sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

voi, mä niin toivon :wub: kp 33/34-36 ja dpo 14. Vähän jännittää, voiko noi davidin herkät testit antaa vääriä tuloksia jos olis vaikka menkat aluillaan? Perjantaina tuo davidin testi oli selvä nega, viivanpaikka ilmestyi testin kuivuttua mutta tän päivän testissä viiva ilmestyi jo testiajan sisällä ja kyllä siinä mun mielestä on väriä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Templar on matkalla odotuspuolelle :girl_in_love: Kokeile (mun mieliksi :D ) vaikka pregcheck puikkoa tai liuskaa, saat ihan varmasti selkeämmän plussan :) Noi davidit näytti mullakin aluksi tosi hailua viivaa kun muilla testeillä jo plussailin.

 

Mä niin arvasin että sä plussaat nyt :girl_pinkglassesf::grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä ainakin ekassa kuvassa nään kännykälläkin kaks viivaa! <3 Templar <3 Toinen kuva ei aukee ollenkaan mulle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pilke08 :lipsrsealed: hmm, mikäköhän siinä toisessa kuvassa sit mättää, kyllä se ainakin mulla aukeaa normaalisti :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin olen ekassa kuvassa viivan näkevinäni. Utta testiä vaan kehiin ja vaikka semmonen digitaalinen, niin asia varmistuu. Pääset sitten mukaan heinäkuisiin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digitaalisen aion ostaa, jos testi tuosta vahvistuu. Pelottaa, että menkat kuitenkin alkaa. Ja heinäkuisiin liityn heti kun vain uskallan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregcheckejä myy ainakin Prismat :) Davidin plussat kakkosesta alkoivat juuri noin, todella heikoilla viivoilla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei, huomenna siis ennen töihin lähtöä tää kurvaa prisman kautta :) On kyllä niin epäuskoinen olo, koko ajan vaan mielessä pyörii että testi näyttää väärin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin näin molemmissa kuvissa viivan, ja vielä puhelimella niitä katselin.

Eli kyllä siellä jotain tapahtuu :girl_sigh:

 

Davidin testit on aika susia tosiaan, ja pregcheck voi hyvinkin antaa jo ihan selkeän viivan.

Edited by talviuni

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kyllä siinä näkyy jo paljon selvempi viiva! :girl_in_love:

Kuva on epätarkempi kuin edelliset, mutta silti sen erottaa hienosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.