Lilli

Kikkakolmosia

325 posts in this topic

Sorry klikkasin sitten "pari"kertaa tuon saman viestin, kun herjasi koko ajan ettei toiminto onnistunut..

Poistin nuo ylimääräiset jotta ei tarvi samaa litaniaa käydä puolta tusinaa läpi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muutaman vois ottaa kokeiluun.. Meillä nyt käytössä muutamia vitamiinejä ja foolihappo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä ostettu juuri monta purkkia greippimehua, foolihappo purnukka ja vehnänalkioöljyä. Magnesiumia ostin myös, mutta lähinnä omiin levottomiin jalkoihini ostin nuo. Aikaisemmin kokeilin monivitamiinipillereitä, mutta tuntui, ettei ne oikein sopineet miulle ja joitain turhiakin juttuja sisälsivät niin kokeillaan mieluummin näin omalla koktaililla. Lisäks lisäsin liikunnan määrää ja aion nyt syödä vähän terveellisemmin, mutta silti saada sen muutaman lisäkilon.. Mutta muuten yritän nyt unohtaa yrittämisen ja mennä rennommalla asenteella, se on varmaan se paras kikka, mutta vaikein toteuttaa :girl_sigh:  katotaan sit jos ei näilläkään tule tulosta, niin mitä kikkoja sitten keksin tulevaisuudessa :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suosittelen akupunktiota, e-vitamiinia, avokadoa ja erityisesti Omega 7-tyrniöljy kapseleita jos on ongelmia limiksen kanssa. Näillä kaikilla on saanut omaa kiertoa edes vähän säännölliseksi. Muutenkin tuntuu että yrittämisen myötä pitää itsestään paljon parempaa huolta, suosittelen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaivanpa nyt tämmösen vanhan ketjun esiin, kun en oikein parempaakaan paikkaa löytänyt missä tätä kysyä: Mitä täällä kaiken tarpeellisen ja tarpeettoman tiedon runsaudensarvessa tiedetään ubikinonista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huppapuppa käypä katsomassa lapsettomuuspuolella "tropit tueksi" -keskustelua. :) siellä ainakin on keskusteltu ubikinonista. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä kuinka vanha juttu tämä on, mutta itse luin (KuntoPlus-lehdestä) vasta tänään ensimmäisen kerran, että tomaatti parantaa sperman laatua. Eli nyt vaan kaikki vauvakuumeiset syöttämään miehilleen tomaatteja! :D Tarkemmin sanottuna: tomaatti sisältää lykopeeniä, joka voi parantaa siittiöiden laatua jopa 70%.

 

Pitääpä tästä lähteä tomaatteja ostamaan :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi apua luin näitä tärppivinkkejä joskus miehelle ja nauroin että "kuulemma tyttöjä tehdään ratsastaen ja poikia takaapäin" ja nyt mies ei suostu enää olemaan muuten kuin takaapäin! :girl_haha: Nauroin sille että onko se tosissaan ja että samalla tavalla ne siittiöt sinne uiskentelee asennosta riippumatta mutta se ei usko... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla oli plussa kierrossa käytössä nämä:

Raskausmonivitamiini (solgar/multivita)

Solgarin B 50 complex

L-argiini

Solgarin gentle iron

Gele royal

Maitohappobakteeri

Välillä lisä c vitamiini

Parapähkinät +muita pähkinöitä

Ananaksen ydin 5 päivää alkaen 2 päivää ovien jälkeen

Alkukierrosta ja pari päivää oviksen jälkeen n. viikon minidisperin

 

Alkoholinkäytön vähentäminen radikaalisti (7-10annosta/viikko - max 2/viikko)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä kuinka vanha juttu tämä on, mutta itse luin (KuntoPlus-lehdestä) vasta tänään ensimmäisen kerran, että tomaatti parantaa sperman laatua. Eli nyt vaan kaikki vauvakuumeiset syöttämään miehilleen tomaatteja! :D Tarkemmin sanottuna: tomaatti sisältää lykopeeniä, joka voi parantaa siittiöiden laatua jopa 70%.

