Sign in to follow this  
Followers 0
Guest miau

Äitiyspakkaus 2012-2013

198 posts in this topic

Minulla on tuo vanha ja olen tykännyt. Tuo uusikin on mieleen, voi kun tärppäisi kakkonen pian niin saisi tuon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erot ei oo (ainakaan mun silmään) suuren suuret. 2011-pakkauksen kuvassa värit ovat todellisuutta haaleammat ja uskoisin saman pätevän uuteen pakettiin myös. Pidän molemmista, ja olen tyytyväinen saamaani vanhaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ On tuo värimaailma kyllä aika ankea, niin vanhassa kuin uudessakin pakkauksessa. Mä tykkäisin esim. sini-, puna- ja mustavalkoisista vaatteista, sopisi molemmille sukupuolille. Vois olla myös ruutua ja palloja/pilkkuja.

 

Mä taidan kyllä päätyä rahaan ja ostan sillä vaatteita, jotka kaikki miellyttää omaa silmää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minusta molemmat pakkaukset näyttää kivoilta, mutta uudessa on vähän enemmän sitä jotain. Noista kirkkaankeltaisista tykkään erityisesti ja pöllöhaalarista sekä siilimakkarista. Itsekin kernaasti ottaisin kirkkaampia ja vahvempia värejä, mutta toisaalta neutraalit ehkä sitten miellyttää enemmän suuren yleisön silmää. Ja saahan itse ostaa sitten lisäksi just sitä mitä haluaa. Toisaalta vahvasti värjätyt vaatteet sisältää myös enemmän kemikaaleja kuin vaaleat, siksikin ne on minusta mukava varsinkin iholtaan usein herkän pikkuvauvan päällä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mä olin niin pettynyt tähän uuteen pakkaukseen. En ite tykkää ollenkaan harmaan ja ruskeen sävyistä, ja kun ne tuntuu olevan se vallitseva värimaailma niin koen pakkauksen vähintäänkin ankeaksi. Keltaiset/oranssit ja turkoosit vaatteet on kivoja, valkoisetkin on ok. Mutta miks ei voitu harmaan tai ruskeen sijaan käyttää vihreetä, violettia, punainen väriskaalaa? oishan sekin ollut sekä tytöille että pojille sopivaa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä pidän jotenkin enemmän tuosta 2011 pakkauksesta. Mun silmä tosin pitää enempi vaaleista väreistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan kiva tuo uusi, parempi kuin 2011 mielestäni. Saa nähdä saanko tuon pakkauksen, jos en niin turha sitten pakkausta ottaa ollenkaan, mitäpä sitä tekee kahdella samanlaisella. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tykkään tosi paljon :lipsrsealed:

Harmaa on todella hyvä.

Itse en pidä räikeän kirkkaista väreistä, mutta kyllä tuo pieni määrä oranssiakin menettelee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihanaa oli päästä tutkimaan, minkälaisia vaatteita meidän pieni saa toivottavasti helmikuussa päälleen. Tykkään uudesta pakkauksesta kovasti!

 

Mä en kyllä ymmärrä että millä tavalla toi edellinen ja uusi pakkaus olis kauheen poikamaisia, niin kuin monet on moittineet? Mun mielestä oikeastaan ihan kaikki värit sopii tytöille ihan yhtä lailla. Ja eihän noissa mitään mekkoja tai vaaleanpunaisia vaatteita voisikaan olla. Mun mielestä sekä vanhan että uuden pakkauksen vaatteista joka ikinen sopii oikein hyvin myös pienelle tytölle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tykkäsin enemmän tästä pakkauksesta kuin 2011 versiosta :) Aivan ihanat ne pilkulliset oranssit housut! Jos sais selville minkä valmistajan ne on niin ostaisin isommassa koossa meidän pojalle :D Sitä kyllä ihmettelen jälleen tänä vuonna, että miksi ihmeessä housut on puolipotkuhousut tuolla tuoteluettelossa :huh: Puolipotkareissa on mun mielestä jalkaterä ja jos sitä ei ole niin sitten ne on ihan vaan housut.

 

Mun mielestä tää ei ole poikamainen pakkaus, mun makuun harmaa on unisex-väri. Sitä vasten näyttää vaikka jotkut pinkin ja violetin sävyt tosi kivoilta tytöllä, kun yhdistelee :) Jos pakkauksen vaatteissa olisi hirveästi haaleita pastellisävyjä niin mulle tulis ihan ysärifiilis niistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai niin ja voisin vinkata, että täällä vaukkareissa on jotkut aiempina vuosina vaihtaneet äitiyspakkauksia päittäin, jos itse haluaa uudemman ja toinen haluaa sen edellisvuotisen, mutta ei ole saanut mieluista :) Kurkkaa vaan että kumman laatikon on saanut (nythän sen erottaa jo päällikannesta) eikä räpelöi niitä tavaroita niin varmasti joku suostuu vaihtamaan korkkaamattoman lootan vastaavaan.

