sarah-87

Plussa vai ei, vol. 3

1069 posts in this topic

^Noilla DPO:illa mitä Shuttlella on ei mikään testi vielä ole 100-prosenttisen luotettava. Mulla on Davidit toimineet ihan hyvin.

 

Joo, mulla jäikin huomaamatta kierto/dpo-päivät. Eli kannattaa varmaan odotella muutama päivä vielä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oiskohan tää...?! :girl_crazy:

 

WP_0000072.jpg

 

DPO 9, iltapissasta. Sori huono kuva, mutta ehkä siitä jotain näkyy :girl_smile:

Edited by Faline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näkyyhän siinä, ja vielä iltapissasta? Aamutesti on varmaan jo kirkuvan punainen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuva katoaa koko ajan.. en saa sitä liitettyä aijaan kautta ..

 

10678227.t.jpg

 

 

niin että haamu tai viivanpaikka.. kameran makro paskana ja tää otettu kännykällä. Eipä tässä ihmettelemistä ole. Tänään pitäis menkat alkaa ja se siis tarkoittaa että mennään dpo15 + .. että morjes taas :(

Edited by teepannu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Faline plussasta! :)

 

Teepannulla en näe toista viivaa mutta en oo kyllä ikinä nähny tuosta david-testistä otetuissa kuvissa haamuja tai edes viivanpaikkoja. Viivanpaikkaa tuo testi kyllä antaa herkästi, kerran tilasin noita ja toiste en samaa erhettä tee :D Mikä tahansa testi antaa tietysti luotettavan tuloksen kun dpo:t on suuret, 12+ mutta kuka malttaa odottaa testailussa niin kauan ;)

 

Kovasti paljon testailleena oon havainnut parhaiksi testeiksi pregchekc-liuskan, saman merkin puikon ja cb-digitaalisen. Nuo toimii parhaiten varhaisessa testailussa, etenkin pc-liuska joka näytti mulle viimeisimmässä km-raskaudessa selkeää plussaa jo dpo9. Ei tarvinnut miettiä oliko viivanpaikka vai mikä :)

 

Jospa sitä itse taas jonain päivänä saisi tänne laittaa tiirailtavaa :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Falinella näen plussan, onneksi olkoon :)

 

Valitettavasti teepannun kuvasta en näe toista viivaa :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

teepannu, noi Davidin liuskat on ihan surkeita. Mulla oli vielä dpo 14 sellanen haamujen haamu, etten ainakaan ikinä olis saanu kuvassa näkymään yhtikäs mitään. Mulla ainakin ihan haalea haamu, jonka sain vasta valoa vasten jotenkuten havaittua, tarkoitti Davidin testissä plussaa, mutta selkeäksi se viiva muuttui vasta joskus viikkoa myöhemmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun David-testailukuvat näkee edellistä edelliseltä sivulta tästä ketjusta. Ikinä en saanut viivanpaikkoja kun niillä testailin, ja kyllä sen raskausviivan sieltä sai näkyviin jo DPO11. Ei ne ehkä ihan parhaasta päästä ole, mutta ei ne kyllä mun mielestä ihan paskojakaan ole.

 

Teepannun testissä en valitettavasti viivaa näe. :(

 

Muoks. Tuli vielä mieleeni, että tuo raskaushormonin määrähän nousee kamalan yksilöllisesti, eli viivat saattaa samoilla DPO:illa olla hyvinkin eriväriset eri ihmisillä. Senkin taulukon löytää sieltä edellistä edelliseltä sivulta.

Edited by Elkku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teepannu- valitettavasti en kyllä nää mitään...mä laitan sormet ristiin jos sieltä vaikka tulis vielä viiva muutaman päivän päässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä taas olen näkevinäni teepannun testissä testiviivan molemmat reunat ohuina punertavina viivoina. Täyttö vaan puuttuu (tai ei erotu mun silmään). Hassua, kun usein mä en näe, vaikka moni muu sanoo olevan "ihan selvä". No, toivottavasti muutama päivä tuo viivan niin selvästi näkyviin, ettei tarvi arvailla. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mäkin teepannun testissä näen jotain :) Toivottavasti se siitä vahvistuu. Itse sain Davidin liuskalla DPO12 aivan selvän haalean viivan ja raskaana oltiin. Pari kertaa testasin aiemmissa kierroissa samaisella testillä ja niihin ei ikinä tullut yhtikäs mitään, kun en kerta raskaanakaan ollut. Omat kokemusket Davidin testeistä ovat siis positiiviset :) Mulla nousi hcg aika nopeasti (kävin labrassa ottamassa arvoja muutaman kerran).

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_4539-1.jpg

Kp 32 ja täällä taas. Livenä vähän punaisempi mutta tosi haalea silti. En oo ennen näillä testeillä saanut mitään välimuotoja, vain plussan tai negan.

Edited by koran_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä nään tuossa jotain mutta melko kaukana tuosta kontrollista. Väri on levinnyt melko laajalle aluelle tuossa välissä. Toivottavasti ois plussa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eiks noissa ole tuo viiva tuolla vähän kauempana? Kyllä mä olisin Koranina vähän toiveikas, riippuu tietysti siitä, minkä pituisia sun kierrot yleensä on :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mun kierrot on olleet jotakuinkin tätä 32 luokkaa. Joskus heittää päivällä tai parilla. Mutta ongelma on nyt se, että mä olen tässä tiputellut jokusen päivän. Ensin luulin että menkat alkoi mutta kun mitään ei tapahtunutkaan niin päätin testata. Siis ihan tippa pari tässä tullut nyt jokusen päivän sisään.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.