 

Pitääpä tästä lähteä tomaatteja ostamaan :ph34r:

Tulin lueskelemaan huvikseni ja tämä osui silmään - mieheni nimittäin inhoaa yhtä ruokaa ja välttelee toista, joka sattuu olemaan tomaatti :D No onhan tuo tutkittu ja häikkää on mussa eikä miehessä, mutta alkoi huvittamaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maca-jauhe

Gelee Royalet

Foolihapot

Inositoli-tabletit (luontaistuotekaupasta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä yks kikka oli ostaa valtava kasa ovulaatiotestejä varautua johonkin puolen vuoden yritykseen ovulaatiotesteillä. Ainakin 2013 kun ostin monella kympillä testejä tulin heti ja syntyi tyttö. Nyt sitten ostin taas kasan testejä joten saa nähdä parin viikon päästä toimiiko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on tuo rentous ja greippimehu toiminut ja ilman muuta joku reissun suunnittelu kk päähän. Oksennellessa ei enää huvita :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lantio ylös, greippimehu alkukierrosta, iltasiideri ovulaation aikaan, sekä oletetun kiinnittymisen aikaan. Rentouttaa hyvin! :) väittäisin että itsellä tuo vaikutti kun heti tulin siiderin kanssa raskaaksi 1,5 vuoden yrityksen jälkeen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä onko oikeasti vaikutusta, vaiko sattumaa vaan. Olen käyttänyt inositolia ja foolihappoa multivitamiinin kaverina kuutisen viikkoa. Ekasta inositoli+foolihappo-kierrosta tärppäsi! Ensimmäinen plussa ikinä! Voi olla tosiaan, että oli vaan sattumaa, mutta en minä noita uskalla nyt lopettaakaan :D Takana monen vuoden yritys eksän kanssa ja nykyisenkin kanssa 8.kierto josta plussasin.

 

Tuo raskaus meni keske jo alussa, mutta koskaan aiemmin en ollut saanut plussaa, joten puoli voittoa jo tuokin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä herättiin vauva-asiaan vasta, kun ikä alkoi lähennellä neljääkymmentä ja teemaksi tuli tietysti Elviksen hankkiminen "Nyt tai ei koskaan". Kokemusta oli yli 20 vuoden takaa yhdestä keskeytetystä vahingosta (joka mahdollisesti oli syynä tähän pitkään harkinta-aikaan), joten tiesimme, ettei fyysisiä esteitä pitäisi olla vastassa. Aloitimme yritykset tammikuun alussa. Kuitenkaan kuukausi toisensa jälkeen raskaus ei alkanut ja soimasin itseäni liian vanhaksi ja hedelmättömäksi. Olin koko ajan optimistinen, että seuraavana kuuna kyllä onnistuu. Käytössä oli vain liman tarkkailu ja jotain yrityksiä lämpöjen mittaamisesta. Ja peppu tyynylle. Koko ajan oli käytössä kalaöljykapselit, monivitamiini, magnesium ja foolihappo.

Yritimme 5 kuukautta ilman tulosta. Seuraavana kuuna kuukautiset saivat mielen todella matalaksi. Foolihappo loppui ja päätin olla ostamatta lisää, kun ei tästä mitään tule. Soitin terveyskeskukseen, sillä uskoin pääseväni lapsettomuustutkimuksiin ikäni takia jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Kesälomien takia eivät antaneet aikoja. Piti soittaa elokuun elokuun alussa uudelleen.

Tässä vaiheessa luin tämän ketjun alusta kaikki mahdolliset konstit ja päätin ottaa niistä minulle sopivimmat käyttöön. Yritetään nyt vielä kerran ennen lääkäriajan tilaamista.

Ostin e-vitamiinia, mutta en foolihappoa. Sovittiin syksylle parin viikon matka epähygieniseen Intiaan. Ostin greippejä. Tilasin ajan diplomivyöhyketerapeutille. Hän neuvoi vaihtamaan greipit sitruunaan. Greippi on kuulemma liian suurimolekyylistä. Söin kuukautisista ovulaatioon asti puolikkaan sitruunan päivässä. Illalla laiton sen vesilasiin ja aamulla ensimmäisenä join sen vitamiinipillereiden kera. Söin myös hedelmälihan. Ei se nyt niin hapanta ole! Vyöhyketerapeutti kehotti juomaan myös piparminttu- tai minttuvettä mielen rauhoittamiseksi. Ennen ovulaatiota kävin kerran.

