Sign in to follow this  
Followers 0
Sadette

POMPdeLUX-vaatteet

12 posts in this topic

Onko kellään kokemusta POMPdeLUXin vaatteista?

 

Minä pidän huomenna kutsut ystävilleni ja kuulisin mielelläni laadusta tietoa. Vaatteet näyttävät aivan ihanilta ja niin erilaisilta, mitä normaalisti kaupasta löytyy.

 

http://www.pompdelux.com

 

Home shopping alkoi tällä viikolla ja ensi viikolla ymmärtääkseni aukeaa webshop.

 

Sneak-peek_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ainakin on vain positiivisia kokemuksia. Niin kauniita vaatteita ja meillä ovat säilyneet todella hyväkuntoisina lukuisista pesukerroista huolimatta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On kokemusta ja olen tykännyt. Meillä on useammpia PompDeLuxin trikoopaitoja, jotka ovat ihanan pehmeitä pesusta toiseen ja tunikat ovat olleet mieuisia. Tosin jotkut (tyttöjen) vartalonmyötäiset stretch-housut ovat aika tiukkaa mallia jopa meidän hoikkelille neidille. Mutta sinänsä mitään pettymystä ei ole vaatteiden suhteen tullut, joten jatkossakin aion hankkia niitä meille! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepparilliset neuletakit ja fleece takit on ainoa mistä mulla on ollut sanomista. Lapset kun eivät kovinkaan hellästi villatakkia kiskaise auki, niin nepparit lentelevät irti aika helposti. Ne on vähän turhan heikosti tikattu kiinni. Muutoin hyviä kokemuksia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meilläkin on tykätty,koot on vaan tosi reiluja et helposti on tullut virhe arviointeja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä taas koot ovat aika niukkoja, mutta sen takia juuri hyviä vaatteita meidän hoikille tytöille ja aina olen osannut valita suurepaa kokoa, niin on osunut sitten juuri oikeaan. Toppahaalari on ollut ainut reilun kokoinen meillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin juurin tänään kutsuilla :) Onneksi meillä on poika, tyttöjen vaatteisiin olisi mennyt omaisuus! Tosi ihania vaatteita!

 

Mun mielestä koot näyttivät menevät jotenkin hassusti, esim. toppahaalari ja pipo olivat tosi reilua kokoa! Sitten taas trikoopaidoista ainakin osa näytti pienehköiltä. Käyttökokemusta ei vielä vaatteista ole.

 

Miinus toimituskuluista, mun mielestä ne olivat aika kalliit (10 €). Onneksi sai tehdä kimppatilauksen samalle kaavakkeelle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä vaatteita on pesty ja pidetty ja aivan loistavasti ovat kestäneet. Tai housuja meillä ei vielä ole ollut kuin pojalla käytössä, sillä esim. tytön leggareissa riittää lahjetta vielä vähän liikaakin. Jotkut vaatteet ovat siis tosiaan reilumpia, mutta onneksi lapset kasvaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä on tosi laadukkaan oloisia eikä mitään kalliitakaan vaatteita, mutta tuo toimituskulu toki aina vähän kirpaisee. Meillä koot on menny usein tosi paljon yläkanttiin, mutta sitten viimeksi tilasin kaksi fleeceä, joista toinen oli kokoa 80 ja toinen 86 (alennuksesta kun sai, niin yritin olla kaukaa viisas ja ostaa pidemmälle ajalle fleecet), mutta ne olikin lähes samankokoiset, vaikka kokolapuissa olikin nuo tilaamani koot merkittynä! No pidin molemmat sitten kuitenkin, kun se palauttaminenkin ymmärtääkseni maksaa jotain, eikä noille jäänyt kuitenkaan hintaa kuin se kympin kappale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on positiivisia kokemuksia kaikista muista vaatteista paitsi farkuista - ne eivät ainakaan meillä kestä. Ja farkkukangaskin on kyllä noissa ollut huomattavan ohutta vrt. esim. PO.P:n farkkuihin, joita meillä yleensä on. Toisaalta farkut ovat hinnaltaankin tosi huokeita...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on positiivisia kokemuksia ja kokoihin liittyen mielestäni tyttöjen vaatteet ovat usein nafteja ja kapeita, poikien vaatteiden puolestaan ollessa selkeästi reilumpia. Tietyt poikienkin trikoopaidat tosin ovat kapeaa mitoitusta.

Edited by Galaxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin juuri ekaa kertaa näitä vaatteita ja ainakin pojan puserot olivat tosi reilua kokoa, poika käyttää kokoa 98/104 joka ei esim. Me&I:n tai Popin vaatteissa ole yhtään liian iso joten otin näistä sitten kokoa 104 ja oli kyllä tosi reilu. No, syksyyn mennessä varmaan kyllä kasvaa niihin sopiviksi. Toisaalta sitten vauvan vaatteet näyttivät selkeästi niukemmilta, en ole vielä päälle kokeillut mutta kun meillä nyt muuten on käytössä 74 niin otin noista kokoa 80 (koska pienempää ei ollut) ja ainakin silmämääräisesti näyttäisivät aika sopivalta, eivät ainakaan hirmusti liian isoilta. Nättejä vaatteita kyllä, joskin värimaailma minun makuuni vähän hailukka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0