Lilli

Kikkakolmosia

325 posts in this topic

Mä haluan uskoa siihen, että tekee itselleen hirveästi kaikkia kalliita ja aikaavieviä suunnitelmia tyyliin "vauva ei nyt mahdu meidän elämään", niin silloinhan se juuri tulee. Tuleehan? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä haluan uskoa siihen, että tekee itselleen hirveästi kaikkia kalliita ja aikaavieviä suunnitelmia tyyliin "vauva ei nyt mahdu meidän elämään", niin silloinhan se juuri tulee. Tuleehan? :rolleyes:

 

Mä olen nyt harrastanut alkuvuoden näitä suunnitelmia. Ollaan uutta asuntoa katseltu, ja ihania ei-lapsiperheen asuntoja löydetty. Suunniteltu niihin kirjastoa ja muuta. Toivottavasti kohta tärppää... Ennen kuin oikeasti ehditään ostaa sellainen asunto. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muistelisin kuulleeni, että jos haluaa pojan, pitää yhdyntä suorittaa takaa päin... ja tyttö tehdään lähetyssaarnaja-asennossa

 

Äh olisiko tästäkin pitänyt pitää kirjaa, jotta nyt tietäisi että kumpaa odotellaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ai niin, jos nainen saa orgasmin miehen jälkeen niin siittiöt kulkeutuvat pidemmälle.

 

Tuo oliskin hyvä: "Kulta, viitsisitkö vähän jatkaa sormipeliä, kun mun tartteis saada nyt vielä jälkiorkku... Tiedän kyllä, että sinä olet väsynyt, mutta me ei muuten saada ikinä sitä vauvaa..." :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehheh, mä en usko mihinkään kikka kolmosiin. Ne kaikki kokeilleena voin sanoa, että mikään ei omalla kohdalla ainakaan auta.

On juotu lärvit, greippumehut ja nostettu lantio ylös, mutta ei saan tahdo haikara tulla.

 

Tai no stressaamattomuus ois varmaan vielä kokeilematta :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pienten/kohta pieneksi jäävien vaatteiden osto koitettu, samoin isojen tamponi/sidepakettien osto. Keskittyminen työhön ja stressaaminen siitä myös vaihtoehtona stressaamiselle vauvasta. Greippimehuakin olen joskus maistanut. Ehkä mekin kokeillaan tuota matkaa:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, tuo matka voisi olla hyvä meillekin! Ei tulisi stressattua niin hirveästi ja jos ei sattuisi tärppäämään niin ei välttämättä ehtisi asiaa juurikaan murehtia kun kerta pääsisi matkalle. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitänee varmaan jotain kokeilla, ihan vaan mielenkiinnosta :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Varaa joku sairaan kallis matka, jolle et voisi lähteä raskaana.

 

 

Työmatkoissa jo pelkästään konferenssi abstraktin kirjoittaminen ja matkarahan anominen riittää. Sain viisi minuuttia plussan jälkeen vastauksen, että rahoitus on järjestynyt. Joten en ole lähdössä "The" konferenssiin Länsi-Karibialle. Työkaverini lähtee... ja esittää saman abstraktin kuin minä olin kirjoittanut... ja tämä on kolmas kerta kun en pääse tähän tapahtumaan vaikka abstrakti olisi valmiina ja rahoitus myös turvattu...

 

Muuten olen varma että tätä plussaa edesauttoi se että pidin laihdutusstressissä tauon ja vietin herkkuviikonloppu johon kuului paljon erilaisia juustoja, maksapateet, hyvää valkoista leipää ja viiniä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin uskoisin että stressaamattomuus olisi paras keino. Mitenköhän se vaan onnistuu...mä kun stressaan jo nyt, että mitä jo ei tärppääkään, vaikka ei olla vielä edes aloitettu yritystä ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juu, mä haluisin kanssa tilata jostain sellaisen stressittömyys-paketin. Näin melkein kahden vuoden yrityksen jälkeen ei oikein päivään enää muuta mahdu kuin tämä lapsettomuus. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toi matka ois kyllä varmasti hyvä juttu. Mahdollisimman kallis ja mahdollisimman epähygieeniseen maahan, jonne ei missään tapauksessa ikinä vois mennä raskaana. Joo..hmm... Täytyykin alkaa pehmittää miestä.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan uteliaisuudesta tulin kurkkimaan, vaikka ei aivan vielä yritys ole ajankohtaista. Muutamat vinkit ovat kyllä aivan totta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se että luulee, ettei ovista tullut ollenkaan ja kuitenkin ihan vain huvikseen yrittää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olipas tällä perusteelliset listat :) Seuraavaksi pitäisi varmaan kokeilla tosiaan tuota matkan varaamista. Matkakuumetta kun muutenkin ilmenee vähän väliä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm... meillä on uuden työn aloittaminen ja talonrakennus, mutta silti ei ole vielä tärpännyt... Missäs se ostoslista nyt olikaan... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuinka paljon te greippimehun juojat juotte sitä greippimehua? Missä vaiheessa aloitatte ja milloin lopetatte? Mä mietin, että onko tähä jotain hyväksi todettua tapaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ilmoittauduin aikido-kurssille. Se jää nyt jonnekin hamaan tulevaisuuteen, tutustumiskerralla kaatuilin siihen malliin, että en tahdo riskiä ottaa.

 

Muita kikkoja ei juuri ehditty käyttää. Makoilin vähän tavallista pitempään paikoillani seksin jälkeen, mutta en kyllä tiedä, oliko sillä merkitystä. Ja seksiä tuli harrastettua noin joka kolmas päivä. Se näemmä riitti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuinka paljon te greippimehun juojat juotte sitä greippimehua? Missä vaiheessa aloitatte ja milloin lopetatte? Mä mietin, että onko tähä jotain hyväksi todettua tapaa :)

 

Kierron alusta ovulaatioon asti pitäisi juoda, eli tuohan on se ajankohta kun kohdun limakalvo valmistautuu raskauteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now