sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

Näkeekö kukaan muu kuvassa mitään :ph34r:?

 

Luonnossa testiviivassa on punertava väri, mutta en saanut sitä vangittua kuvaan.

post-2895-0-35864300-1344153381_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakkara- mä oon käännelly kuvaa ja yrittäny tiirata....lopputulos: ihan kuin näkisin varjon...en uskalla onnitella on se sen verran heikko mutta ehdottomasti lisää testejä tekisin. Mä laitan sormet ristiin ja puhallan plussatuulia sinnepäin! Lisää kuvia pliis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä nään kakkaran testissä haamun ilman näytön kääntelyä. Toivottavasti viiva vahvistuu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ihanaa kun joku muukin näkee :girl_pinkglassesf: Luonnossa viiva on tosiaan punertava, vaikka kuvassa mun näytöllä vain harmaa hailurainen. Tässä on jo yk 10 menossa, enkä kyllä aiemmissa kierroissa ole saanut testiin yhtään mitään. Huomenna aamulla uusi testaus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hailura haamulainen näkyy kyllä täälläkin, eikä kamalasti edes tarvinnut tiirailla. Lisää testejä kehiin! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

On se oman silmän mukaan vahvistunut eilisestä :wub: Aika vaalea tuo viivanen vieläkin on, kun kuitenkin jo dpo 14. Mutta niinhän se oli viime raskaudessakin tässä vaiheessa...

 

Jospa huomiseksi hakis viikkodigin ja varmistelis sillä :girl_smile:

post-2895-0-84280700-1344224544_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos onnitteluista ihanat! :lipsrsealed:

 

Kakkara, toivotavasti siellä tavataan :lipsrsealed: - tästä tulee ehkä pisin viikko koskaan :wub: Vielä muutama päivä, että pääsee toivottavasti menkkapäivistä yli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.