Tsaikkeli

Tieto vauvan sukupuolesta ennen syntymää


318 posts in this topic

Rakenneultrassa sanottiin kätilölle, että halutaan pitää jännitys loppuun saakka. Ihan sen takia, ettei olisi vahingossakaan lipsauttanut sitä tietoa :). Toisaalta uteliaisuus oli niin suuri, etten sentään jättänyt katsomatta näyttöön sillä kohtaa, kun virtsarakon seutua kuvattiin... mutta siitä huolimatta en kyllä erottanut siellä mitään vehkeitä. Eli ehkä pikkuinen on sitten tyttö ;) tai sitten ei. Samapa se, täytyy ostaa vaan neutraalin värisiä vaatteita ennen h-hetkeä, ja jättää pinkit/siniset ostokset myöhemmäksi :lipsrsealed:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiedettiin etukäteen ja haluttiin tietää, kysyttiin normiultrien yhteydessä että kumpaako ultraajasta vaikutti olevan. Ei siksi, että sillä olisi mitään väliä, mutta mä olisin halunnut tietää kaikki mahdolliset deltajit, silmien väriä myöten, jos vaan olisi ollut mahdollista, ja toi nyt on yksi asia jonka saa selville. grin.gif Ihan varmaksi ei kukaan ultraaja uskaltanut sanoa, mutta sanoivat, että eivät nyt ainakaan saa näkyviin pojan vehkeitä, ja tyttöhän sieltä tulikin.

 

Mutta mä ravistelen joululahjapaketitkin etukäteen ja katon valoa vasten, vaikka oon jo yli 30. girl_crazy.gif

Edited by J A W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta tieto tuli 4d ultrassa. Sitä varten ei ultraan menty mutta sanottiin lääkärille että jos vauva näyttää paikkansa avoimesti niin kyllä meille saa sanoa kumpaa tulee mutta jos sievistelee niin jääköön ylläriksi. Tällä kertaa aiotaan mennä katsomaan myös kumpaa laatua(kaiken muun tiedon lisäksi siis, ei pelkästään tuon takia mennä) tulee jotta tietää pitääkö vaatevarasto uusia kokonaan, meillä kun on kaapit täynnä vain ja ainoastaan vaaleanpunaista, pinkkiä ym muita täysin tyttö juttuja :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haluttiin tietää kummassakin raskausedessa ja rakenneultrassa se voitiin kummassakin tapauksessa aika varmasti todentaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli koko ajan oikeastaan vahva poikaolo ja rakenneultrassa kysyttiin sukupuolta ja poikahan sieltä on tulossa :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veikkaus annettiin rakenneultrassa ja se menee oman oloni mukaan. :grin:

 

 

 

 

Mutta tyttöäkään en palauta. :grin:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille kahdessa rakenneultrassa (kaksi sen vuoksi, kun ensimmäisessä ei näkynyt sydämen verisuonia), että joko tyttö tai sitten tosi ujo poika, kunnei mitään haaravälissä näy. Enemmän tyttöön sitten kallistuttiin, ja prinsessahan meille tuli. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rakenneultrassa kätilö katsoi kahteen kertaan, kun ei ekalla näkymällä ollut varma. Poika pitäisi tulla, toivottavasti on oikeassa, muuten tytöllä on aika poikamaiset vaatteet hommattuna.. :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tiedetty etukäteen, koska mies ei halunnut sitä selvitettävän. Veikattiin tyttöä, poika tuli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me saatiin ekan kerran tietää rakenneultrassa kun kätilö lopuksi sukupuolta kysyttäessä naurahti, että kyllä hän aika varmuudella voisi meille pojan luvata. Myöhemmin kävin vielä lääkärineuvolassa, jossa opiskelijoiden vuoksi ultrailtiin paljon ja sielläkin lääkäri varmisti heti alkuun, että tiedänkö sukupuolen, vauva kun kuulemma köllötteli niin ettei sukupuolesta jäänyt paljon erehtymisen vaaraa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta otettiin raskauden aikana lapsivesinäyte, kromosomeista selvisi, että poika ja poikahan sieltä tuli ;). Toisen kanssa rakenneultrassa näkyi selkeät kivekset ja kätilö totesi, että satavarma poika, ja poikahan tuokin oli. Nyt kolmannen rakenneultrassa ei ylimääräisiä killuttimia jalkovälissä ollut ja tyttöä veikkasivat. Tammikuussa sitten selviää, pitääkö veikkaus paikkansa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaalissa rakenneultrassa veikattiin tyttöä, tosin ultraaja ei sitä ihan varmaksi uskaltanut sanoa. Itse olin alusta saakka myös melko varma, että tyttö siellä on, ja niin olikin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aluksi oli poikaolo, mutta lapsivesipunktio kertoikin, että tyttö on tulossa. Tämä siis tästä toisesta. Esikoisesta oli vahva tyttöolo, ei varmistettu asiaa mistään ja tyttö tuli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaalissa rakenneultrassa veikattiin tyttöä, tosin ultraaja ei sitä ihan varmaksi uskaltanut sanoa. Itse olin alusta saakka myös melko varma, että tyttö siellä on, ja niin olikin!

