Sign in to follow this  
Followers 0
Smultron

Mistä äitiysvaatteitaa Turussa??

15 posts in this topic

Omat housut ovat käyneet pieniksi ja ajattelin ostaa kuminauhalliset äitiyshousut. Mutta se ei ollutkaan niin helppoa! Lähes kaikki liikkeet ainakin Turun keskustassa myyvät eioota äitiysvaatteiden kohdalla. Ainoat liikkeet, joista äitiyshousuja löytyy, ovat H&M ja BaobabBaby. Toisessa oli liian kaposia (syys)housuja, toisessa vain ohuita kesähousuja kun syksyn mallisto ei ole vielä saapunut. Mistä ihmeestä te turkulaiset olette siis löytäneet äitiyshousuja? Tai raisiolaiset/naantalilaiset/kaarinalaiset tms., lähtisin pitemmällekin kunhan vain saisin housut!

 

 

 

 

 

*mode-Rae muokkasi otsikkoa laajemmaksi*

Share this post


Link to post
Share on other sites

^mä ostin Lindexiltä ja H&M:ltä, mutta Lindex lopetti mallistonsa. Ehdotan, että käyt katsomassa OZ babyn valikoimia (Satakunnantie, Gigantin lähellä), siellä näytti olevan mamaliciouksen äitiysvaatteita ihan kivasti.

Edited by teaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin suosittelen käyntiä Oz Babyssa! Myös Baby 1 Raisiossa (lähellä Ikeaa) myy äitiysvaatteita. Zarassakin on oma äitiysvaatemallisto, mutta ainakin Turun myymälässä valikoima on tosi suppea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä suosittelen myös tuota OZ Baby -liikettä Satakunnantiellä, musta siellä oli parhaat valikoimat. Ja ihan tosi halvalla, äippäfarkut 34,95 eur! Niitä oli useita erilaisia malleja, eli ei tarvitse tyytyä vaan johonkin jätesäkkiin, mikä päälle mahtuu (mun kauhuskenaario) :D . Samaisessa paikassa oli myös suoria housuja, kutakuinkin 30 euron hujakoissa.

 

Musta H&M:n housuvalikoima oli tosi surkea, ne farkut eivät istuneet päälle millään!

 

Skanssin Benettonilla oli yhtä mallia farkkuja, taisivat olla 55 egeä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skanssin Polarn o Pyretissä myydään myös äitiysvaatteita.

 

OzBabyssä tosiaan myydään ainakin Mamalicious ja Noppies merkkisiä äitiysvaatteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jatkanpa tätä ketjua lisäkysymyksellä: Oletteko löytäneet mistään Turun seudulta äitiysulkoiluhousuja?

 

Itse en ainakaan ole törmännyt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kaipaisin myös äitiysulkoiluhousuja kipeästi, mistään en ole vielä löytänyt. Ulkoiltua tulee kuitenkin päivittäin, joten ikävää on ilman housujakaan olla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei oo löytynyt... Mulla on masutuubi viritetty normaalien tuulihousujen lanteille niin, ettei avoin vetoketju näy. Tosi tyylikästä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heheh, tekis mieli vastata tuohon otsikon kysymykseen "ei mistään".

 

Ei vaineskaan, en ole vielä koko seutukuntaa kolunnut läpi, mutta Skanssissa oli hyvin laiha saalis. Äitiysvaatteita myyvät liikkeet ovat tasan Polarn O Pyret ja Benetton. Olin farkkuja katsomassa ja Benettonilta ne oli myyty loppuun. POP:n farkut eivät olleet niin hyvin istuvat et olisin ne ostanut, joten täytynee käydä katsomassa vielä ainakin tuo Oz Baby ja H&M. POP:lta mukaan tarttui kuitenkin legginssit, jotka vaikuttaa jo nyt oikein hyvältä ostokselta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen ostanut kaikki äitiysvaatteeni netistä, yhtä hametta lukuunottamatta. Hameen ostin kirppikseltä 7€! Eli käy kiertämässä kirpputorit ja jos et löydä niin jatka matkaasi nettikauppoihin. Tässä nettikaupassa: äitiysvaatteet on mielestäni kohtuu hintaisia. Tilasin yhdet farkut -20% alennuksesta ja lisäksi yhden Boobin Before & After paidan, joka on tarkoitettu sekä raskaus- että imetysajalle (plus yhden äitiyspaidan, jonka palautin koska se oli liian suuri). Ja toimitusmaksu tuolla 0€! Kun ostat suomalaisesta nettikaupasta, on aina kahden viikon palautusoikeus. Ja kaksi viikkoa lasketaan siitä kun olet saanut vaatteet, siihen kun olet vienyt palautuksen postiin. Palautuksesta ei myöskään tarvitse itse maksaa mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OT: onko joku nähnyt Turussa äitiyssukkahousuja/legginsejä, jotka olis lämpimät? Eli nyt mielellään jotain muuta kuin 40 denieriä, esim. villa tai puuvilla olis tosi hyvä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OT: onko joku nähnyt Turussa äitiyssukkahousuja/legginsejä, jotka olis lämpimät? Eli nyt mielellään jotain muuta kuin 40 denieriä, esim. villa tai puuvilla olis tosi hyvä.

 

 

H&M:llä on muistaakseni 100 denierin sukkiksia mammamallisina. Hinta on noin 10 e. Legginsejä on myös ja jos en ihan väärin muista, niin jossain h&m:ssä on ollut myös neulesukkiksia. Salon h&m:ssä on paljon paremmat valikoimat äitiysvaatteita kun turun keskustassa, joten jos on sinne kulkua, niin kannattaa käydä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OzBabyssä oli jotain "villaisen" näköisiä leggingsejä, näyttivät lämpöisiltä. Olisin ostanut, mutta en jaksanut jäädä jonottamaan, kun esikoinen sai juuri silloin raivarin...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  
Followers 0