sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

Kiitos onnitteluista, kyllä siinä lähetteessä vaan oli taikaa! Ja ihanaa, että noin monella muullakin. :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mullakin tuli ekasta plussa pari viikkoa ennen ekaa lapsettomuuspolikäyntiä. :) Onnea plussanneille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 31, kyllä siinä kai jotain on :ph34r: Vai onko?

 

IMG_3809.jpg

Edited by koran_

Share this post


Link to post
Share on other sites

mä kävin jo täyttämäs koran sun päikyn huutomerkeillä ;) Kyl the haamu on!

Share this post


Link to post
Share on other sites

koran_, ihan selkeesti on viivanen siellä!!!! Iiks ja apua! :tender:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miten mua kammottaa ihan sikana kun tekin näette siinä sen toisenkin viivan. Ja samalla ihan mahdottoman onnellinen! :give_heart: Hippu on vaan niin kovin pieni. Mutta tätähän me toivottiinkin. Vahinko tämä ei ollut missään nimessä, yllätys kylläkin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä koran näkyy hyvinkin se toinenkin viiva, onnea!! :)

 

Muoks. Kirjotusvirhe pois.

Edited by Berit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näätteks te tässä jotain? KP 30/29...

 

gallery_6751_571_437595.jpg

 

vatsaa vaan juilii niin mahdottomasti.. onks se normaalia??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koran_ :give_heart:

Me jännätään myös, täällä on nähtävissä haamujen haamu ja oireita vaikka muille jakaa :ph34r:

 

Tulis jo ne testit postissa!!! :girl_crazy:

 

Pitää vielä korjata, että olin laskenut kiertopäivät väärin ja odottelin menkkoja alkavaksi viikkoa liian aikaisin. Oikea menkkojen alkamispäivä ois nyt perjantaina. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koranilla näkyy ohut punainen viiva testiviiva-alueen oikeassa reunassa, itse saanut tuommoisia pregcheckillä eikä valitettavasti ole merkanneet mitään. Paitsi pari kertaa ovulaatiota :D Toivottavasti vahvistuu tasapaksuksi kontrollin kanssa jo tän päivän testiin :girl_pinkglassesf:

 

repsulla haalea mutta selvä plussa, ei noilla liuskoilla kovin vahvaa meinaa vissiin saadakaan. Ja juilinnat etenkin ennen menkkapäivää kuuluu asiaan :give_heart: Onnea!! :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tänään aamulla tehty nega. Mollamaija, sitä viivan ohuutta mäkin hämmästelin mutta kun aattelin että se on kuitenkin punainen se viiva että se on positiivinen. Jäädään seurailemaan tilannetta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä sain CB:lla tommosen samanmoisen viime viikolla, että se viiva oli toisesta reunastaan huomattavasti selkeempi. Negahan se sitten oli. Mistähän tuo mahtanee johtua.. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cb:n plus-miinus-testi tosiaan antoi ainakin mulle jokaisen kierron lopussa joko tuon ohuen värikertymän testiviivan reunaan tai sitten tasapaksun, tosi haalean plussan joka ei kyllä raskautta tai kemiallista meinannut, muut testit oli vain viivanpaikkaa tai blancoa. Pregcheckeihin tulee epämääräistä viivanpaikkaa tai toispuoleista haamua ainakin jos on LH-taso korkealla joko ovulaation takia tai loppukierrossa. Samoin david-liuskaan tekee LH-nousu punertavan haamun joka on katkonainen joko ylä- tai alareunasta, eli testiviiva ei näy tasapaksuna koko matkalta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tommone, kehottaisin vielä odottamaan pari päivää ja testaamaan sitten vasta uudelleen, niin ehkä se viiva tuosta vielä vahvistuu...

 

Hähää! Onnea ihan hirveesti!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos :) On tää ihan uskomatonta. Menkat kolme päivää myöhässä ja yritin olla testaamatta. No pakko se oli tänä aamuna testata ja viiva tuli heti näkyviin noin vahvana!! Nyt matkalla ostamaan digitaalista :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.