sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

Ihan kun jotain näkisin tuossa. Oikea haamujen haamu. :lol: Tee toinen testi ja jos kamera sallii, ota lähikuva makro-ominaisuudella viivoista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en valitettavasti näe mitään, vaikka kuinka yritän.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä se taisi kuvitelmaa olla, koska seuraavasta ei tihrustaenkaan oikein mitään saa aikaan

 

10716749.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehkä huomenna aamulla tulee jo selkeä haamu. :)

 

Tuossa alemmassa ei näy mitään, mutta mä näen kyllä ihan tosi haalean viivan ylemmässä. Saattaa olla viivan paikka tai sitten jotain muuta ;)

 

(ot, mutta jännä juttu miten tuo testi näyttää erilaiselta eri näytöillä. Tällä paremmalla näytöllä siinä tuskin näkyy mitään, mutta huonommalla viiva on jo "melkein" näkyvissä.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lillianin testissä kirkkautta ja kontrastia muuttamalla EHKÄ näin jotain HYVIN haaleata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko tossa jotain? DPO vasta 10, mutta tyhmän malttamattomana menin ja tein. Omiin silmiin näkyy ihan selkeästikin jotakin, onko se sitten viivanpaikka vai mikä. Ekassa kuvassa kuva on juuri sellainen kuin se on ja toisessa on kontrastia säädetty.

 

10720901.t.jpg

 

10720902.t.jpg

 

HAH! Ja tuntuu että kun ottaa askeleen koneesta poispäin niin näkee selkeämmin. Ihan loistavan vankkaa menoa siis :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

laura! - Kylla ma naan noissa molemmissa jotain hyvin hailuraa. Sormet ristissa, etta se vauvistuisi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä laura mäkin näen jotain hyyyyyvin hailakkaa kummassakin! Mikäs dpo sä Jimistä sait sellasen selkeen plussan? Toi 10 on aika aikasin... tai mulla on näky Hipusta selkeesti vasta dpo 14 ja nyt dpo 15

Share this post


Link to post
Share on other sites

koran_, Oiskohan ollut joskus dpo15-17. En mää muista. Eikä se kyllä silloinkaan selkeä tainnut olla.

 

Mää oon vaan tämmönen hätähousu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä tossa laura!n kuvassa näkyy jotain. Haaleaa mutta nään molemmissa. Peukut pystyyn että vahvistuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä nään molemmissa, ja mun mielestä noissa on väriäkin... Hailakka on mutta kuitenkin jotain..... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.