Nasty

Seksi odotusaikana

122 posts in this topic

Mua on alkanut mietityttämään voiko lähetyssaarnaaja asennosta olla jotakin haittaa? Mies pitää painonsa kyllä poissa mun päältä mutta välillä tulee jonkun verran painoa mahankin päälle :rolleyes: Viikkoja siis 30 ja rapiat (makuuasennossa mun maha on vieläkin aika lättänä, pieni pömppö vaan näkyy, siksi tämä asento on ollut siinä mielessä ok)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luinkohan Helistimestä aikoinaan ettei ole väliä missä asennossa, kunhan se on hyvä asento kummankin mielestä. Itseeni alkoi jo kolmannen kuun jälkeen ahdistaa perus lähetyssaarnaaja asento, vaikka mahaa ei ollutkaan näkyvilläkään. Synnytyksen jälkeen ei tuota ahdistusta tullut enään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan nyt yksityiskohtiin kajoten ihmettelen että miten se saarnaus voi onnistua jos mies on puoli metriä ilmassa vatsan päällä....:blink::lol: ????? Tai jotain.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainakin meillä mun masu menee makuuasennossa vielä suht litteäksi. Kun mies pitää painon käsien varassa niin eipä ole ongelmaa. (Ja mun mies on ainakin niin timmissä kunnossa ettei meillä ota masut yhteen :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua haluttais kovastikin, mutta jostain syystä seksiä on ollut max. kerran viikossa :( Mies tekee pitkää päivää töissä, esikoinen nukkuu samassa huoneessa ja käy yhtä aikaa kanssamme nukkumaan... Aikaisemminkaan ei oikeen viitsis laittaa, kun itsekin mennään jo klo 20-21. Mielettömän väsymykseni vuoksi en ole jaksanut alkaa "opettaa" omaan huoneeseen nukkumaan. Viikonloppuna tai miehen vapaapäivien aattona vois tietysti laittaa pojan aiemmin nukkumaan, mutta eipä se vaan käykään niin helposti ilman että näytämme mallia... Ainoa vaihtoehto siis on miehen vapailla päiväuniaikaan, jos emme itse ole niin väsyneitä että nukumme päiväunet :huh:

 

Tilanne on tosi ahdistava. Meillä ei juuri ole hellyyttä muuten kuin seksin muodossa, mikä alkaa vaikuttaa ikävästi suhteeseen :( Olen yrittänyt miehen kanssa asiasta keskustella, muttei se johda mihinkään, tuntuu ettei miestä oikeen edes kiinnosta... Muutenkin tulee kränää milloin mistäkin, ja vauvaa odotan käytännöllisesti katsoen yksin... Pelottaa vietävästi, että mitä tästä oikein tulee, asioiden selvittämiseen kun tarvitaan kaksi osapuolta, ja tuntuu että olen ainoa jota kiinnostaa, saati miten käy vauvan synnyttyä???

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kuulostaa haastavalta tuo teidän tilanne :mellow: En osaa oikein neuvoa antaa, meidän parisuhde perustuu pitkälti juuri puhumiselle niin hyvissä kuin huonoissa asioissa. Jos vaan yrittäisit istuttaa miehen alas ja kertoa tuntemuksistasi rehellisesti? Et ainakaan häviäisi mitään. Onhan seksuaalisuus tärkeää parisuhteessa ja raskauden aikana mutta niin on myös muunlainen yhteys toiseen osapuoleen. Ettei kävisi niin että parisuhteeseen tulee kuilua raskauden aikana jolloin nainen on muutenkin keskittynyt enemmän itseensä ja vauvaan.

 

Toivottavasti tästä ottaa jotain selkoa...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikä seksi?

 

Mies ei voi kun ei saa mielestään vauvaa, joka keikkuu messissä.

 

Itsellä on samat halut kuin ennenkin. Että kiitti vaan. Grr!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haluja olisi. Hormonien ansiosta vaatii kuitenkin tavallista enemmän vaivaa, että yhdyntä onnistuisi. Esityötä, ei esileikkiä! Onko ihmekään ettei aina jaksa vaivautua. Mies haluaisi kosketella rintoja kuten aina, mutta se sattuu. Mahaa ei saisi hipaistakaan, koska paine tuntuu minusta epämiellyttävältä. Lisäksi väsyttää kamalasti iltaisin. Muuhun aikaan harvoin on tilaisuutta, kun on jo yksi isompi lapsi, joka ei enää päiväuniakaan nuku.

