Edelia

Odotusajan mieliteot

1003 posts in this topic

Suurin mielitekoni raskauden aikana on ehdottomasti ollut raejuusto. Olenkin naureskellut, että lähikaupan myyjät varmasti ajattelevat äärimmäisen hoikan mieheni alkaneen harrastaa kehonrakennusta, raukka kun joutuu raahaamaan vaimolle raejuustoa purkkitolkulla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei mitään erityisiä mielitekoja ole toistaiseksi ollut. Tai ainakaan en ole huomannut :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Ensin oli suolapähkinät, mutta sitten ne alkoivat ällöttämään.

-Salmiakki, jatkuu edelleen... *nam*

-tuoreet mansikat

-himo, himo, himo vihreisiin omenoihin :P

 

eilen tuli ihan ihmeellinen himo.... inhoan anjovista yli kaiken, joten olen aina inhonnut janssoninkiusaustakin... Eilen teki ihan sikana mieli janssoninkiusausta :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei mitään ihan hillittömiä himoja ole ollut, mutta muutama lievempi tapaus sentään. Ihan ekana teki mieli salmiakkia, se meni nopsaan parilla namilaatikolla (siis semmosella pienellä, 50 g) ohi. Mansikoita teki mieli kolme päivää ja kun viimein sain tuon himonkohteen käsieni ulottuville, napostelinkin puoli kiloa mansikoita yhden päivän aikana! :D Onneks on kesä... Viimeisimmäks on tehnyt mieli perunavelliä. Kaikista maailman ruokalajeista...! Sitä en oo vielä päässyt syömään, joten enköhän mä tämän himon selätä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoista odotellessa teki piimää mieli ja nyt on intohimona kirsikkatomaatit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Etomiseste kun on päästy niin on tehnyt mieli salmiakkia joka päivä. :P

Kohtuudella sitä kuitenkin on napsittu ja aina yrittänyt muistuttaa itselle ettei saisi!

Onneks tuokaan himo ei oo ollut mikään suuri ja ylitsepääsemätön :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansikoita ja tomaatteja söisin niin paljon kuin saisin. Nam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kans mansikat ja tomaatti sellanen mitä voisin syödä kuin paljon vaan. Ainoo että suu on ihan rakoilla ku tomaatti ja mansikka ei sovi mulle isoissa määrissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popcornia, sitä menis vaikka ämpäreittäin. Ja mieluiten voin kanssa ja paljon suolaa. Hyi hyi, ei sais... Mut ne on oikeasti alkanut himottaa ihan järjettömästi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitään raskasta ja rasvaista ei tee mieli.

 

Tulinen ruoka on intohimoni, samoin ananas, pakastemansikat ja hedelmäsalaatti maustamattomalla jogurtilla.

 

Valjut ruoat etovat, pitää olla kunnolla makua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oi, noi popcornit mullakin on himona, juon niin paljon vettä että tekee mieli suolaista, kait sitten laimentunut liikaa... :rolleyes:

 

Mansikat

 

Suklaajäätelö, suklaakastikkeella, kermavaahdolla ja suklaaströsseleillä! (...ja voi vitsit mikä määrä kaloreita ja sokeria...)

 

Epämääräiseen pahaan oloon salmiakki.

 

Nam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilen tuli hirvee himo ranskanleipään. Toissa päivänä taas oli pakko saada pullaa. Näköjään kaikki vaaleesta jauhosta tehty on nyt pop. :lol: Normaalisti vältän kaikkea tollasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Letut, mansikkahillo ja jäätelö. Siinäpä ne oikeestaan on. Ja näitä kuluu.. oon syönyt 18 ekan raskausviikon aikana enemmän lettuja kun tähän astisen elämäni aikana yhteensä :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alkuraskaudesta himoitsin kaikkea rasvaista kuten lihapiirakoita...! Nyt maistuu mansikat ja hedelmät, onneksi ei niin kauheesti muu makea. Hih!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt kesällä on erikoisesti maistuneet vesimelooni ja tuore ananas. Myös mansikat on menneet hyvin alas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt on vähän helpottanut, mutta jäätelöä oli yhdessä vaiheessa pakko saada, ainakin kerran päivässä. Viiliin sain myös kauhean himon, se on edelleen päällä, mutta onneksi se ei ole paha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei ole ollut koko raskausaikana minkäänlaisia mielitekoja, itse asiassa nyt melkeinpä päinvastoin, että mitään ei tee mieli. Nälkään syön, mutta esim. kaikenlainen iltapuputus, mikä on ollut mun tavaramerkki aina, on loppunut. Pakosti olen yrittänyt ottaa tavaksi syödä hedelmiä iltaisin, ne kyllä maistuvat, mutta ei niitäkään erityisesti tee mieli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rv 6+2 menossa ja pieni kuvotuksen tunne seuralaisena lähes koko päivän. Pääsääntöisesti ruokahalu on vähentynyt todella paljon normaalista ja nyt yritänkin sitten parhaani mukaan toteuttaa mielitekojani, että jotain saisin syödyksi. Viime aikoina erityisisesti ovat maistuneet Saarioisten kasvispitsa (!!!), tuoreet luumut, happamat omenat, maustamaton jugurtti, piimä, fetajuusto ja eilen oli palkko saada piimärieskaa. En tiedä mikä tuossa happamassa on kun se maistuu niin hyvältä.. =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla taas yhtenä päivänä teki mieli makaroonivelliä niin paljon että piti tehdä (koskaan en ole tehnyt). Söin kaksi lautasellista! Ihanaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tähän asti ei paljon himoja ollut, mutta nyt kun ylimääräset hiilarit on pannassa niin johan menis vaaleeta leipää, pullaa, suklaata ja hedelmiä vaikka miten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now