sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

Nellien testissä en kyllä näe mitään kunnollista. Ehkä viivanpaikan mutta sekin on vaikea hahmottaa. Toivottavasti saat kunnon viivan päivän tai parin päästä. Tsemppiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä näin häivähdyksen..

 

 

kävinki purkautumassa tonne ketutus-ketjuun.. että eipä tartte vissiin sitten testailla enää huomenna.. kun .. no.. ilmeisesti hanat aukes.. :girl_cry: ... :girl_cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minunkin mielestä häivähdys, uusi testi huomenna?

 

Ehkä vasta ylihuomenna :) jos maltan odottaa sinne asti :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

teepannu :girl_to_take_umbrage2: , mä pitelen silti peukkuja että olis normaalia alkuraskauden vuotoa. Sen verran selvät viivat kuitenkin oli... Hurjasti tsemppiä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apua, en nähnyt teepannu viimeisintä viestiäsi! Suuren suuret pahoittelut!!! :(

 

Hitsin kännylukeminen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No joo...en sitte malttanu odottaa edes huomisaamuun vaan tein toisen testin nyt illalla ja se oli puhdas nega :blush: Tais tuo olla vaan viivanpaikka :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teepannun viivat näky joten pistän sormet ristiin, ehkä se on vaan kiinnitysvuotoo.

 

Nellien viivoja en nää...mutta jospa nekin vahvistuu ei vielä kantsi luopua toivosta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille :lipsrsealed: Epäilen, ettei voi olla kiinnittymisvuotoa, koska nyt on jo KP25.. Mutta tiedä häntä.. ei näistä selvää ota ennenku hanat aukeaa -varma ei voi olla ;)

 

Ja Nellielle peukut pystyssä :lipsrsealed:

 

 

 

:ph34r: ei alkanu ... :ph34r: oli vaan parit tuhrut.. ja ny hillittömät menkkakivut :girl_impossible:

Eli huomenna tulen sitten esittelemään negan/viivanpaikan tmv.. testikuvan tänne.. kuitenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nyt sit vaan odotellaan tätiä kylään kun en minä ainakaan tässä mitään näe :gnuha:

 

10839165.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nellie :girl_to_take_umbrage2: en mäkään näe mitään :( Halaukset :lipsrsealed:

 

 

ON

Testit EI tullut :girl_cry2: eikä myöskään täti :ph34r: muoks. täti tuli :( ei tartte testata. Viides kemiallinen..

Edited by teepannu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilanne jatkuu... maanantaina (eilen) tein terkkatädiltä saadun testin samanlaisen joka perjantaina näytti siis negaa... nyt näkyvissä oli haalea viiva :girl_smile:

Soitto terkkatädille ja kerroin asian... ja nyt passitti verikokeisiin jotta saadaan hcg pitoisuudet :huh: ja keksiviikkona gynelle jos tilanne jatkuu samanlaisena eli ei avaudu "hanat"... :ph34r:

 

Km:stä nyt siis 8 viikkoa ja ei tätiä näkynyt ja testit näyttää plussaa ja negaa... :curtsey:

Olo ei mitenkään raskaana olevan oloinen... ei siis mitään mullistavia oireita ehkä turvotusta, väsy vaivaa... muuten "normaali" lukuunottamatta tätä ihmetystä mistä tämä tädittömyys johtuu ja nuo plussat sekä negat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mullakin olis vähän samantapainen tilanne kuin maamilla, keskeytynyt keskenmeno 9+1 (todettiin 9+4) ja tyhjennys oli 8.8 ja jälkivuotoa kesti 2 vkoa eli 22.8 ei enää vuotoa. Ovisoireet alkoivat heti 24.8. Testejä olen tehnyt ahkerasti siksi että näkisin koska näyttää negatiivista ja tämän viikon alussa näyttikin jo haaleampaa viivaa ja keskiviikkona lähinnä viivanpaikkaa. Nyt tein tänään testin ja on maanantaistakin tummempi. Olen ihan ymmällä, voisiko raskaushormoni muka kääntyä heti nousuun jos olisinkin raskautunut uudelleen. Mahdollista toki olisi kun ovis hyödynnettiin. Mulla ollut lyhyt kierto ennnen kesken mennyttä raskautta eli 25-26pv...

 

Lainaan itseäni eli testit on tässä liitteksi (jos osaan).... :)

 

http://aijaa.com/0030310822995

 

Soittelin naistentaudeille missä olin kun tyhjennys tehtiin, lupasivat mulle hcg kontrollin ja jälkitarkastuksen. Hcg pitäs olla jo nega tässä vaiheessa... Katsotaan siis mitä siellä käy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orkidea: Ollaan siis vähän kuin samassa veneessä... :girl_crazy: - aika raastaava tämä epätietoisuus ja huoli tulevasta... itseä ainakin pelottaa jos sinne jäänyt km:stä raskusmateriaalia on edessä varmaankin kaavinta :unsure:

 

pidetään siis peukkuja että kaikki olisi hyvin :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orkidea, hyvä että puuttuvat asiaan. :) Toivottavasti kaikki menee hyvin sekä sulla että maamilla! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.