sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

Oikein paljon onnea missyl! Ihanasti vahvistuu nuo viivat testeissä, viimeisin on niin selkeä plussa :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noh, jos linkittäisin kans kuvan tänne.. Sekavat fiilikset, täytyy tänään mennä uudelleen kauppaan. Negaa näytti ensin ja sitten myöhemmin illalla (kun säilöin tätä vessan kaapissa) niin näytti tältä: http://imgur.com/8FSLI ja tässä vielä toinenkin kuva http://imgur.com/QkhZG

 

Muoks: Kultimo, mä lataan kuvan eka imgur.com kuvastolle ja sitten vain laitoin linkin tänne.. En mäkään noita oikeita kuvia osaa tänne laitella :)

Edited by helyes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apua tää ei voi olla totta!!!!!!!!!! :girl_pinkglassesf:

 

Yöllä oli aivan järkyttävät kivut, siis itkin vaan ja huusin tuskasta ja olin kaksinkerroin vessanlattialla ja mietittiin miehen kanssa pitäiskö lähteä päivystykseen. Kuin menkkakivut mutta tuhatkertaisena. Sitten muistin tänä aamuna lapsettomuuspalstalta että haaveilija oli kokenut samanlaiset kivut ennen kun oli aamulla plussannut. Kaksi negaa olin jo testannut tässä kierrossa, eikä haamun haamua. Päätin silti kokeilla vielä kerran, clomit siis käytössä joten oisko nää kivut liittyneet vähän niihinkin? Muitakin oireita ollut jo viikon roppakaupalla mut en osannut villeimmissä unelmissa kuvitellakaan mitään tällaista kun olin jo tippunut korkealta ja ajatellut ettei taaskaan.. Mies sanoi ettei usko, koska ei kai raskauteen tällaset kivut voi liittyä (se siis oli ihan paskana yöllä kun olin niin kipeä) ja sanoi että varmaan joku kohdunulkonen tai muu, jos siellä mitään näkyy. Että tosi kannustavaa mieheltä :girl_crazy:Mutta voi onnea jos tää on sitä. Mä en kyllä tuu vielä pitkään aikaan uskomaan. Pitää varmaan tehdä digi!

Edited by Kultimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kultimolla näkyy ihan selkeä toinen viiva testissä :girl_sigh:

 

Ja osalla valitettavasti alkuraskauteen liittyy kovat kivut. Tällä palstalla on muutamia, jotka ovat joutuneet ihan sairaalaan asti tarkkailuun kipujen takia, mutta kaikki on lopulta ollut ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selkee haamulainen bongattu helyesillä, toivotaan vahvistuvia viivoja! :give_heart: Ja Kultimolla kaks viivaa! :give_heart: Toivottavasti noi kivut helpottaa pian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mä niin toivon sydämestäni..muissa ketjuissa tuli palautetta että ois viivanpaikka ja samaa sanoi ystävä jolle laitoin kuvaviestiä, joten en nyt uskalla vielä iloita..ehkä sitten digin jälkeen. Mut toisaalta jos te ootte tota mieltä..toivotaan että vahvistuu. Voi kun mun kuiskaus kuultais eikä tarvitsisi pettyä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Jos viiva näkyi testiajalla, se on plussa :)

Viivanpaikat tulee näkyviin vasta testiajan jälkeen jos on tullakseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^kiitos rohkaisusta, talviuni! Ja muut kommentoijat! Joo toi tuli 5min sisällä ja testiä ei saa katsoa 10min jälkeen lukee paketissa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

kultimo! Se on viiva, mikään paikka!!! :D Voi onni ja autuus!!!!

 

helyes, mä näen kans sen sun, mutta siis... se tuli vasta paljon myöhemmin? Eikö ne roskishaamut oo vähän pahamaineisia... :( Mut toivottavasti oli ihan Se Oikee, eikä mikää roskistyyppi!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caitriona: Joo, en tiedä missä vaiheessa se siihen tuli. Lähinnä herättää vain ristiriitaisia fiiliksiä, ku en usko olevani raskaana ja tein kuitenkin mielenrauhan takia testin (ku mies höpöttelee koko ajan että olen raskaana) ja sit siihen ilmesty tuollainen.. Eiks noi pregcheckin liuskatestit oo suht luotettavia kuitenkin? Tai ainakin pitäis kai olla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kultimo Kyllä toi munkin silmään ihan oikea viiva on.

 

helyes Mä sain tässä kierrossa x monta haaleaa viivaa tuolla Pregcheckillä. Kuivuessaan ne on selkeästi vahvempia. Mä en niihin enää niin 100 luota..

 

 

ON: Vissiin noi nyt sit kuitenkin on jotain omia viivojaan noi mun viivat. Tänään 5min sisään selkeä nega, testiajan jälkeen samanmoista viivaa. Tänään kp29 dpo12. Uskoisin kyllä, että tää kierto oli tässä.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mutkin yllätti.. Oon pitänyt niitä 100 varmoina enkä koskaan aikaisemmin oo saanu edes sitä roskishaamua. Nyt mulla kasa testejä, eikä yhtään selkeetä plussaa eikä yhtään selkeää negaa.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.