Nebsu

Kysymys: Minä kierron päivänä ovuloit?

183 posts in this topic

Ovistestillä olen saanut plussan yleensä kp16/29, joten olettaisin, että kp17-18 tapahtuisi ovis. Viime kierrossa ei tullut selviä oviskipuja ja aiemmista en niitä enää muista, joten tarkempaa arvioita en osaa sanoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vasta yksi kierto takana pillereitten lopettamisen jälkeen. Limojen ja mahakipujen perusteella oletin, että ovis olisi ollut noin kp 17. Tikuilla en testaillut. Kierron pituudeksi tuli 30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kierto on 24-27 pv ja ovistikkuun plussa kp 11 eli nyt ovis oli kp 13 paikkeilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole testaillut, mutta lämpöjen ja limatarkkailujen perusteella.. Kp 9-13, kierto 21-33pv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kierron 17 päivä aikoinaan (sikiön ultran mukaan), kierto noin 34 pvää (tosin nyt oli 31...). Nyt uudessa kierrossa alkaa tikuttaminen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on tosi lyhyt kierto, keskimäärin 21 päivää (vaihtelee 18-23 päivän välillä, mut yleisimmin just tuon 21) ja olis tosiaan mukava tietää millon se ovis on.. Oon ollu tuntevinani esikoisen (10/06) jälkeen oviskipuja, mutta ei oo tärpännyt vaikka on pupuiltu, joten mietin jos ne ei olekaan niitä ollut. Tikuttamaan en haluaisi ryhtyä, mut ehkä siihen on mentävä...? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luulin tuntemusten perusteella että ovis ois ollut tässä kierrossa 10/28, mutta testin mukaan olikin 15-16/28 :D Onneksi testasin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovisplussa on tullut useimmiten kp 18, kierron pituus on 30-31. Muutaman kerran vuoden aikana on kierto venyny kp 36 ja tikuttamisen oon lopettanu kp 22 eikä oo sillon viä ovisplussaa tullu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kierron pituus 25-27pv. Ovisplussa tikuilla kp9-12. Oireiden perusteella kp10-12. Aika säännöllisestyi menee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ed. kierros ovis oli kp19 ja kierrosta tuli 29 päivää pitkä. Nyt tästä kierrosta jännitetään, että mihin se ovis osuu. Tikut on käytössä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masussa olevien vihlaisujen perusteella ovis on kp 14, 15 tai 16. Koska vasta toinen yrityskierto menossa, niin ovistestejä en ole hankkinut vaan laskureiden perusteella mennään. Kierron pituus ekalla kerralla ilman pillereita oli 27 pvä:ä joten puolivälin tienoilla joka tapauksessa. Laskurin mukaan ovulaatio olisi ollut 20.8. joten näille päiville se mitä ilmeisimmin nyt kyllä osui. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vasemmalta puolelta ovuloin 13 tai 14/24-28 ja oikealta 15 tai 16/24-28. en tiedä miksi vasemmalta irtoaa aiemmin mutta niin vaan joka kierrossa missä olen tikuttanut on käynyt. Ja oon nyt tikuttanut ainakin viisi kiertoa jossen jo enemmänkin. Ei pysy enää mukana kaikissa luvuissa... :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moikka kaikki!

 

Nyt meni neitsyys, tämä on nimittäin ensimmäinen nettikeskustelu johon osallistun, hui..

 

Juuh, tämä oli mun eka clomifen kierto ja ovuloin kp 26.. Että ilmeisestikin aika myöhään.. Kierron olleet välillä 60 päivääkin tai yli, eli mun mittakaavassa ei kai ole mitenkään ihmeellistä. Menkat aina tuleet tasan 14 päivää oviksesta. Tietääkö joku millaista haittaa myöhäisestä oviksesta voi olla? Faktaa vaan kiitos.

 

Yritystä takana kohta 3 vuotta ja yksi keskemeno rv8.

 

Plussasin 4.9.2010.

 

Onnea kaikille yrittäjille :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla epäsäänöllinen kierto 33-46 (joskus yli 50) päivää, keskimäärin vuoden sisällä kierto kuitenkin lähempänä 30, kun 40 päivää. Tämän vuoksi gyne ei pitänyt sitä mitenkään erityisen ongelmallisena, tästä johtuen en kuitenkaan joka kierrossa aovuloi, viimeisin kierto oli juuri tämmöinen, kp 14 tietämillä ultrassa ei näkynyt mitään, ja se tiesikin sitten pitkää kiertoa.

 

Tämä vaikeuttaa kyllä ovulaation bongaamista aikatavalla, kun ei koskaan tiedä onko normaali kierto vai ei. Nyt tästä kierrosta aloitan clomifenit ja syön niitä kp 5-9, ultra mulla on sitten kp 14. Toivottavasti siellä nyt sit edes näkyin jotain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kierto ollut aina keskimäärin 28 päivää (+- 1 pv). Kuparikierukka poistettiin viikko sitten ja tietenkin heti huurupäissäni hommasin heti ovistikkuja. En ole ikinä aikaisemmin tikuttanut ovista ja olen mielestäni bongannut oviksen niin kipujen kuin limojenkin perusteella. Mutta nyt on tikuttamisen myötä vähän mopo karannut käsistä ja olenkin tarkkaillut itteäni aivan järkyttävän tarkkaan.

Ja tietenkään ovista ei tikkuun ole tullut... Paitsi tänään kp 16, kun olin jo melkein myöntämässä itselleni, ettei ovulointi olekaan itsestäänselvyys. Oikean puolen munis lienee vähän "hitaampi" kuin vasen. Mene ja tiedä, täytyy katsoa, miten jatkossa muniminen sujuu. Aloittelija siis tässä vaan hermoilee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

On nuo ovulaatiot ollu pahasti hakusessa girl_to_take_umbrage2.gif

Varmuudella en oo yhtäkään ovista bongannu. Kierrot kun eivät oo viel vakiintuneet pillereiden lopetuksen jälkeen, niin on hankala laskemallakaan ovista selvittää girl_sad.gif. Tikuttelemalla kuluis kaikki rahat testeihi joten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vastoin aikaisempia luulojani näköjään o-plussaa pukkaa kp16-17/28-29.

Edited by Suee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä kierrossa (3. pillereiden jälkeen) ekan kerran ovistestit käytössä ja tänään tuli plussa kp 15/27-28. Eli ovis ehkä huomenna kp 16. Kierto ei ehkä ole vielä ihan säännöllinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now