niiskunen

Anna arvosana nimelle, osa 7

995 posts in this topic

Saana oli joskus teininä yksi mun suosikki nimistä tulevaisuuden lapselle. Nyt se ei enää kuulu suosikkeihin, mutta nätti nimihän se on. Ansaitsee 8:n.

 

Miltäs sitten kuulostaa Konsta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olavi on mukava nimi, ajaton ja tyylikäs niin nuorelle kuin vanhallekin. Annan 9.

 

Joulun kunniaksi seuraavalle arvosteltavaksi Eeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taisto on jotenkin "kommunisti"-nimi (anteeksi kaikki Taistot.. :blush: ) Hieno nimenä, mutta mielleyhtymän vuoksi en voisi omalleni harkita. Annan 7.

 

 

Salma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salma saa 7, en omalle osais kyllä laittaa, jotenkin kuulostaa kirjoitusvirheeltä. Olen kuitenkin tavannut ihanan pienen Salma-tytön jolle tuo nimi sopi loistavasti.

 

Oliver?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taavetti tallasi taikinapyttyyn laulettiin lastenlaulussa mun ollessa pieni. Jotenkin hömelö tunne tulee Taavetista. 6 David on taas musta nätti.

 

Mitro?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitrosta tulee minulle mieleen vain ortodoksien Isä Mitro, en oikein osaa mieltää sitä "perusnimeksi", vaikka sinänsä nimessäei mitään vikaa olekaan :) Annan 7, koska nimi on mielessäni niin leimautunut em. henkilöön.

 

Jatkan joulutunnelmissa ja annan seuraavalle arvosteltavaksi nimen Joose.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunnevan mielleyhtymä tähän julkisuuden henkilöön on liian vahva, vaikka nimi itsessään on kaunis. Saa 8½, vaikka omalle lapselle en antaisi.

 

 

Jaira?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auni, Sanana ihan kaunis, mutta tykkään vähän pontevammista/reippaammista nimistä, tuosta tulee mieleen "unelias" :D Annan 6.

 

Aida?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Axel on ihana nimi,oli joskus meidänkin listalla 10. ( ja h4izuli,tuo kävisi niin hienosti A:n kaveriksi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä tykkään Milja-nimestä kamalasti! Jos saisin joskus tyttären olisi ehdottomasti vaihtoehto :) 10

 

Milda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niia on kauniisti sointuva ja kivasti erilainen kuin tavallisempi Miia. Annan 8.

 

Mites Elea?

Edited by Isasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jotenkin haltiamainen nimi, vankka 9 vaikka suomalaiseen suhuun taipuminen vie hetken.

 

Selja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.