sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

Kiitos kiitos! En mä sit vielä tehnyt digiä kun tunnollisesti luin ohjeet ja siinä kehotettiin aamupissasta tekeen. Yritän malttaa aamuun siis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt tein digitestin :girl_pinkglassesf:

 

 

 

Mä en kestä, oon raskaana!!! :dancegirl::girl_dance: Ei tarvinnut kestää yk 7 enää..

 

Tulipas iso kuva, laitoin spoileriin..

Edited by Tommone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edellisiin viesteihini viitaten ei tullut plussaa tässä kierrossa. Lääkkeet taisivat pistää kroppani niin sekaisin, että mikään oireista ei sopinut normaaliin kiertooni, mutta täydellisesti raskauteen kyllä (kuten varmasti meillä kaikilla kuumeilijoilla). Oli lämmöt, päänsäryt, muniksen kipuilu, kuplintaa vatsassa, rinnat aristi alta ja sivusta, alaselkää särki... You name it. Menkat alkoivat eilen, tosin nekin ihan erilaisina kuin aiemmin. Eli turha tulkita ja arvailla yhtään mitään seuraavilla kerroilla. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällanen viiva tuli testiajan lopussa. Lähempi kuva on kuivasta testistä.

 

 

 

 

Toivottavasti sain kuvat puhelimella näkymään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kovasti <3 Katselen vielä jonkin aikaa, jos tuo tuosta vahvistuisi. En uskalla ottaa askelta eteenpäin vielä, sillä pelkään että tämäkin onni repäistään meiltä pois. Koko ajan sitä ajattelee, että tuon on oltava susi-testi, eihän meille sitä pysyvää plussaa olla suomassa, edellisetkin kun on meiltä viety pois.. Ehkä parin päivän päästä tilanne olisi selkeämpi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Icela: Plussalta näyttäisi :tender: Eikös tuo ole vahvempi, kuin aikaisemmat missään vaiheessa? Mikä dpo? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mölli ja Tiikeli, tsempitykset vastaanotettu <3

 

white, onhan tuossa eniten väriä, mitä olen koko vuoden aikana testeihin saanut :) En tiedä yhtään koska ovis on ollut, kun alavatsaa on koko kierron ajan poltellut vähän väliä ilkeästi, mutta normaalisti kierto on ollut ilman kemiallisia 30-32 päivää. Kiitos <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllähän tossa icelan testissä viiva näkyy :give_heart: . Toivottavasti lähtee vahvistumaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Icela! Munkin mielestä näyttää vahvemmalle kuin ne sun aikaisemmat haamut. Mä en saanu edes noin vahvaa dpo 12 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pöpö, tanssija ja .S., kiitos murut <3 Toivotaan nyt että tämä on se meidän kertamme.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MURUNEN!!!!!!!!!! Sä tuut maaliskuisiin. Me kuulutaan samaan ketjuun!!!!!!

Aivan mahtavan selkeä haamunen!!!!!!!!!!

IIIIIKS!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä se nyt siltä vaikuttaisi, että minulla rt reagoi ovulaatioon joitain päiviä sitten. Harmittaa, koska sitä ehti luonnollisesti jo innostua, mutta toisaalta olen erittäin iloinen, että ovulaatio kaikkine superlimoineen, rintaoireineen ja kuvotuksineen ilmaantui. Nyt sitten jännäillään, tuottaako tämä ovulaatio tulosta. :)

 

Paljon onnea plussanneille!

 

Hiljaa ja varovaisesti totean, että taisi tuottaa. :) Lääkäri oli aiemmin kehoittanut lopettamaan pitkän kierron Teroluteilla, jos ei muuten lopu. Sattumalta taisin aloittaa Terot juuri sopivaan aikaan kiinnittymistä ajatellen. Menkat alkoivat Teroilla, mutta kestivät alle vuorokauden hyvin niukkoina ja rintojen aristus jatkui vain jatkui. Tuolloin testasin vitivalkoiset viivanpaikat Pregcheckillä (ehkä dpo 9 ja 10). Eilen dpo 12 testasin tämän illemmalla 3 h pidätyksellä ja viiva tuli parissa minuutissa. Nyt aamulla testattu samanlainen vaaleanpunertava haamu Pregcheckillä ja astetta hailukampi apteekin omalla. Toivottavasti huomenna olisi jo vähän tummempia tuloksia tiedossa. :girl_pinkglassesf: Niin ja tosiaan en tiedä tarkkaan, milloin ovis oli saatika, että pystyisin kiertopäivistä sanomaan mitään...

7579843182_1dce28f682.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paljon onnea Kenguru! <3

 

Tein tänään samanlaisen liuskan kuin eilen, ja apteekin oman. Viivanpaikkoja vain kumpaankin. Eli hyvä kiinnittymisyritys, joka ei kuitenkaan tuottanut (taaskaan) tulosta. Ehkä ensikierrossa sitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.