Sign in to follow this  
Followers 0
Sisi

Ohuet tumput vastasyntyneelle

23 posts in this topic

Ei ainakaan paikallisissa liikkeissä ole saatavilla ohkaisia tumppuja, joita olisi siis tarkoitus pitää vauvalla kädessä ihan sisällä, jottei raavi itseään terävillä kynsillään verille. Kuka osaa kertoa, löytyykö semmoisia mistään?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen nähnyt Prismassa sellaiset ohuet puuvillatumput ja ajattelin itsekin käydä ostamassa sellaiset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä ostin Prismasta...

 

Myös olen nähnyt ihan lastenvaateliikkeissä, en vaan tiiä mihin sulla on mahikset päästä? Jumbon Name It- liikkeestä ostin myös ja nimenomaan vastasyntyneelle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HM:llä on myös vastasyntyneen tumppuja. Sellaisia ohuita valkoisesta trikoosta ommeltuja.

 

Mutta kysynpä tässä nyt samalla että mistä löytyisi vähän isompia? Materiaaliltaan samantyyliset kuin mitkä äitiyspakkauksessa tuli olisi kivat, mutta en ole ainakaan itse nähnyt sellaisia missään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H&M:ltä löytyy parhaat tietämäni tumput hintaan 1,90 eur pari :) Markkinoilla on paljon huonoja tumppuja jotka ei ainakaan meidän tyttörimpulalla pysy kädessä... nuo pysyy. Ja kandee ostaa monet parit, jotta aina on jotkut puhtaana. Vauva hamuaa rinnalla myös käsillään ja aralla rinnanpäällä mikään ei tunnu niin pahalta kuin pieni kynsi... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mutta kysynpä tässä nyt samalla että mistä löytyisi vähän isompia? Materiaaliltaan samantyyliset kuin mitkä äitiyspakkauksessa tuli olisi kivat, mutta en ole ainakaan itse nähnyt sellaisia missään.

 

Trikootumppuja isompana löytyy just Prismasta mutta aika moni tuntuu ettivän noita äp:n tumppuja/sentyylisiä. En oo missään törmänny...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meilläkin on nuo hempan tumput ja hyvät on ollut. Ne äp:n tumput on Sidoste:en valmistamat, ehkä sieltä voisi kysellä, mutta ei ole mullakaan sattunut silmään joten voihan olla kyseessä joku erikoiserä vain äp:tä varten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin eilen H&M:n, Lindexin, KappAhlin ja yhden paikallisen lastenvaateliikkeen läpi, ja missään ei ollut sellaisia ohuita tumppuja. Pitää varmaan käydä siellä Prismassa katsomassa tai laittaa sisko asialle isomman kaupungin H&M:lle. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niissä Prisman tumpuissa on tosi lyhyet varret. :( Meidän pikku-mies ainakin huitoo käsillään niin paljon, että saa olla tumpuissa jonkin verran vartta ja mielellään puettuna bodyn alle. Mullakin siis hakusassa hyvät, ohuet tumput. Pitää huomenna käydä H&M:llä katsomassa valikoima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä oli käytössä Stockalta ostetut ohuet valkoiset puuvillatumput. Niitä hankittiin monta paria, koska ne toimivat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prismasta ollaan mekin ostettu vauvalla niitä ohuita tumppuja, on käytössä sisällä sekä vielä ulkonakin ja meidän poitsulla on ne pysynyt ihan hyvin käsissä. Ne prisman tumput myytiin sukkien kanssa samassa paketissa, mutta myönnettäköön että ne sukat ollut tuolla käsissä kun ei ole niin väliä.

 

Sellaiset paksummat äitiyspakkauksen tumput olen löytänyt Cittarista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niitä ÄP:n tumppuja olen nähnyt myös ihan Tarjoustalossa.

 

Me ostettiin ennen vauvan syntymää useamman valkean tumpun paketti Name It:stä ja ne tumput on osoittautuneet ihan susiksi. Kangas ei veny juuri yhtään mikä tekee pukemisesta tosi hankalaa ja lisäksi tumput on materiaaliltaan tosi jäykkää, joten kun tumput vihdoin käsiin saa niin ne tippuvat pois ihan hetkessä. <_< Ovat siis jääneet meillä lähes käyttämättä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BabyCare

 

24032_iso_0702_9de.jpg

 

Sterntalerin todella hyvät raapimistumput, ostin 2 parit tyttärelle, solmimisnauhat piti hyvin kädessä, oli ohuet ja just oikeen kokoiset ja erinomaiset käyttää/pestä :)

Nyt ostin tulevalle pikkuveikalle 2 paria sinisiä samanlaisia kun oli niin hyvät tulevalla isosiskollakin! (näköjään v.siniset ovatkin jo loppuneet...)

 

Jos joku tykästyy noihin ja haluaa ne tilata, kannattaa tilata nyt, myyjä myy vähin erin varastonsa pois ja lopettaa sitten tarvikkeiden myynnin, tuolla on paljon tavaraa alennuksessa, meille on ostettu noita Sterntalerin hattujakin ja ovat tosi hyviä, sekä noita Bibin tutteja ja tuttipulloja. Tavaroita on siis ne mitä on eikä niitä ole tulossa lisää... Myös fleecekääreemme turvakaukaloon on ostettu tuolta :)

Edited by Sleeping Sun

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enne design valmistaa mielestäni tosi söpöjä tähti- ja sydäntumppuja. Hinta (11 e) on kova verrattuna name it:in tai h&m:n tumppuihin, mutta sitä selittää se, että nämä ovat Suomessa ommellut ja luomupuuvillaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myös Name It:ltä saa näitä tumppuja mutta mielestäni ne ei ole yhtä napakat kuin H&M:n tumput. Kävin eilen kahdessa H&M:ssä eikä kummassakaan ollut tumppuja - toivottavasti niitä tulee lisää ennen kuin vauva syntyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä oli semmoset samanlaiset tumput kuin äp:ssä Halpa-Hallista ostettuna. Tosin paljon käytettiin myös ihan sukkia, ajoi asian vaikka ei ihan niin nätit ollutkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.piupalipaupali.fi myy noita, mitä on äippäpakkauksissa.

Edited by marissa78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0