Edelia

Odotusajan mieliteot

1003 posts in this topic

Viinirypäleet ah!! Tummat varsinkin. Tänään sain pakkomielteen pasta carbonarasta en voinut mitään muuta ajatella pariin tuntiin, joten oli oli pakko valmistaa kyseistä ruokaa!

 

19+6

Edited by samiha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä raskaudessa olen himoinnut kaikkea epäterveellistä ja rasvaista; pitsaa, kebabia, texmexiä, you name it. Esikoista odottaessa pelkkä lihan tuoksukin kuvotti ja muistan syöneeni paljon paprikoita ja jälkkäriksi sorbettia. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Satsumat uppoaa täälläkin, hapankorppu oivariinilla ja metwurstilla samoin (myös suolakurkkuja olen himoinnut jo useamman päivän, mutten ole muistanut ostaa). Ja Juissin ananas-appelsiini-mehu! Kahden vuorokauden mehusaldo 2 litraa, mutta siinä vaan tahtoo olla sokeria sen verran, että parempi vältellä. Jostain syystä suklaa ei uppoa niin hyvin, vaikka normaalisti vedän sitä kuin näkkäriä. Ylipäänsä kaikki suolainen ja rasvainen, aaah.... :D Viikot 7+4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Satsumat :lol: banaanit ja omenat, mmmmaistuu! Alkuvaiheessa kaikki liharuoka viehätti (käristys, karjalanpaisti, pihvit..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

-mandariinit (saattaa mennä jopa kilo päivässä) :D

-punajuuri

-hillosipulit

-kaupan lihapullat

 

uusin mielihalu on riisipuuro :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla mielitekona on lähinnä RUOKA eli ruoka noin yleensä. Lämmin ruoka. Parasta ehkä on subit. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä himoitsen ns. perusruokaa: kalakeittoa, kinkkukiusausta, perunamuussia. Ja omenamehua. Voisin juoda litroittain jääkylmää omppumehua :)

 

Ja makeaa. Se on ihan uutta, koska en ole koskaan ollut makean perään. Enemmän on aiemmin mennyt suolaista. Onneksi sipsit maistuu tällä hetkellä pahalle, että edes jossain kohtaa pysyy kohtuus tässä touhussa.

 

Muutama viikko sitten meni niin paljon satsumia, että niitä ei kyllä tee mieli varmaan pitkään aikaan.

 

 

Edit: Tuli mieleen vielä hammastahna! En sitä nyt sentään tuubista syö, mutta jälkimaku on niin ihana :)

Edited by PiipApa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karjalanpiirakat metwurstilla, juustolla ja kurkulla<3 ja niiden kanssa kylmää kaakaota! Aaah... Ja vesimeloni!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fazerin joulusuklaa. Muutenkin ollut aina se heikko kohta, mut nyt on ihan mahdotonta mennä suklaahyllyn ohi ilman, että levy tarttuu mukaan. Ilmeisesti en omista lainkaan itsekuria :P

 

Positiivista asiassa kuitenkin on se, että yksi levy riittää hyvin pariksi-kolmeksi päiväksi, sitä ei saa huoltsikoilta (eli ei tarvii lähteä yöllä metsästämään :lol: ja kaiken lisäksi on vielä kausituote)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos tiiu83!!!! Tahtoo Fazerin joulusuklaata!!!! Pakko päästä heti töiden jälkeen ostamaan. Olin sen jo unohtanut tälle joululle! Nyt ihan vesi kielellä töissä. Pian pitäisi kaiken lisäksi syömään mennä. Mutta kun emmä halua ruokaa, haluan joulusuklaata!!!! ;):D Ne enkelisuklaat myös ihania! Ne pienet "patukat", jotka pussissa. Pääsiäisenä pitää saada niitä vastaavia, noita, tipu, pupu-suklaapatukoita, jotka samalla periaattella ja oikeastaan samanmakuisia, kuin nuo enkelit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mulla on just kotona sellainen joulusuklaa levy, miten mä nyt maltan oottaa että pääsen töistä kotiin syömään sitä? :D On se kyllä hyvää.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Munki pitäis vielä 2 tuntia ja 43 minuuttia odottaa, että pääsen töistä kauppaan ostamaan sitä kyseistä suklaata ;) siis joulusuklaalevyn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on hätävarajemmassa nytkin puolikas levy :wub: Pari riviä tuli syötyä äsken, mut sillä pärjää taas toivottavasti huomiseen asti. Kummasti pysyy mieliteko kurissa kun tietää et tuolta kaapista sitä suklaata löytyy jos hätä tulee :) Sit taas jos ei satu kotona olemaan, niin varmasti iskee paniikki ja sellainen pakko-saada-HETI-olotila :D

 

Ne Talvi-konvehdit (Mauri Kunnaksen kuvittama rasia) on kanssa älyttömän hyviä, mut itse en voi paljoa syödä kun sisältävät pähkinää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua ei sais päästää kauppaan, päivän saldo: After eightejä, 2 erilaista suklaakeksipakettia, pipareita, glögiä, karjalanpiirakoita, fetapizza-ainekset, suklaamoussea, jne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ostin kaupasta tomaattisilliä, kananmunia (keitettynä on nam!!), banaanijogurttia, corn flakeseja, fazerin sinistä, 3 litraa maitoa, vichyä, piparkakkutaikinaa ja suolapähkinöitä. No kun teki mieli...

 

Kotona vasta mietin että mitenhän tästä loihtii iltaruoan miehellekin... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oi, Mauri Kunnaksen talvi-konvehdit! Niitäkin on saatava!

 

Mullakin pakkaa kaupassa käymiset olla vähän.. no, mitä sattuu. Jos menen yksin niin en kyllä osta muuta kuin kaikkea hyvää tai jotain ihmeelistä mitä sattuu mieli tekemään, harvoin tarttuu mitään järkevää mukaan. Miehen, kun ottaa mukaan niin tajuaa ja muistaa ostaa jotain järkevääkin. Tosin hänkin on aikamoinen herkkusuu, eli herkkuja tarttuu silloinkin mukaan, valitettavasti :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on joka kuukausi ollut eri herkut. Toukokuussa meni jääkylmä greippi, kesäkuussa riisipuuro, heinäkuussa punaherukat, elokuussa kaakao, syyskuussa suklaa, lokakuussa porkkanaraaste ja nyt marraskuussa maito. Odotetaan mielenkiinnolla joulukuuta. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on tähänmennessä oudointa ollut ettei tee mieli mitään syötävää. Pelkästään vaan juotavaa. En ole moneen päivään syönyt kunnolla kun ei vaan ole ollut nälkä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auts... Taas tuli repsahdettua ja laitoin miehen hakemaan kaupasta joulusuklaata ja turkinpippureita. Onneks kuitenkin ei oo mitään ahmimispakkoa, vaan suklaasta on mennyt 2 riviä ja turkinpippureista puolisen pussia tähän mennessä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now