Sign in to follow this  
Followers 0
muimui

" Teettekö niin pitkään että tulee poika??"

3 posts in this topic

Tuossapa tuo otsikossa.. Eli mies on nyt saanut muutamalta vanhalta kaveriltaan oikein aivopierukysymyksen: " Millos tulee kolmas, teettekö niin pitkään lapsia että tulee poika?" :dash2: Joo v*ttu, tehdään toki...

 

Meillä siis kaksi ihastuttavaa pientä neitiä ja muutama miestuttava onkin ollut sitä mieltä, että "kyllä se poika pitäs saada" (lapsettomia, mikä varmaan vaikuttaa..).

Oma mieheni on onneksi oikein tyytyväinen ja rakastunut tyttöihimme, eikä tunnu poikalasta erityisemmin kaipaavan. Olisi oikein onnellinen kahdestakin lapsesta, mutta minä olen se, joka haluaisi vielä kolmannen LAPSEN, ei erityisesti poikaa tai tyttöä.

Olen kokenut todella loukkaavaksi ja tyttöjämme vähätteleväksi tuollaset "poika sen olla pitää" - tyyliset kommentit :girl_cry: Mulle itselle ei tulisi mieleenkään kysyä keltään, että "vieläkö yritätte lasta, että saisitte toistakin sukupuolta??" Onko Suomi vieläkin vuonna 2012 noin mieskeskeinen ja poikia ylistävä??!

 

Onko muilla samankaltaisia kokemuksia, vai onko meidän lähipiiriin vain sattunut osumaan muutama ihmisperse..?

 

Ja vielä: Nyt kun kolmas olisi joskus haaveissa, niin pelkään jo valmiiksi, alkaako kysely: no joko tulee poika vai vieläkö neljättä yritätte?? :hysteric:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0