niiskunen

Anna arvosana nimelle, osa 7

995 posts in this topic

Meimissä on jotain tosi hellyttävää, ei kuitenkaan ole omaan makuun käyvä, ihana lempinimi 6

 

Auli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mukavan tavallinen, mutta kuitenkaan ei jokaisella. 7 1/2.

 

Elliot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minea on mielestäni kärsinyt pienen "inflaation", eli on vähän liian trendikäs minun makuuni. Ihan peruskaunis nimi kuitenkin, annan 8.

 

Seuraavalle tytön nimi, jonka laitoin myös tuonne "uudet ja erikoiset nimet" -ketjuun: Lauriina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muutama Lauriina on tullut vastaan mutta en kyllä kauheasti tykkää. Jotenkin niin bäkisin väännetty Laurista, vaikka siitä olis jo kaunis naispuolinen muoto. Annan 6.

 

 

Lilli?

Edited by Montana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lillistä tykkään, mutta se on kyllä oikeastaan sellainen lapsen nimi, jota en osaa oikein ajatella aikuiselle 7

 

Milan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helkasta tulee mieleen joku kiukkuinen pyöreä nainen Suomi-filmeistä, toisaalta ihan hellyyttäväkin, 7

 

Ville-Veikko?

Edited by Riipitsiip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiva 9. :)

 

Kuulin tänään nimen Isla, kuulosti mun korvaan ihanalta, entäs teistä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senja on kiva, vanhanaikainen ja vähän harvinaisempi nimi. 9. 

 

Isla olisi muuten kiva mutta itse luokittelen sen automaattisesti kategoriaan "nimet jotka aiheuttavat hankaluuksia" kun ei koskaan voi olla varma miten vanhemmat haluavat sen äännettävän ja sitten tulee noottia kun ääntää väärin..  Tuon kun periaatteessa voisi lausua suomalaisittainkin mutta englanninkielisissä maissahan se taas äännetään "aila". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.