dartsu

Rintojen arkuus

55 posts in this topic

Niu, mä kirjoitin tuonne meidän odotusryhmäänkin, että myöskään mulla ei tisseissä tunnu mitään kipua. Ei ole ikinä tuntunut mitään missään vaiheessa mitään raskautta. Mun tissit eivät ole myöskään juurikaan kasvaneet odotuksen aikana. Sitten yhtäkkiä kun vauva on syntynyt, mä huomaan, että mun tissit ovat kasvaneet uuteen kokoluokkaan ja maitoa tulee aivan riittämiin. En tiedä miksi min tissit reagoivat vasta synnytykseen, mutta tämäkin lienee aivan normaalia. :) Sitä en kyllä osaa sanoa miksi joilloina tulee tissikipua ja toisilla ei!

Edited by Mischa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itsellä ihan ensimmäisenä oireena oli älyttömän kipeät nännit! Rinnat eivät arista mutta nänneihin sattuu jopa suihkussa käyminen...

Myös nännien ulkonäkö muuttui tummemmaksi ja ne nöpöttävät koko ajan! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kyllä on kipeät rinnat!! Välillä yöunetkin katkeavat sen takia, kun asennon vaihtaminenkin sattuu... Aamulla saatava liivit samantien päälle! :lol: Toivottavasti tää helpottaa raskauden edetessä, kun ei mieskään meinaa uskaltaa koskea minuun, ku huuto alkaa muuten: VARO! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

itselläni nyt 7+3 ja rinnat koko ajan kipeinä :((( hyvä että saa rintaliivit päälle ettei satu :D toivottavasti kohta helpottaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now