Sign in to follow this  
Followers 0
Anerina

Laitatko sukkahousut/potkuhousut bodyn alle vai päälle?


81 posts in this topic

Bodyn päälle ehdottomasti. Mun mielestä näyttää aivan järkyttävän tyhmältä, jos body on siinä päällä, siis jos on pelkät puolipotkarit ja body. Jos taas esim. tytöllä on tunika, body ja puolipotkarit/sukkikset, niin silloin ehkä laittaisin sukkikset alimmaksi.

Edited by Arby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sukkikset päälle,alle en osaisi kuvitella laittavani. ..Vaikka voihan se mieli muuttua,niin kuin monelle tässä ketjussa on käynyt  :girl_crazy: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päälle. Pari kertaa on vahingossa mennyt toisin päin enkä ole jaksanut / ehtinyt korjata vahinkoa mutta normaalisti aina potkarit tai sukkahousut päälle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seka potkarit etta sukkikset aina bodyn paalle, mulle tulee kauhea Jane Fonda circa 1980-visio jos ne laitetaan alle.

jane-fonda-in-leg-warmers.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hah ihana kysely, tästä on meidänkin kaveripiirissä ollut keskustelua :D Minä laitan varsinkin tuollasella 4kk:lla rimppakintulla bodyn alle, eihän ne muuten pysy jalassakaan! Laitoimme kyllä 1v tytöllekin monesti alle kun bodeja käytimme, jäi vissiin tavaksi. Kuitenkin kun sukkisten/potkareiden päälle tulee housut niin eiväthän ne sieltä näy, jos päälimmäiseksi tulee niin silloin toki päälle!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seka potkarit etta sukkikset aina bodyn paalle, mulle tulee kauhea Jane Fonda circa 1980-visio jos ne laitetaan alle.

jane-fonda-in-leg-warmers.jpg

Hahaa!! :girl_haha:  Päivän naurut Fifi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seka potkarit etta sukkikset aina bodyn paalle, mulle tulee kauhea Jane Fonda circa 1980-visio jos ne laitetaan alle.

jane-fonda-in-leg-warmers.jpg

 

!!!  :girl_crazy:  :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä hilluu Jane Fonda täällä välillä. :D

 

Laitan siis puolipotkarit ja sukkikset bodyn alle, mutta yleensä meillä on vielä normaalit housut, jotka tulee tietty bodyn päälle. Sukkiksissa tyttö on vain, jos ei jakseta vaipanvaihdon yhteydessä laittaa enää päälyhousuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmat laitan bodyn päälle. Enpä ole edes tullut ajatelleeksi, että voisi laittaa toisinkin päin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Housut päälle. Toisin päin tulis mullekin kasari-aerobic-videot mieleen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tolle konttaavalle puolipotkarit on pakko laittaa bodyn alle, muuten ne tippuu jalasta. Niitä käytetään kylläkin vaan kotioloissa, on mun silmään sen verran hassun näköstä, että julkisilla paikoilla ei silleen näyttäydytä.  :ph34r:

Edited by NeNNNi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käytetään suurimmaksi osaksi ihan terättömiä housuja, jotka laitetaan bodyn päälle. Jos käytetään sukkiksia tai puolipotkareita, niin ne tulee alle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä meillä ne sukkikset/puolipotkarit tulee siihen bodyn päälle. :) Tosin siinä vaiheessa kun vauva lähtee liikkeelle, voisi olla kätevämpää laittaa body päälle niin pysyisi pöksyt paremmin jalassa. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sukkikset ja ohkasemmat puolipotkarit menee bodyn alle, potkuhousut ja "isommat housut" sitten bodyn päälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bodyn päälle ne sukkikset ja varsinkin potkarit! :D Mun mielestä siinä bodyssä yhdistyy niin kuin paita ja alushousut, siis korvaa ne kun ennen vanhaan, siis aikana ennen bodeja, vaippa pysyi paikallaan niillä alushousuilla. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee kans mieleen joku jumppavideo, jos housut on bodyn alla. Lisäksi sukkikset painaa musta ikävästi siellä bodyn alla kun joskus tytölle aikoinaan kokeilin.
Pojilla harvemmin sukkiksia käytin, mut silloin kun käytin, nekin oli bodyn päällä.

Puolipotkarit ja housut ehdottomasti päälle!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sukkikset menee bodyn alle, kun ovat niin ohuita, mutta kaikki paksummat housut puetaan bodyn päälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sukkahousut ja puolipotkarit bodyn alle, kokopotkarit tietysti bodyn päälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puen bodyn päälle oli housut minkälaiset tahansa. Jotenkin tuntuisi hassulta pukea toisin päin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaikki ehdottomasti bodyn päälle, tulee ihan kalsari fiilis jos body on päällä :D

Edited by Medinilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0