sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

Tänään minuutissa tämä. Mä olen raskaana! :tender: En voi uskoa, että kaikkien niiden lääkärissä juoksemisten ja pettymysten jälkeen nyt onkin mun vuoro olla tässä kohtaa. Nyt vain nautin enkä murehdi liikoja kaikkea mahdollista. Olen maailman onnellisin. :lipsrsealed:

 

8028704309_d908425b26.jpg

 

Kiitos varhaisista onnitteluista ja myötäjänskäämisestä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kenguru,

hyvältä näyttää vahvistuminen :give_heart: Onnea!

Muistan seuranneeni sun haamuiluja täällä joskus aiemminkin, mutta nyt tuossa on jo selvästi plussa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille! Luonnollisesti se pelko ja epävarmuus on koko ajan jossain taustalla, mutta yritän silti nauttia. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin kurkkimassa uusimpia plussanneita, Kengurulle onnea ja muillekin ketjun plussanneille tietysti. Pari testiä mullakin on jo odottamassa kaapissa, ehkä mäkin tällä kertaa joskus pääsen niitä tänne vilauttelemaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pp9 iltapissasta..En taas tiedä mitä ajatella...pelottaa, että kaikki menee taas kerran vituiksi...8. kerran.

post-1652-0-62970600-1348768399_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuoto alkoi joten kemiallinen raskaus tuo oli. :hysteric: Kiitos kuitenkin kaikille tsemppauksesta ja toivottavasti täällä taas pian saa jännäillä!

 

Plussapuhuria! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vielä kaikille!

 

Nikitalla on kyllä todella vahva plussa jo noin varhain. Paljon onnea! :)

 

Tässä vielä oma ja viimeinen testikuvani tänne. Tavallaan turhaahan se on näitä testejä enää tehdä, mutta tällaisena vähän pidemmän matkan yrittäjänä tällaisesta selkeästä plussasta saa iloa ihan käsittämättömän paljon. Niin usein sitä tuli tätä apteekin testiäkin käänneltyä kaikenlaisissa valoissa eri asennoissa toivoen, että siihen jotain ilmestyisi. Äärettömän kiitollisena siis nyt katselen tätä. :lipsrsealed:

 

8031973575_39afa14112.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selvä plussa, Nikita. Melkein sanoisin että väärä ketju, eihän tuossa ole mitään epäselvää. :-D Onnea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikitalla hieno plussa, paljon voimia tuleviin päiviin ja viikkoihin! :lipsrsealed: Kunpa tällä kertaa kaikki menisi paremmin kuin hyvin.

 

Kenguru eikös vaan olekin kaunis näky kun omassa testissä on vahva plussa :wub: Onnea!!

 

Natiaiselle myös onnittelut plussasta :give_heart:

 

Tässä toivottavasti viimeinen kuva ikinä tähän ketjuun (jos vain saadaan vauva nyt kotiin asti) http://aijaa.com/YKIibT

Kuva otettu minuutti testin teosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.