyisi se punaväri testiviivasta meidänkin silmiin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

komppaan Mollamaijaa, kannattanee laittaa luonnollisessa valossa kuva :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Tuon perusteella en ainakaan luottaisi raskauteen. Valitettavasti. Tuollaista viivaa tulee ovistestiin helposti pitkin kiertoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niin... Tässä siis aamulta kuva sellaisenaan. Eipä tuossa paljon mitään näy, mutta molemmat miehen kanssa nähtiin tihrustamatta ja testiä kääntelemättä haalean vaaleanpunainen viiva. Nyt menin innostuksissani testaamaan päivällä 5 h rakossa olleesta pissasta Pregcheckillä, johon tuli alle minuutissa kirkkaanvalkoinen viivanpaikka ilman mitään väriä. Eli turha intoilla vielä... Osaisipa sitä olla vähän malttavaisempi.

 

7508016314_e7490014d0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No hyvä juttu, että näette. :D Tuntuu edelleen tosi epävarmalta ja varmaan luon kaikenlaisia oireita itse itselleni. Ruokahaluttomuus on vaivannut koko viikon (voidaan laittaa myös lämpimien säiden tai jännityksen piikkiin) ja, jos jotain haluaisin syödä, vain kylmiä ja raikkaita tai suorastaan kirpeitä juttuja. Myös vettä voisin kitata koko ajan, mutta sekään nyt ei ole mikään ihme kesäsäässä. Huoh... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nain Kengurun viivan paremmin ekassa kuvassa, missa vareja on muokattu - itseasiassa oikein selvastikin. Etta onneks laitoit sen. Muokkaamattomassa ma en nimittain enaa nae sita
:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänä aamuna apteekin testiin tuli 7 min sisällä "jotain" ja vartin sisällä haamujen haamu, paljon hailakampi kuin vaikkapa eilen. Eli ehkä tämä olikin oviksesta johtuvaa, kemiallinen tai sitten hcg-tasoni vain nousee hiiiiitaaasti. Koska kiertopäivääni en osaa oikein sanoa, on tietty mahdollista, että aloin testaamaan ihan turhan aikaisin tai sitten tässä ei tosiaan ole ollenkaan kyse raskaudesta. Voihan plääh.

 

Niin ja kuvaa en kyllä tästä haamusta saa millään.

Edited by Kenguru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä se viiva taisi täksi aamuksi vähän vahvistua: kuva Ja digitesti varmisti asian, raskaana 1-2. :) Juuri toissapäivänä tupsahti postilaatikkoon aika lapsettomuuspolille, nyt saankin perua sen! :girl_pinkglassesf:

Edited by Molly

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Toisilla toi lapsettomuuspoli toimii tehokkaasti (me tosin ehdittiin ensikäynnillä käydä). :lol: Onnea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meilläkin tuli soitto, että ollaan saatu aika.. samana päivänä kun tuli plussa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Molly :girl_in_love:

 

Meillä olis ollu ensikäynti 14.5 mutta tulikin sitten sille päivälle ar-ultra :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille sanottiin toukokuussa että luomusti tuskin tärppää ja elokuussa olisi ollut toinen tutkimuskäynti polilla.. Taitaa jäädä väliin, masussa kasvaa luomuvauva :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä se nyt siltä vaikuttaisi, että minulla rt reagoi ovulaatioon joitain päiviä sitten. Harmittaa, koska sitä ehti luonnollisesti jo innostua, mutta toisaalta olen erittäin iloinen, että ovulaatio kaikkine superlimoineen, rintaoireineen ja kuvotuksineen ilmaantui. Nyt sitten jännäillään, tuottaako tämä ovulaatio tulosta. :)

 

Paljon onnea plussanneille!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.