Sign in to follow this  
Followers 0
star

Smart Mom-purulelu

17 posts in this topic

Uusimmassa vauvalehdessä (9/2008) oli juttua

Smart Mom - purulelusta (eli pieni kuva ja teksti).

 

Eli kyseessä oli purulelu vauvalle, joka roikkuu äidin kaulassa koruna

 

smart-mom-1.jpg

 

Mitä mieltä mammat olette:

Täysi turhake, vai oikeasti kätevä ja käytännöllinen?

 

Lehtijutussa luki, että Suomessa tätä myy Bebes, mutta nettisivuilta en ainakaan tätä löytänyt.

Olisisni vain kiinnostunut hinnasta ja että saako tätä ylipäätensä sieltä.

Eli jos/kun joku käy siellä, ni voisitteko ystävällisesti katsoa löytyykö moista ja missä hintaluokassa liikutaan.

Smart Mom:n nettisvuilla hintaa on 19,10 dollaria eli noin 14 euroa (donitsi ja sydämen mallinen)

 

smart%20mom%20jewelry.jpg

 

Ja näköjään Smart Mom:n sivuilla on myynnissä jos jonkinmoista Gift Packia ;)

Ilmeisesti kaikki "syötäviä"

 

pinkset.jpg

 

Siellä hintaa tollasella pakkauksella näyttäs olevan 36 dollaria, eli noin 25 euroa.

Edited by star

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kätevästä ja käytännöllisestä en tiedä, mutta olisihan se mukavaa, jos voisi käyttää koruja... Kuolassahan sitä itsekin on joka tapauksessa hampaita tekevää vauvaa hoitaessa, joten kuolainen kaulakoru ei sikäli haittaisi imagoa :lol:

 

Muoks. Lyhyen harkinnan jälkeen sanon, että turhake, mutta mä haluuun(!) silti. Mutta en saa :(

Edited by Miinanen

Share this post


Link to post
Share on other sites

No aika turhake. Ja jos lapsi yhtään vetää tuosta narusta, niin itse sitten olet kuristumassa siihen. :D Ei kai kenenkään puruvimma niin valtava ole, että jatkuvasti pitäisi jotain lelua sitä varten mukana kantaa?! Ja ei kai tuo pysy puhtaanakaan tuossa, kun vapaana roikkuu?! Yäk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muoks. Lyhyen harkinnan jälkeen sanon, että turhake, mutta mä haluuun(!) silti.

:lol: :lol:

Niin mäkin ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mäkin sanoisin että turhake. eikö samalla vaivalla vetäse kassista tai jostain ihan oikean purulelun esiin? vaikkakin toisaalta aika sulonen ajatus että vaaveli hypistelee ja maistelee tota. tuhisee siinä ihan rinnassa kiinni...

 

mutta juu, ei tule meille moista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on nyt se vaihe kun neiti viihtyy BabyHawkissaan mainiosti, mutta ongelmana on kun siinä on kuitenkin aika ahdasta "leikkiä" millään...

tuli heti mieleen ku näin ton, että "Nonni, tossahan se ratkasu on!" :lol:

...muutenkin oon aina ihan kuolassa kun meen neiti niitä hampaita nyt väkertää...saldona jo kaksi puhjennutta ;)

 

Sama on siis varmasti kantoliinassa ollessa tai rintarepussa tms.

 

Toki oon tehny sellasen viritelmän vanhasta tuttinauhasta, jonka saa siihen roikkumaan ja sitä voi siinä sit kuolata...mutta mutta...

 

Nooh...ehkä toi jää vaan "haaveeksi" ;):PB)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla tuo suuri tarve syntyy ihan vaan siitä, että viimeiset 7 kk ainoa käyttökelpoinen koru on ollut vihkisormus. Ja heti huomaa, jos jollain vieraalla ihmisellä on kaula-, ranne- tai korvakoruja: Enska hyökkää niihin kiinni. Kellot ovat myös erityisen kiinnostavia, mieskään ei siis käytä kotona ollessa rannekelloa. Olisi siis kiva tuollainen koru, joka olisi toisaalta korumainen, toisaalta ei menisi rikki tai olisi vaarallinen jos vauva sitä vähän tutkisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink::mellow::lol:

 

Vastaus: Erittäin epäkäytännölinen turhake, josta enemmän haittaa kuin hyötyä.

 

Syy: Miten vauva erottaa, mitä koruja saa pureskella ja mitä ei? Kun tuollainen on päivittäin äidillä kaulassa, tottuu vauva, että kaulassa roikkuviin esiin saa käydä käsiksi ja laittaa suuhun. Aivan varmasti vauva hyökkää entistä innokkaammin järsimään jokaisen vieraan ketjuja, samoin kuin äidin "oikeita koruja" myös juhlissa. Ja kyllä ihmetys on kova, kun yhtäkkiä siihen ei saakaan koskea ja kieltoja satelee. Jossain vaiheessa korjen käyttö on jokatapauksessa mahdotonta, mutta luulen vauvalla kestävän tuollasen korun myötä entistäkin kauemmin ymmärtää, että koruja ei tosiaan järsitä.

Edited by Sitrus

Share this post


Link to post
Share on other sites
--Eli kyseessä oli purulelu vauvalle, joka roikkuu äidin kaulassa koruna--

 

Anteeksi ot mutta mä hihittelen täällä tolle mielleyhtymälle: Onhan se hyvä että sille kaulakoristeena roikkuvalle vauvaparalle on sentään kehitetty oma purulelu! :lol:

 

-yks yliväsynyt hihittelevä äiti-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sanon suoraan että ihan turhake :D Kyllä mä mielummin annan lapselle mam purulelun

kun tuollaisen korun :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miten vauva erottaa, mitä koruja saa pureskella ja mitä ei?

 

Tata minakin mietin. Voisin hyvin myos kuvitella 'korun' menevan aika rahmaisen nakoiseksi ennen pitkaa...

 

Aanestan siis 'turhaa'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näyttävät tosi kivoilta, mut en antais muksun pureskella (kuolainen kaulakoru, jee :D) ja muutenkin epäilen et mistä muksu tietää mitä korua saa jäystää ja mitä ei. Turhake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun melkein tekisi mieli hankkia tollanen, ku poika tykkää tutkia suurella mielenkiinnolla mun kaulassa olevaa ketjua. Pelkään että se menee kohta poikki, kun poika välillä yrittää roikkua siinä :P:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0