Guest HelmiQ

Milloin tunsit vauvan liikkeet?

622 posts in this topic

Ekasta oli istukka edessä ja tunsin liikkeet 17+. Nyt olen ihan varma, että istukka on takana, koska tunsin liikkeet jo hyvin hentoina 14+. Nyt 15+4 tuntuu jatkuvasti kunnon monotusta ja pari päivää on ollu mahtavat bileet mahassa :) ainakin töissä huomaa hyvin, kun istuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

18+0 tuntui ensimmäiset "elohiirimäiset" muljahtelut jotka vahvistuivat viikossa niin, että ne varmistuivat liikkeiksi. Ja ensimmäinen siis tulossa. Nyt 23+6 menosta ei voi erehtyä...  :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta 19+ (istukka edessä)

Tokasta 14+ (istukka takana)
Kolmannesta 18+ (istukka edessä)

 

Selkeesti mulla tuo istukka on haitannut ekojen liikkeiden tuntemista, mut sitten kun ovat alkaneet tuntua niin tuntuvia ovat olleetkin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuntui ekat muljahdukset alavatsassa rv 18 :)

 

(Esikoinen ja istukka etuseinämässä)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäiset pulpahdukset tuntuivat rv 15+, ja pikkuhiljaa lisääntyivät ja voimistuivat, parin viikon päästä tuntuivat jo päivittäin. Noin rv 20+ mahan pompahdukset alkoivat näkyä ja mieskin tunsi voimakkaimmat potkut vatsan päältä.

 

Esikoista odotamme, istukka takaseinämässä.

Edited by Rimpula

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tosi ajoissa. Ekasta taisi olla 12+ ja toisesta 11+. TUolloin huomasin ensimmäisen kerran ja siitä ne sitten jatkuivat ja voimistuivat :tender:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tunsin rv 18+1, istukka takana. Siitä voimistuivat viikossa ihan huimasti :) Ja ensimmäistä odotellaan meillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekaa odotellaan ja istukka takaseinässä. Ekat liikkeet tuntui ehkä rv16 semmoisian muljahduksina/elohiirinä, rv18 alkoi tuntumaan jo potkuja, rv19 mies tunsi ekan potkun kädellään, ja nyt rv20 tuntuu melkein koko ajan potkuja ja muljahduksia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekat epävarmat arvailut tein 17. viikon alkupuolella, ja nyt 17+3 liikkeitä tuntuu päivittäin, vaikka ne ovatkin vielä aika hentoja. Ensimmäistä odottelen ja istukka on käsittääkseni jotenkin tuolla sivussa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse odottelen esikoista, tänään rv 19+6, ja liikkeet tunsin selvästi liikkeiksi tunnistettavasti pääsiäusviikolla eli joskus raskausviikolla 17. Aiemminkin oli kuplintaa yms, mutten voi olla varma että mitä ne oli.. Mies tunsi tällä viikolla liikkeet ekaa kertaa :)

 

Nämä ekat liikkeet on kyllä olleet ihania, mutta sellaisenkin huonon puolen olen huomannut että kauhea huoli heti jos ei moneen tuntiin ole tuntenut liikkeitä.. Esim nyt. Eilen illalla liikkui melko vähän, mutta sain mahaa silittelemällä muutamat potkut tuntumaan. Tänäänkin ollut hiljaista, vaikka ollut muutoin yleensä aamulla ja aamupäivästä vilkkaimmillaan. Täytyy tässä hillitä itseään ettei alkais kovasti häiritsemään toista ja hölskyttelee mahaa jos toinen vaan nukkuu.. Kyllä tuolla nyt semmosia pieniä hentosia kosketuksia hetkittäis ehkä tuntuu, pitäis vaan rauhottua eikä aina pelätä pahinta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla nyt rv18, liikkeet tuntunu jo monta viikkoa :D Joskus rv13 rupes tuntumaan satunnaisesti pieniä hipaisuja, jos makasi paikallaan ja oikein keskittyi. Ultraaja osasi vahvistaa potkuiksi, en nähnyt näyttöä mutta kommentoin aina kun tuntui liikettä, ultraaja sitten aina vahvisti että tunsit oikein :) Nyt potkut ovat jo voimakkaita, voin olla ihan ajatuksissani ja tehdä vaikka kotitöitä kun yhtäkkiä havahdun että kylläpä potkii kovaa :lipsrsealed: Ja tämä on siis ensimmäinen lapsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensikertalaiseksi aika ajoissa, 15+4 olin eka kertaa varma, että tuo oli vauva, kun autossa tuntui kummaa "kuplintaa" masussa. Sitä ennen samanlaista oli ollut jo jonkin aikaa, mutta huomattavasti huomaamattomampana. Viikolla 18+ jotain alkoi tuntua ihan selviä yksittäisiä potkujakin. Nyt menossa 22+6 ja mylläys on lähes taukoamatonta, tänään tunsin aivan selvästi kun vauva "käänsi kylkeä", kun satuin pitämään juuri kättä masun päällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuntui myös ekat liikkeet suht samaan aikaan, kuin edellisellä kirjoittajalla, mut meni muutama päivä ennenkuin uskoin todella, että se on vauva eikä "eiliset hernarit" :D Tästä meni alle kaksi viikkoa, niin mies tunsi liikkeet vatsan päälle.

Mut eipä tuo vauva ainakaan vielä ole osoittanut rauhoittumisen merkkejä, vaikka tila alkaa selkeästi käymään vähiin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rv 18 lopussa tunsin ensinmäiset liikkeet, siittä asti vaan vahvistunut ja nyt tuo möyryäminen tuntuu ihan selvästi. välillä potkii ihan kunnolla alaspäin ja välillä puskee päällänsä ylöspäin! :)  Varsinkin puoli-istuvassa asennossa tuntee liikkeet hyvin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäistä odottaessa liikkeet tuntuivat 18 viikolta eteenpäin. Kakkosen kohdalla taisin ensimmäisiä epäillä tuntevani jo 15 viikon hujakoilla. Jännä nähdä kuinka tämän kolmannen kohdalla käy. Sitä aikaa odotellessa.  :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisen odotuksessa tunsin ekat liikkeet joskus rv 18 paikkeilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekassa voin varmaksi sanoa tunteneeni vasta joskus rv 19-20. Tässä toisessa alkoi hentoisesti tuntua jo rv 14-15. Ekassa istukka oli myös edessä, tokassa on takana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäiset mylläykset tuntuivat jo viikolla 15-16, sellaista erikoista muljausta ihan alavatsalla mutta sitten varsinaiset potkut joskus rv 20 paikkeilla. Mies tunsi ensimmäistä kertaa mahan päältä muksauksen rv 22, silloinkin aika säkällä kun sattui olemaan käsi just oikeassa paikassa. Istukka takaseinässä ja esikoista odotellaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta ekat varmat liikkeet rv 15+ ja olivat pientä "kuplimista" tai tökkäsyjä. Tästä tuntui jo rv 12+2, mutta ainoastaan sellaista muljaamista. Mieskin tunsi ne mahaa tunnustellessaan. Pientä potkimista on tuntunut rv 15 alkaen. Mulla ei oo ollenkaan pömppistä niin kaikki tuntuu selvästi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now