Tsaikkeli

Tieto vauvan sukupuolesta ennen syntymää


318 posts in this topic

Emmä taia haluta tietää sukupuolta etukäteen. Tiukkaa tekee olla kysymättä. Se on sit kiva yllätys synnytyksessä kumpi tulee. Kummatkin kelpaavat (ehkä silti mieluummin tyttö :D) Isoimmat ja kalliimmaat vaatehankinnat pyrin tekemään niin että ne sopivat kummallekin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin, eiväthän kaikki tosiaan suostu edes sanomaan vanhemmille kumpi tulossa. Onhan niitä virhearviointejakin sattunut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä mies ei halunnut tietää sukupuolta etukäteen, mä ehkä olisin halunnut. Kun tyttö syntyi, muistelimme että rakenneultrassa lääkäri sanoi jotenkin näin: "tässä reisiluut, ei täällä ainakaan mitään näy.." Me silloin ajateltiin, että okei, sukupuolta ei saatu selville. Mutta nyt tosiaan jälkeenpäin tajuttiin, että mitäpä jos lääkäri tarkottikin jo silloin, ettei siellä ainakaan näkyvää pippeliä näy :D Mutta toisaalta sukuelimet ne on tytölläkin vaikkei olekaan niin näkyvät kuin pojalla <_< ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tiedetty etukäteen lapsen sukupuolta. Mulla oli alkuraskaudesta "tyttöolo" ja tyttö sieltä putkahtikin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiedetään kumpi on tulossa. Salaisuutena säilytetään syntymähetkeen. Itselläni ei ole koko raskauden aikana ollut mitään tyttö tai poika fiilistä. Ja aina on se pieni mahdollisuus, mitä jos lääkäri onkin veikannut väärin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kahdessa tavallisessa ultrassa ei ihan täyttä varmuutta ollut sukupuolesta, vaikka tyttöä veikattiin. Menin "koekaniiniksi" ultrakoulutuspäivään ja sain 4D-kuvat, joissa sitten varmistui, että tyttöhän sieltä oli tulossa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tiedetty sukupuolta, sillä normaaliultrassa ei käynyt selväksi. Siitä huolimatta meillä molemmilla oli älyttömän vahva tunne tytöstä, jostain syystä poikaa ei edes arveltu. Ja tyttöhän se aikanaa oli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiedettiin sukupuoli kun käytiin yksityisellä 4d-ultrassa. Siellä sanottiin sukupuolen olevan varma, ja niinhän se sitten olikin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tytto on ultran mukaan tulossa vaikka itsella olikin aina ihan poika olo.kunhan nyt vaan terveena syntyy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyttöä odottaessa olin itse aivan varma koko raskausajan, että tyttö on tulossa. Ja ultrassa vielä kysyttiin asiaa pariinkin otteeseen. Toista odottaessa epäilin pojaksi, koska raskaus oli niin erilainen, kuin tyttöä odottaessa. Rakenneultrassa sitten ultraaja sanoikin ,että poika pitäis tulla. Eli molemmilla kerroilla tiedettiin, kumpi on tulossa. Ja molemmilla kerroilla oikein!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehen kanssa päätettiin, ettei haluta tietää etukäteen kumpi on tulossa. Perinteikkäästi siis vasta syntymähetkellä saamme tietää kumpi tulee. Mutta voin sanoa, että kyllä se on jokapäiväinen mietinnän aihe, että kumpiko sieltä nyt sitten tulee, tyttö vai poika :) Nyt on vielä korkeintaan kuukausi tätä jännitystä jäljellä...sitten saamme vihdoin titää! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta ei tiedetty, koska se ei käynyt rakenneultrassa selväksi. Toisesta taas rakenneultrassa näkyi ihan selvästi, että poika on tulossa ja 4D-ultrassa se vielä vahvistui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisestä ei tiedetty ennenkuin vasta salista kumpi on ja nyt mä toivon, että tästä toisesta selviäisi kumpaa on, jotta tiedän alanko ostelemaan poikavaatteita vai selvitäänkö vanhoilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tiedetty sukupuolta. Ilmeisesti ultrassa näkyi aika hyvin kumpi on tulossa mutta sanottiin ettei haluta tietää ja saatiin kotiin sellaiset kuvat jossa ei jalkoväliä näe. Mä olin todella poikafiiliksissä ja hetken hyvin hämmästynyt kun synnytyssalissa onniteltiin pienestä sievästä tytöstä :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näillä näkymin ei haluta tietää sukupuolta etukäteen, mutta voihan mieli muuttua raskauden edetessä. Sekä pojalle että tytölle on nimet kyllä jo mietitty kauan aikaa sitten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kätilöopiston ultrissa eivät sanoneet sukupuoliasiaan juuta eikä jaata, sukupuoli selvisi yksityisessä 4D-ultrassa. Jos meille joskus toinen lapsi suodaan, niin kärsimättöminä luonteina selvitetään varmasti silloinkin sukupuoli etukäteen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiesimme ennen pojan syntymää, että poika on tulossa. 3D-ultrassa selvisi, kuuluimme sellaiseen ultraäänitutkimukseen joten ihan ilmaiseksi pääsimme moneen ultraan ja näihin 3D/4D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ei ole tietoa sukupuolesta. Tavallisessa ultrassa ei näkynyt ja muihin emme ole menossa. Välillä haluaisimme kovasti tietää kumpi siellä kasvaa, mutta välillä taas ajattelemme että mukavaa, kun vasta vauvan synnyttyä saa tietää. Lähes joka päivä asiaa siis pohdimme! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

meille "luvattiin" rakenneultrassa rv19 tyttö. rv 23 yksityisellä taas sanotiin että olisi ennemminkin poika mutta varmaksi ei luvannut. rv 28 äitipolilla näkyi tyttö, samoin rv31.

 

liikkeiden vähyyden takia tehdyssä ultrassa rv 33 näkyi selvä poika ja sama juttu rv 34. aivan selvästi näkyivät sekä kivespussit että pippeli...

 

nähtäväksi jää :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rakenneultrassa rv18 ja kokoarvio ultrassa rv 36+6 on selvästi näkynyt vauvan sukupuoli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ei haluttu tietää sukupuolta etukäteen, ja aina ultrassa sanoinkin että älkää kertoko. Mä olin aika varma että poika tulee, ja yllätys oli suuri kun saatiinkin tyttö :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tiedetty etukäteen. Mies ei halunnut tietää ja mä tyydyin sitten siihen :) Poikaa veikkailin raskauden puolivälistä alkaen ja poikahan sieltä tuli. Tyttö olisi ollut iso yllätys.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiedettiin. Neiti länttäsi aarteensa ruutuun joka ikisessa ultrassa niin eipä siltä tiedolta voinut välttyä vaikka olisi halunnutkin :huh::lol: .. Ja tykkää vielä nykyäänkin hengailla jalat levällään ilman vaippaa.

 

Isänsä sanoo, että äitiinsä tullut. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now