Arvioidulla ovulaatioviikolla olimme mökkeilemässä miehen siskon perheen kanssa. Saimme oman aitan ja siten oman rauhan. He eivät tienneet kylläkään tästä projektista. Mies kävi ostamassa kalliit ovulaatiotestit apteekista. Yhtenä aamuna oli vähän tummempi viiva, mutta muina aamuina vain haamu. Varmistin illalla ja taas oli haamu. Ei siis ovulaatiota ollenkaan tai olin myöhässä. Taas meni yksi kuukausi pieleen? Yrityksiä nyt harvemmin kuin aikaisemmin, 2-3 päivän välein, kun oikea ajankohtakaan ei selvinnyt. Kävin vielä kaksi kertaa vyöhyketerapiassa.

Parin viikon päästä ei ollut kuukautiset alkaneet ja testi näytti haaleaa plussaa. :) Seuraavana päivänä olisi pitänyt soittaa lääkäriaika sinne lapsettomuustutkimuksiin...

Summa summatun. Luulen, että eniten auttoi vyöhyketerapeutin kuuntelu ja neuvot. Oli joku, jolle puhua tästä salaisuudesta. Terapia rauhoitti mieltä, eikä mielessä pyörinyt koko ajan samat ajatukset liian korkeasta iästä, liian myöhään aloitetusta yrityksestä, ankeasta tulevaisuudesta ym. Intian matkan tilalle on nyt mietitty jotain muuta ja nyt mennään viikkoa 9+1. Uskomatonta! Onnea kaikille yrityksiin! Luulen, että rentoutuminen asian suhteen auttaa asiaa eniten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla auttoi greippimehu, tärppäsi toisesta greippimehukierrosta  ;) Join sitä kierron alusta ovulaatioon, aamuisin lasillisen. Hitto että olikin pahaa! 

Niin ja meillä oli oikeastaan kaikista stressipitoisin ajankohta tuo lapsen hedelmöittymisajankohta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajattelin tämmöisen tänne kirjoittaa mitä itse nyt kokeiltiin tähän ovulaatoon.Eli olen harrastanut itämaista taistelulajia 15 vuotta ja keskustellut erään lajissamme olevan itämaisen rouvan kanssa joka juuri sai esikoisensa yli 10 vuoden yrittämisen jälkeen 43 vuotiaana. :-) kyseinen "kikka" perustuu rentoutumiseen,ja nimenomaan lantion seudun ja lantionpohjan lihasten rentouttamiseen. Himmeä valaistus,rentouttavaa musiikkia ja joko lasillinen punaviiniä tai shotti jotain vahvempaa.(he käyttävät sakea) itse otin lasin punaviiniä. Pyydä puolisoasi hieromaan laventeliöljyllä tai muulla öljyllä alaselkää,pakaroita ja reisien ulkosyrjiä rauhallisin mutta tuntuvin ottein (näin siis rentoutumaan lantion seutu) lantionpohjan lihaksia ei pysty itse saamaan täysin rennoksi vaan niitä tarvitsee stimuloida akupisteiden kautta. Mene selälleen ja laita jalat koukkuun,lantionpohjan piste sijaitsee pakaran luun "terävimmän" kohdan päällä.kohtaa pitää hieroa pyörivin liikkein melko kovaa.kun oikea kohta löytyy,huomaat kyllä koska kohta on arka.molempia puolia noin 5 minuuttia.kun lantion seutu on täysin rentoutettu on tällöin myös kohtu vastaanottavaisempi ja kohdun suu rennompi. Hyvin vanha keino kiinassa kuulemma ja hyväksi todettu.nainen kuuli itse omalta äidiltään.pakko oli testata ja oli kieltämättä paljon rennompi ja "vastaanottavaisempi" olo.mies totesi myös että jotain se teki oikein selkeästi kun normaalisti olen oviskipujen jälkeen kuiva ku beduiinin sandaalit aluksi,mutta nyt olin selkeästi märkä,en kostea.anteeksi suoraan puhuminen.mutta ei se kiertelemällä muutu. :-)! Katsotaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep kannatan ^^. Tässä kierrossa join greippimehua/söin greippiä ovikseen asti ja sen jälkeen puoli lasillista-lasillinen punaviiniä joka ilta. Tänään en enää juo kun tuli selvät viivat rtestiin. Ollaan myös miehen kanssa syöty sinkkiä ja foolihappoa mutta uskon että oli greippi ja viini joka meillä toimi. Eka tällainen kokeilu ja yritystä takana vuosi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now