sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

Ritskun testissä en valitettavasti nää mitään :(

 

carnationin testissä näen viivan! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en näe ritskun testissä kuin negan :-(

 

Mutta carnationin viiva on ihan selkeä, vaikkakin haalea.

Edited by J A W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minunkin mielestäni Carnationin testissä on selkeä plussa, ei enää haamu.

 

Mikäs helvetin risuaita tämä on?

 

DSC04389_zpsc460b5cd.jpg

Edited by Sue Ellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Tuolla kakkosen kuumeilijat -ketjussa oli just pari päivää sitten samanlainen "läiskä" testissä, tehdasviallinen yksilö lienee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ritsku, noihin cb:n plus testeihin en luota laisinkaan. Päivänkakkarallakin mitattuna yhtä varmatulos (raskaana, ei raskaana, raskaana...). aivan paskoja. mulle tuo testi antoi selkeän plussan, kun muut näytti negaa. Seuraavana päivänä alkoi menkat. (testistä kuva mun päikyssä).

Toivotaan kuitenkin että näin ei ole sinun kohdalla. Kokeille jollain toisella testillä :) Tsempit!

 

 

Carnation siinä on selkeä viiva.. onnea :)

 

Sue Ellen moista en ole ennen nähnyt. Kokeilitko toisella testillä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis tuota "läiskätestiä" edeltää pitkä jono enemmän ja vähemmän haaleita haamuja, toi nyt oli viimeisimmäksi tehty ja vain 1-2 tunnin pidättelyn päälle keskellä päivää. En vaan jaksanu enää itekseni pähkäillä. Olin jo niin varma että laskurinkin tein, ei mulle yleensä koskaan menkatkaan myöhästy muuten vain. Ja sit tuli tuollainen. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ritskun testissä ehkä jotain, mutta testaisin vielä parin päivän päästä uudelleen.

 

Carnationin testissä selkeä viiva, itsekään en tuota haamuksi enää kutsuisi :)

 

Sue Ellen: No voi että, kun testi tuollalailla kiusaa. Huomenna aamupissistä uutta testiä, jos olisi jo selkeämpi viiva kuin ne aiemmat haamut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mikäs helvetin risuaita tämä on?

 

DSC04389_zpsc460b5cd.jpg

 

Anteeksi väsymykseni, mutta ei meinannut tulla naurulle loppua :lol: "helvetin risuaita"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No joo-o, meinas itelläkin tyrskähdys päästä kun parin-kolmen minuutin odottelun päälle otin tuon tikun käteen. Että viivanpaikkoja ja haamuja tässä on jo tovi nähty, ihan kiva välillä jotain uutta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kommenteista! Huomenna uutta testiä kehiin.. Sue Ellen, on kyllä tosi outo "haamu". Piinaillaan sit molemmat huomenaamulla.. Seuraavaks teen tuolla kasettitestillä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gabriel, olit oikeessa. Kolme haamua tuli mutta kasettitesti näytti negan. Pitää tästä lähtien ostaa jotain parempia ettei toiveet nouse liian ylös..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ritsku, mullakin kasettitesti näytti negaa silloin, kun sain haamuja esim. Pregcheckeillä. Tuo kyseinen raskaus tosin päättyi ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan, mutta yleisesti ottaen nuo kasetit tuntuvat olevan toiminnaltaan jotenkin epäselvempiä ainakin netin keskustelupalstojen perusteella. Itse suosisin halpoja Pregcheckejä tai apteekin omaa testiä. Ennen tätä raskautta sain haamuja monta päivää putkeen alkaen dpo 9. Toivottavasti saisit selvän viivan pian! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ritsku, mulla oli myös 3 kpl näitä CB plussatestejä. Jäi semmoinen olo, että oliko tuo viallinen erä vai onko ne aina yhtä epäselviä. Sitten luin, että niistä on tehty paljon valituksia mm. Yhdysvalloissa. Vääriä positiivisia, vääriä negoja. Samankaltaiset kilpailevat puikkotestit käyttää punaista väriainetta sinisen sijaan, ja sen sinisen on uskottu olevan yksi syy kuluttajien vääriin tulkintoihin. Toivotaan, että kuitenkin jatkat plussapuolella!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kenguru ja carnation <3

 

Tuo kasettinega saattoi muuttua roskishaamuksi. Ota nyt sitten selvää! Ihan mielelläni seuraisin kengurun perässä odotuspuolelle.. Carnation, mulla on joku ihme haave saada siitä se + kunnolla näkyviin. En kyl tiiä miks, mutta huono homma jos tosiaan nuo näyttää persiilleen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä oli töissä pikatestejä ihan muuhun tarkoitukseen, joissa oli myös sininen väriaine ja ne näyttivät lähes puolilla testikerroista väärää plussaa. Eikä kyse ollut kyllä tulkinnasta vaan tuli ihan selviäkin viivoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä mieltä tästä?

 

8070058179_51b7558557.jpg

 

8070058231_7e34829518.jpg

 

Nyt on kp 33 ja en saanut tikutettua ovista tässä kierrossa (tikutin kp 11-19 negat), normaalisti on kierto ollut 29-30 ja kerran ennen raskautta 33. Muoks: niin ja tehty 3,5h pissasta, testin herkkyys 25

Edited by SuzieL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ylemmässä mäkin näen hailakan viivan. Jos kuva on otettu testiajalla, niin saattaahan tuo ollakin sitä itseään! :)

Varmaan huomenna/ylihuomenna näkyy jo paremmin, jos on tosi kyseessä.

 

Ja jos ovista et ole saanut bongatuksi, niin sehän voi olla, että päivät on vaan todella aikaiset testaukselle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.