 

^ Kuin myös! ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta ja kolmosesta kunta tarjosi rakenneultran ja molemmilla kerroilla tyttöa luvattiin ja tytöt tuli. Kolmosen kohdalla mulla oli tosi vahva tyttö olo heti plussan jälkeen, vaikka kaikki läheiset oli ihan varmoja pojasta :lol:

 

Kakkosesta kunta ei rakenneultraa tarjonnut joten kävimme sellaisessa yksityisellä.

Poikaa meille lupasi ja antoipa vielä erikseen kuvankin vehkeistä :girl_haha:

Kakkosen kohdallakin mulla oli plussan jälkeen vahva poikaolo, mut järki hoki et tyttö se on, mut oli se sitten kuitenkin poika.

Edited by Senju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halusimme tietää sukupuolen etukäteen. 3d/4d -ultrassa asia sitten varmistui :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tästä sukupuolen tietämisestä etukäteen on tullut nyt jotenkin niin tavallista. Olen aina ajatellut etten halua tietää oman tulokkaani sukupuolta etukäteen mutta niin vain kävi että halusinkin :pupu_1:

Ja tyttö meille olis ultran mukaan tulossa :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan tavallisessa rakenneultrassa saatiin sukupuoli tietää. Tosin vielähän tämä vauva ei ole syntynyt, mutta oli aika selvä. Kävin sitten töissä ultrassa tällä viikolla ja nyt kyllä näkyi sukupuoli vielä selkeämmin. En usko, että yllätyksiä synnytyksessä tulee sen suhteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sukupuoli saatiin selville rakenneultrassa ja 4D-ultrassa sama vielä varmistui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ei haluttu tietää, jotenkin se ois tuntunut vähän samalta kuin joululahjojen avaaminen etukäteen. Pianhan tuo selviää joka tapauksessa :). Vähän yllättävää ehkä oli, miten oletusarvona ihmisillä tuntui olevan, että sukupuoli on ultrassa käydessä kysytty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Me sanottiin esikoisen kohdalla rakenneuä:ssä, että ei haluta tietää sukupuolta. Th älähti ihmeissään: "Ihanaa, että joku sanoo noin! 99% pariskunnista haluaa tietää!" :grin:

 

Nyt toinen tulossa, tänään rakenneuä, eikä haluta nytkään tietää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. raskaus: ei tiedetty. Kävimme 4D-ultrassa yksityisellä, mutta vauva ei suostunut näyttämään haarojaan :grin:

2. raskaus: tiedettiin. Yksityisellä 4D-ultra.

3. raskaus: tiedän. Yksityisellä 4D-ultra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta luvattiin rakenneultrassa tyttöä ja tyttö myös saatiin. Tästä kakkosestakin olisi haluttu sukupuoli tietää, mutta se istui niin jalat ristissä mun lantionpohjassa, ettei ultraaja saanut asiasta selvää vaikka kiitettävästi jaksoi yrittää kun sukupuolta lopuksi tiedusteltiin. Itse en alueesta mitään selvää saanut, edes että missä on peppu ja missä reisi, vaikka jokusen ultrakuvan olen elämässäni nähnyt. Erikseen emme yksityiselle ultraan ilman ns. "oikeaa syytä" lähde, joten jos ei jotain ultraussyytä ilmene, tulee sitten yllärinä.

 

sirii, mitä joululahjoihin tulee, niin mä kyllä ravistelen mielelläni lahjapaketitkin. ;)

Edited by J A W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now