sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

-Mollamaija-, uskon vahvasti että nyt on myös teidän vuoro! <3 Ja sulla on ens viikolla ar-ultra, paljon onnea ja tsemppiä sinne!

 

Paljon onnea myös muille plussanneille! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos ihanat, erityisestiTemplar ja Pikku12 :girl_in_love: Vähän jännittää vielä tuo ar-ultra mutta pahoinvointi on jo niin kovaa että aika varma tapaus tämä vaikuttaisi nyt olevan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mollamaija: Mikä viiva! Kaikki menee nyt täydellisen hyvin! :give_heart:

 

Pakko tuoda tämä vielä:

300912.jpg

dpo 16/17 (rv 4+4)

Share this post


Link to post
Share on other sites

11019209.jpg

 

Tällainen tämä aamuna, sunnuntaina oli vielä ihan puhdas nega.

 

En tiedä itkeäkö vai nauraa. Vuoden tahkoamisen jälkeen kaks plussaa peräjälkeen. Pliis, antakaa tämän olla se plussa, joka ei pääty kkm:n tai kemialliseen raskauteen, vaan ihan siihen oikeaan vauvaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea hienoista viivoista S. !!! :girl_pinkglassesf:

 

taiqa hyvältä näyttää viivat, kunpa nyt olisi kestävää sorttia ja vauva tulisi syliin asti :give_heart:

 

Täällä huomenna tuomiopäivä, tosin pahoinvointi on niin kovaa ettei tässä jännitetä enää kuin muodon vuoksi :tender:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitoksia Templar ja Golden Eagle!

 

-MollaMaija-: on tuo nyt viiva ainakin vahvempi kuin ne viivat, mitä sain kemiallisen raskauden aikana. Ehkä ihan se viimeinen viiva kaks päivää ennen vuotoa oli yhtä vahva. Toivottavasti tämä tietää hyvää :lipsrsealed:

Edited by taiqa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi taiqa! Onnea ihan mahdottoman paljon! :give_heart: Olenkin sun tilannetta käynyt jännittämässä tuolla kuumeilupuolella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitoksia kaikki!

 

Vielä on paljon varaa viivalla vahvistua, joten eiköhän testaaminen tästä taas jatku. Mieskin tuossa aamulla sanoi, että taasko alkaa viikon kestävät tikkupissit. Taitaapa alkaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hienoa taiqa!! Kyllä tuo plussalta näyttäisi! :) Kumpa tällä kertaa pienen saisitte syliin saakka <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea taiqa! :give_heart: Viiva ainakin on selvä, kun näkyy jopa kännykän näytöltä, ja tästä harvoin noita näkee. Jospa kolmas kerta teille toden sanoisi. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitan nyt kuvan vaikka ei siinä mitään katsomista taida olla <_< Itse olin siinä näkevinäni jotain mutta taisi silmät tehdä kepposia...

 

11030815.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ hmm. Oliskohan tuo millä dpolla? En minäkään kyllä nää mitään viivaa mut jos vaan vähän liian aikaista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä hahmotan kyllä heti ihan selvän viivanpaikan. Eli voi enteillä jotain tai olla enteilemättä. Mikä dpo on menossa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä näen myös varjostuman/viivanpaikan. Samanlaisen sain itse la & su, tiistaina sitten n. dpo12 plussan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.