Lakiluka

Mistä edullisesti ovulaatiotestejä?

27 posts in this topic

Mistä saisi edullisimmin tilattua ovulaatiotestejä? Oletan, että joa tapauksessa netin kautta kannattaa tilata ja unohtaa heti kättelyssä apteekit, mutta nettikaupoissakin näyttää olevan suuret hintaerot. Melkein meinasin jo panna tilauksen www.kotitesti.fi kautta, mutta piruuttani kävin katsomassa vastaavan tuotteen hinnan amazon.de-sivuilla, ja hinta oli enää puolet kotitestin hinnasta. en ole koskaan tilannu mitään amazonista, mutta onko täällä muilla kokemuksia ja suosituksia? meinasin siis ihan noita clearbluen digitestejä tilata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citymarketistakin saa ihan kelpoja ovistestejä, Pregcheck -nimisiä. Yhdessä paketissa on kymmenen kappaletta testejä, ja pakkaus maksaa kympin. Liuskoja voi leikelläkin kahtia niin, että saa vähän enemmänkin testejä käyttöönsä. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse tilasin just amazon.co.uk:sta ja kympillä (sis. postikulut) sai 40 ovistestiä ;) Samaan hintaan ois toiselta merkiltä tainnut saada 50kpl. Ebay.co.uk on toinen suosittu halpa ostospaikka, mutta siellä ei ollut mun haluamaa tiettyä merkkiä. Clearbluen viikkonäytölliset digiraskaustestit myös on älyttömän halpoja noissa molemmissa, 10-15e postikuluineen kahden testin pakkaus. Teksti on tietty sitten englanniksi, mutta jos se ei haittaa niin sitten suosittelen lämpimästi!

Edited by forgetmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forgetmenot minkä merkkisiä testitikkuja tilasit amazonista? Sinne menen ostoksille, jos Clearbluen digitestei saa puoleenhintaan siitä mitä Suomesta! Kiitos vinkistä. Eipä tullut edes mieleen tilata ulkomailta... vaikka mies tilaa lähes kaiken muualta, kuin suomesta :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ mä tilasin CB:n digitestejä 20 kpl pakkauksen hintaan 28 puntaa + toimituskulut, eli selvästi Suomea halvempaa (apteekissa oli kaiketi 7kpl 42 eur....)

 

Muoks. Amazonista siis.

Edited by Ella_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gabriel: tilasin One step -merkkisiä! Uskon että muutkin on yhtä hyviä, mutta kun noi on mulla jo kerran todistetusti toimineet ja yhden kerran välissä oon testannut eri merkkisillä ja sain vaan epäselvää tulosta, niin pysyttelin sitten mieluummin tutussa ja turvallisessa merkissä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkeistä, rohkenen sitten mäkin tilata amazonista. Kauanko siinä menee, eli kuinka nopeasti tilauksen naputtelun jälkeen paketti on perillä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ vaihtelee ihan saatavuuden mukaan, mutta suhteellisen nopsasti. Mulla muistakseni ships within 5 days eli varmaan 7 arkipäivässä suunnilleen tulee perille. Amazon toimii tosi hyvin ja on tosi luotettava, sieltä on tullut paljon kirjoja ym myös tilattua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ella ja Forgetmenot Kiitos, Kiitos, tiedoista ^_^ Taidanpa tilata juuri noita One stepejä sekä Clearbluen digitestejä (20kpl).

Jeiii, jotain fiilistä kohentavaa! Kiitos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lakiluka, otetaan riski ja tilataan "yhdessä" tuolta ;) Jees, ei vais, tulihan tuossa hyvin selväksi puljun luotettavuudesta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

CB:n digitesti, kuinka kauan tuo itse laite toimii? Näyttäis olevan saatavilla myös tikkuja tuohon erikseen.

Ajattelin kun sain ystävältäni CB:n digimittarin (ja siihen 2 puikkoa), että toimiiko tuo laite vaik max.50 kertaa, vai vain sen 7 kertaa.

Onko tietoa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkeistä, rohkenen sitten mäkin tilata amazonista. Kauanko siinä menee, eli kuinka nopeasti tilauksen naputtelun jälkeen paketti on perillä?

