sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

Mä näen molemmissa haalean viivan.. Uutta testiä vaan parin päivän päästä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä ootte tästä mieltä? Selkeä nega vai viivanpaikka...? Plussa se ei ainakaan ole, mutta mua hämää. :D Tämä siis tehty kp 20 noin parin tunnin pidättelyn jälkeen. Oviksen ajankohdasta ei ole tarkkaa tietoa.

 

Kuva täällä:

http://aijaa.com/khg2Dp

Edited by seamrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuo viiva tuli heti kun väri oli tasoittunut, silmällä näkyy kyllä paremmin. Tosiaan ei mitään tietoa koko dpo:sta luulin, että on ovuloimaton kierto. En ole noihin testeishin saanut koskaan viivanpaikkaa, ainoastaa oikean viivan kerran kun aloin odottaa poikaa.

 

Taitaa olla noita testejä vielä 3, joten jos sitä aamulla tekis seuraavan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä näen SuzieL:n testissä hailakan punertavan viivan joka erottuu aika hyvin tuossa ylemmässä kuvassa. Jos et ovuloinut ainakaan ennen kp20:tä (testien mukaan) ja nyt on kp33 niin tosiaan ei paljon tuon ihmeellisempää vielä tarvitsekaan näkyä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SuzieL:n testissä on ihan selvä hailakka plussaviiva, tuskin noin selvää viivanpaikkaa pystyy saamaan. Varovaiset onnittelut siis :)

 

seamrogin testissä näkyy jotain mutta mulla ainakin tossa testissä haaleinkin plussa oli selkeämmin näkyvillä, joten voi olla ihan vaan viivanpaikkakin tuo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kommenteista, eli en näe toiveunta vaan siinä on hailakka viiva. Toivottavasti tummuu. Tein äsken uuden kun pelkäsin tuon olleen joku viallinen testi, tuli tuohon uuteenkin samanlainen viiva.

 

Muoks. Ylempi on tuo aikaisempi testi jo kuivana ja alhaalla uusin

 

8070563781_9f17381de2.jpg

Edited by SuzieL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, kyllä selvästi tuo hailukka viivanen jo hieman punertaa munkin silmissä/näytöllä. Tummumista odotellessa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onhan tuossa SuzieL:n uusimmassa testissä jo vähän vahvempikin viiva kuin aiemmassa. Varovaiset onnittelut ja toivottavasti viiva vahvistuu lisää! :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

SuzieL, kyllä mä sun testissä näen haalen punaisen viivan :)

 

seamrog, sun testissä en näe kyl viivaa vaikka niin haluaisin :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä siinä Susien testissä on väriäkin vähän jo viivassa mukana :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SuzieLin alemman testin viiva näkyy jopa mun kännykällä, ja sillä aika harvat tän ketjun viivat on näkyneet. :) Onnea, plussa se on! :give_heart:

Edited by Kärpänen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, plussa on Suziella ihan tosiaan kännylläkin katsottuna.

 

Seamrogilla mä en näe mitään mutta luen tosiaan puhelimella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

11071789.jpg

 

Viivanpaikka vai kärpäsenpaskaa? Kuva on kyllä kuivuneesta testistä, tuoreena näkyi paljon huonommin.

Edited by Speranza

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Aika selkeästi 2 viivaa. Ei tartte edes zoomata.. :) Eli plussaa mun silmään, onnea!!! Toivottavasti tää olis nyt sitä itseään!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gabriel, olit oikeessa. Kolme haamua tuli mutta kasettitesti näytti negan. Pitää tästä lähtien ostaa jotain parempia ettei toiveet nouse liian ylös..

 

Olen pahoillani negasta :(:lipsrsealed: ja cb:n epäluotettavuudesta.

 

 

 

 

Speranzalla on selvä plussa! Onnea :)

Edited by Gabriel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speranza iiiiihanaaaaa! Voi taivas sentään, mä itken täällä ilosta! Kaksi viivaa siinä on! :) Onnea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speranzalla selkeästi kaksi viivaa :) Onnea!

Edited by taiqa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.