Edited by forgetmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mietin juurikin tota, koska mun täytyy tilata omani jo tässä viikon sisään ja tod näk saan vanhan. Ja siis haluaisin uuden. Eli joku teistä, joilla on LA ensi vuoden puolella eikä ehdi saamaan vanhaa, vaikka haluaisi, niin voi laittaa viestiä :) Toisaalta vaihto ei voi mennä liian pitkälle, kun meidän ipana jo syntyy!

 

Edit. Ehkä otan kuitenkin vaan rahana...

Edited by RouvaH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllähän se niin on, ettei koskaan löydy sellaista pakkausta joka miellyttäisi. Jos olisi niitä punaisia, niin joku valittaisi, että olisi tyttöjen väriä. Jos olisi violettia, niin joku valittaisi, että on liian hempeä tai poikamainen tai tyttömäinen tai mitä ikinä keksiikään valittaa. Jos olisi vihreä, niin olisi vähintäänkin väärää sävyä ja muistuttaisi oksennusta.

 

Ottakaa ihmiset pakkaus rahana ja ostakaa niitä sisustukseen sopivia vaatteita, niin ei tarvitse pitää kammotuksia vauvan päällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihana pakkaus, voi kun olisi raskaana niin mä ottaisin riemusta kiljuen, paljon parempi ku oma v. 2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tykkään tästä uudesta!

 

Olin jo päättänyt, ettei tulokkaalle pakkausta otettaisi mutta... mieli taisi muuttua!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musta tämä uus pakkaus on paaaaljon parempi kuin vanha! Tosi ihania vaatteita ja kivoja kuoseja. Tykkään erityisesti noista eläimistä siili, pöllöt jne. ja mun silmään tuo ulkohaalarikin näyttää huomattamati paremmalta! :) Toivottavasti pääsis ens vuoden puolella ihan livenä hypistelemään... :girl_crazy:

Edited by heirii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tykkään todella paljon! Ihania neutraaleja värejä ja poikavärejä vähemmän. Pöllöhaalari on aivan ihana :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toivottavasti julkaistaisiin samalla arvioitu jakamisen aloituspäiväkin, eikä mitään epämääräistä "syksyn kuluessa".

 

Jos ja kun uusien pakkausten jakaminen aloitetaan vanhojen loputtua, miten ihmeessä mitään tarkempaa ajankohtaa voitaisiin julkisuuteen kertoa? Ei Kelassakaan sentään ole mitään kristallipalloa, josta näkisivät, kuinka moni odottaja aikoo vaikkapa tämän kuun loppuun mennessä hakea pakkausta... :rolleyes:

 

^Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. Ei kenelläkään ole ennustajan lahjoja, että voisi sanoa montako lasta maahamme syntyy syksyn aikana ja moniko äideistä valitsee pakkauksen eikä rahaa. Siitähän se vasta riemu repeäisi, jos sanottaisiin vaikka että joo pakkaus vaihtuu 13.9. ja sitten kyseisenä päivänä vanhoja pakkauksia olisikin vielä satoja jäljellä ja vaihtumispäivä pitäisi muuttaa.

 

Kelasta arvioidaan, että uutta laatikkoa aletaan jakaa äideille syys-lokakuun vaihteessa, kun vanhat pakkaukset loppuvat.

 

 

Kappas, Kela osaa ennustaa sittenkin :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiaiai miten IHANA!!!! Tykkään ihan valtavasti....Retro ja värit sopii mun makuun just sopivasti ja koska mä sen joudun ostamaan voin hyvin odotella kunnes se on varmasti vaihtunut :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tykkäsin kyllä kovasti tästä pakkauksesta! Suosikki kyllä noista kaikista ilmestyneistä. Kaikki värit ja printit ei ollut ihan suosikkeja, mutta kokonaisuudessaan oikein mukava ja mielellään sen otan nyt kun ensimmäistä odotan! Onneksi meille odotetaan nyyttiä vasta Tammikuun lopussa niin ei tarvi miettiä tuleeko tuo vanha vai uusi.

 

Ainahan voi sitten ostaa niitä värikkäitä vaatteita mistä itsekukin tykkää ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihana pakkaus! Iloiset värit ja keltaista! Ja tuo siilimakuupussi on ihan huippu!

 

Sen verran noista Kelan ennustuksista, että joo varmaan sen pystyisi melko tarkkaan arvioimaan laskemalla, milloin vanhat pakkaukset loppuu, mutta tuskinpa Kelassakaan on resursseja ihan sellaiseen. Työtä varmaan on tärkeämpääkin, pääasia että joku pakkaus sitä hakeneille lähtee ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onhan Kela-Kerttu laittanut tuollaisia ennusteita jo aikoja sitten. Eli totta kai suunnilleen voi arvion tehdä, mutta ei voi tarkalleen sanoa, että pakkaus vaihtuu tasan sinä ja sinä päivänä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan ihana tämä uusi pakkaus!!! Tykkään niin noista retroväreistä ja kuoseista! :) Meille on tulossa poika ja pakkauksen värit on aivan täydelliset meidän tyypille!!! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0