 

Toisinaan kaikki onneksi menee putkeen ja jää hyvä olo molemmille :) Meilläkään ei hellyyttä juuri muuten harrasteta. Kun halailu ja pussailu on aina ollut esileikkiä eikä vain halailua, niin helposti sitä välttää halaamistakin, jos ei seksiä halua. Tyhmää, tiedän.

Share this post


Link to post
Share on other sites

todellakin... Mikä seksi? :girl_haha:

 

Mua ei nappaa yhtään ja mulle ihan perushellyys on paljon tärkeempää kuin itse seksi. Sama oli esikoista odottaessa. Miestä kyllä halutti mutta mua ei. Paikatki on ihan kuivat ja aina joutuu käyttää liukkaria jos jotain alkaa puuhastelemaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ei kyllä sanat seksi ja odotus sovi samaan lauseeseen. :rolleyes: Viime seksikerta on ollut silloin, kun lapsi on saanut alkunsa (nyt rv 22)! Alussa seksiä vaikeuttivat pelko raskauden jatkumisesta ja pahoinvointi, nyt sitten supistelut. Eikä kyllä ole tehnyt mielikään (puhun siis vain omasta puolestani ;)). Mutta mies on onneksi ihanan ymmärtäväinen ja kokemus tämäkin, eiköhän tilanne taas jossain vaiheessa normalisoidu. Viimeistään sitten kun synnytys pitäisi saada käyntiin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en kestä sitä miten rutikuiva mun alakerta on! :dash2: Vaikka laittaisi liukkaria niin se pysyy tasan hetken hyvänä ja sitten liukkari joko kuivuu tai muuttuu ihan tahmeaksi (3 eri merkkiä kokeiltu). Ei mulla edes kovin usein tee mieli, mutta ottaa päähän extra paljon kun niistä harvoista kerroista on niin vaikea nauttia :( Vaikka olisi täydelliset esileikit alla niin ei vaan saharassa sada vettä *kele. Lisäksi omat orgasmit on ihan b- ellei c-luokan tasoa, koska jännitän aiheuttaako ne supisteluja (vaikka suuressa äitiyskirjassa oli että raskausaikana pitäisi jonkun raskaushormonin estää se) eikä hommassa pysty olemaan täysillä mukana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seksi? Onko se jotain syötävää?

 

Eli juu, ehkä kolme kertaa olemme jotain seksiin viittaavaa harrastaneet odotusaikana. Jee jee. <_< No, ehkä ne halut tässä vähitellen palaavat, kun kuitenkin vuodotkin ovat loppuneet ja näin pois päin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoista odottaessä oltiin kun pienet puput. Tosin silloinhan ei ollut tätä pientä energiasiepparia päivisin touhuamassa. Nyt ei ole ollut kun muutaman kerran, syynä lähinnä muutto (joka on ohi nyt), miehen myöhäset iltavuorot ja minun väsymys. Olisin valmista kauraa nukkumaan samaa aikaa pojan kanssa, mutta yleensä väkisin kukun siihen että mies tulee töistä kotiin. Kerkee edes hetken vaihtaa kuulumisia ja halailla. Halut ei kyllä ole poistuneet/vähentyneet. Ehkä jopa lisääntyneet.

 

Meistä enemmän minua hajottaa seksittömyys, mutta ei auta jos ei jaksa. Mies onneksi ei pakota taikka edes vihjaile siihen suuntaan, minun jaksamisien mukaan mennään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seksi? Mitä se on? Eli hellyyttä osoitetaan kaikilla muilla tavoin. Juuri viime viikolla viimeksi oli epämääräistä vuotoa jota säikähdettiin. Kaikki oli onneksi ok. Kumpikaan ei vaan uskalla keskenmenojen jälkeen.. :/ Ja siten on vielä pahoinvointia ja erilaisia kohdun kasvukipuja, joten seksi on viimeisiä asioita mielessä. Ajateltiin neuvolassa ottaa seuraavalla kerralla aihe puheeksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aika niukassa on seksi ollut raskauden aikana (nyt viikko 13+4). Ollaan harrastettu seksiä tasan 3 kertaa tänä aikana ja joka kerta on tullut enemmän tai vähemmän verta seksin jälkeen. Meilläkin on yksi keskenmeno alla, niin jotenkin sitä on ihan sika säikky noiden vuotojen suhteen. Tilanne harmittaa mietä molempia (nyt kun taas alun pahoinvoinnin ja järkyttävän väsymyksen jälkeen olisi halujakin), mutta minkäs teet?