 

Mä tein 2 erillistä tilausta viime viikon ti, molemmat oli postitettu ke ja tämän viikon maanantaina tupsahti jo eka postiluukusta. Nyt on tiistai ja veikkaan että ke/to tai ihan viimeistään pe tulee se toinen pakkaus viimeistään Toka paketti saapui ke eli toimitusajaksi tuli postituspäivästä laskien 5-7 päivää :) Ja tilasin siis sellaisia joita on heti valmiina varastossa.

 

 

 

editoitu: elin näköjään päivää edellä todellista aikaa :grin:

 

edit.2: päivitetty tekstiä

Edited by forgetmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen tilannut Ebaysta (uk) noita One Step -testejä (ovis&raskaus) ja hinta-laatusuhde on kyllä paikallaan niissä. ^_^ Parhaimmillaan noita testejä saa n.20sentin kappalehintaan (tällä hetkellä), joten jos ovis on kateissa, niin talous ei kaadu, vaikka testailisi pari kertaa päivässä. :)

 

Mulla nuo ovistestit antaa kontrolliviiva tummemman viivan ovisplussana ja raskaustestit ei ole antanut väärää haamua/viivanpaikkaa koskaan. Jos en ole raskaana, testi antaa tyylipuhtaan negan ja toisaalta, jos testissä on haamujen haamu, niin kummallakin kerralla on ollut pulla uunissa. ;) Olen vaan testannut niin hyvissä ajoin, ettei hormonia ole vielä kovin paljon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin Home Health UK:sta CB digitestejä 20 kpl paketin, hinta n. 36€. Sisälsi sen laitteen ja 20 liuskaa. Lisäksi 25 kpl One Step liuskoja, h. 5.50€. Siihen postikulut joita en nyt muista. Tulivat viikon sisään suoraan postilaatikkoon.

 

Tässä ko. kaupan osoite: http://www.homehealth-uk.com/index.html

 

Varsin halpaa tuollakin siis.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse tilaan perhosilta, halpoja ja hyviä! Lisäksi olen käyttänyt clearbluen näytöllisiä. Tilasin niitä kotitestit.fi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin raskauskeijusta.. Oli melko edullisia verrattuna moneen muuhun suomalaiseen nettisivustoon.. En jotenkin uskalla tilata noista ulkomaisista sivustoista :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täältä saikin hyviä vinkkejä paikoista, joista voi tilata testejä  :)  Pitääkin lähteä tutustumaan sivustoihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin just www.testitukku.fi ovulaatiotestejä ja raskaustestejä. Tuli nopeasti ja oli halvimmat hinnat kun netistä vertailin. :) Ja sai ilman postikuluja.

Edited by mammanen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilailen eBayn kautta ovis- ja raskaustestit, ovat tosi edullisia. 50 ovistestiä postikuluineen noin 15 eur, kelpaa tikutella :dancegirl:  

Edited by Arby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin viikkositten kotitesti.fi:stä ja sain kolme raskaustestiä hintan 2,90 e ja postituksen sai itse valita joko ykkösluokassa tai kakkosluokassa. :) Ajattelin ensi viikolla tilata sieltä myös ovulaatiotestejä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskauskeijulla hyvä tarjous cb:n digitaalisista testeistä: 10 kpl ovulaatiotestej ja 2kpl r-testejä pakettihintaan jotain 49 €, mutta jos ostat ne erikseen saat muutaman euron halvemmalla! :grin:  Hyvä kun oli nuo paketit loppu, niin piti laskea erikseen ostettuna hinta, pääsin vähän halvemmalla. Samalla piti tilata "vähän" niitä liuskatestejälin (sekä r- että ovistestejä) Eli ens viikolla odotettavissa 70 € edestä testejä postilaatikkoon. :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon tilannut Suomessa pääasiassa Raskauskeijulta (joskus kotitesti, nettiapteekit, mammaksi), mutta halvimmat oon kyl tilannu Iso-Britanniasta. Amazonilta ja Home Health UK:lta, nyt viimeksi. Tilasin One Step-liuskatestejä (50+50 kpl), CB:n ovishymynaamatestin (20 puikkoa) ja 4 kpl CB:n viikkonäytöllisiä raskaustestejä. Kaikki kustansi noin 80e, jonka saan kyl Suomen kauppoihin menemään paljon pienemmälläkin tilauksella..

 

Kohtuu nopeasti olen tuotteet saanut. Suomesta toki tulee vauhdikkaammin. Tilausjuttuihin olen ollut muuten tosi tyytyväinen. Kaikki tuotteet ok ja verkkokaupat ihan selkeitä ja helppo maksaa yms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now