 

Yritin tänään kysellä neuvola-tädiltä, että miten tässä nyt pitäisi edetä tämän seksi-asian kanssa, että ollaanko vaan ilman loppuun asti vai pitäisikö ajatella, että vuodot seksin yhteydessä on ihan normaaleja. Vastaus: No teidän pitää nyt vaan itse miettiä, miten teette. Thanks for nothing, sanon minä!

 

Edit. muistin viikot väärin... onneksi on tuo tikkeri :)

Edited by Tiitu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä seksi on käytössä vain kun tehdään lapsia blink.gif Eli siis mun halut meni sen saman tien kun plussa ilmestyi ruutuun. En keksi mitään syytä haluttomuudelle, muuta kuin raskauden aikainen mieliala muutos tai joku muu sellainen.

 

Mies kyllä haluaisi mutta en voi itselle mitään ku melkeinpä pusutteluki meinaa olla pakko pullaa. Tunteet miestä kohtaa on kyllä ennallaan lipsrsealed.gif

 

Kumpikin ootetaan syntymää ja sen jälkeistä aikaa laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en kestä sitä miten rutikuiva mun alakerta on! :dash2:

Vau, uusi pohjanoteeraus saavutettu: minuutti ilman liukkaria ja tuli verta jälkikäteen :( Kaikesta huolimatta meillä on seksiä noin 1-2 kertaa viikossa, mutta ei kyllä sitten kestä kovinkaan kauaa. Tuntuis kuitenkin miehen mielestä olevan parempi kuin ei mitään :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen aika alussa raskaana ja olokin on ollut sen mukaista. Miten teillä muilla on tuon alkuraskauden ja seksin kanssa toimittu ja seksilelujen?

Itsellä on olo ollut niin huono, ettei seksi ole ollut oikein mielessä ja muutenkin se keskenmenon pelko taustalla, vaikka olen lukenut, ettei siitä ole vaaraa sikiölle jne, mutta siltiki se pelottaa. Välillä kyllä tuntuu, että haluttaisi, mutta sitten pelko voittaa.

Itsestä tuntuu, että pitäisi vain odottaa jonkun aikaa..mite teillä muilla?

Vai onko tämä vaa turhaa ressaamista asiasta:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

En edes muista, koska on viimeksi tän raskauden aikana onnistunut.. Paikat on niin kuivat, etten kestä edes sisätutkimusta itkemättä. Vehjettä ei saa sisään, vaikka laittaisi glidiä tms. reippaasti. Nyt sitten ootellaan, että tää tulee ulos ja voin aloittaa taas vagifem- kuurin. Pikkasen korpeaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm.... 3 lapsen ja raksahommien lomassa kerrat on muutenki vähäisiä... nyt menny 2 kk oksentaessa joten.....???? noh,eilen teki oikein mielikin.kesken touhun heräsi typy viereisessä pinniksessä narisemaan ja pyörimään.nukuttelin sit tyttöä pari minuuttiia ja ajatus jo alko karkaan nukkumiseen.onneks se nukahti juuri sopivassa ajoin ja mies hellästi sai hommaann uusiks mukaan.että sellaista 2 ertaa kuussa meininkiä.. joskus vähemmän :( musta tää on kiinni....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun alettiin seurustella, oli kesä ja molemmat tehtiin aika vähän töitä eli luonnollisestikin naitiin kuin kanit. Auta armias kun tuli syssy ja kiireisempi arki.. eli ennen raskauttakin seksiä on ollu yleensä 0,5-1krt/vko. Mies on yrittäjä ja rankoissa töissä koko ajan. Usein hän käy kotona vain 5-6h nukkumassa, tulee kun jo nukun ja lähtee niin että jään nukkumaan.. Seksiä on silloin kun hän tulee aiemmin töistä, niin että hänellä olis energiaa vielä minullekin.. Heti plussan jälkeen olin pari viikkoa haluton, tuntui ettei seksille enää ollut mitään tarvetta koska hedelmöitys oli kerran onnistunut :D Nyt mun halut ovat palanneet ja ehkä jopa vähän lisääntyneet, mutta seksiä on yhä n. 0,5-2krt/vko. "Kerran viikossa" on ollut koko ajan yhteinen vitsimme ja yllätyimmekin kun tulin jo neljännestä kierrosta raskaaksi, kun sinä kuukautena seksiä harrastettiin vain tiistaisin :D

 

Ihana mies minulla, joka kerta kun olemme touhunneet hän kumartuu puhumaan alavatsalleni ja pyytää pikkuiselta "anteeksi jos herätimme". Rv10+2 siis <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now