Lilli

Kikkakolmosia

325 posts in this topic

Kierron alusta ovulaatioon asti pitäisi juoda, eli tuohan on se ajankohta kun kohdun limakalvo valmistautuu raskauteen.

 

No näin mä oon aatellutkin ja tehnytkin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitenköhän toi stressittömyys voisi onnistua? Onko kenelläkään vinkkejä miten saisi tämän asian välillä pois mielestä? Ei taida auttaa että täällä pyörii... Tai jos saisi vain sellaisen positiivisen vireen, että kyllä se meille tulee aikanaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mulla lääkäri kielsi vauvapalstoilla pyörimisen. Vaikeaa se tosin oli. Mutta kannattavaa :lol: Mä kun stressasin ja kuvittelin liikaa. Kaikenmaailman oireita kehittelin. Sitten kun näki aina ne yli vuoden kestäneet plussattomuus-ketjut, niin mä ainakin pelkäsin. Kävin vain lukemassa nimiketjuja sekä mitä suuhun saa laittaa. Moni täällä hehkuttaa ovislimojen tärkeyttä. Kun on ollut selkeät ovislimat, niin on tullut raskaaksi. Varmaan totta mutta itselläni selkeät ovislimat vaan stressasivat liikaa. Kun kerta selkeä ovis tuli, niin jos en tulekaan raskaaksi, on mussa varmaan joku vika. Kun sitten tosiaan selkeää limaa ei tullut ja ihan vain huvikseen yritettiin, niin johan tärppäsi. Eikä mitään joka toinen päivä tai toinen päivä taktiikkaa, kun oli niin paljon muuta menoa. Tuossa kierrossa en sitten viitsinyt olla mahallani, menin melko nopeasti suihkuun jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä jo taisikin tulla esille, että miesten ei tulisi käyttää kireitä housuja. Tässä vähän täsmennystä, jos jotakin tarkempi fysiologia kiinnostaa ;)

 

"Kivespussin lämpötila on 1-2 astetta normaalia ruumiinlämpöä alhaisempi. Siittiöiden muodostuminen edellyttää alhaisempaa lämpötilaa, sillä korkeammissa lämpötiloissa niiden tuotanto lakkaa. ... Kuumassa ympäristössä työskentelevien miesten siittiöiden tuotanto saattaa olla hekentynyt. Myös kireät housut saattavat tehostaa lämmön haitallista vaikutusta, sillä ne estävät lämmön haihtumisen kivespussista."

 

Että nyt kaikki rokkarimiesten vaimot hopparihousu-ostoksille :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mauttomimman kikkakolmosen luin kerran jostain, eli osta supersäästöpakkaus terveyssiteitä, niin olet heti raskaana..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tosta greippimehusta vielä...Se Rybb & Deckersin (meniköhän oikein :P) greippimehu ei aja asiaa, koska se ei ole tarpeeksi hapanta. Pitäisi käyttää nimenomaa Valion greippimehua (tai jokatapauksessa hapanta vaihtoehtoa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kannattaa vaan ostaa greippejä, niin johon saa kunnon ehtaa greippimehua :). Syö, vaikka puolikkaan greipin kerralla ja laittaa toisen puolikkaan jääkaappiin odottamaan seuraavaa päivää. On muuten yllättävän hyvää

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitenköhän toi stressittömyys voisi onnistua? Onko kenelläkään vinkkejä miten saisi tämän asian välillä pois mielestä? Ei taida auttaa että täällä pyörii... Tai jos saisi vain sellaisen positiivisen vireen, että kyllä se meille tulee aikanaan.

No miulla auttoi se että kävin tarkastamassa paikat, että voin saada lapsia. Kaikki vaikutti ihan normaalille, ja huomasin sitten yhtäkkiä että ei meillä ole mikään kiire saada lasta. No siinä kierrossa sitten "tehtiin" lasta ihan omin ajoin ja miulla oli hyvin levollinen ja stressitön mieli. Noh, siitä kierrosta se lapsi sai alkunsa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mietin tuota greippi-hommaa ja tuli mieleen että toimiikohan verigreippi vai pitääkö olla se harmaa vaihtoehto? :blink: Ei sillä että tässä nyt vielä alettaisi seuraavaa suunnitella ;) Esikoinen sai alkunsa ekasta yrityskierrosta km:n jälkeen. Tekopuuhissa oltiin noin joka toinen päivä, vedettiin kumpikin kunnon lärvit ja olin aivan varma ettei ekasta kierrosta tärppää tai jos tärppää niin keskenhän se menee kuitenkin. No tärppäsi eikä mennyt kesken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ Mulla lääkäri kielsi vauvapalstoilla pyörimisen. Vaikeaa se tosin oli. Mutta kannattavaa :lol: Mä kun stressasin ja kuvittelin liikaa. Kaikenmaailman oireita kehittelin. Sitten kun näki aina ne yli vuoden kestäneet plussattomuus-ketjut, niin mä ainakin pelkäsin. Kävin vain lukemassa nimiketjuja sekä mitä suuhun saa laittaa. Moni täällä hehkuttaa ovislimojen tärkeyttä. Kun on ollut selkeät ovislimat, niin on tullut raskaaksi. Varmaan totta mutta itselläni selkeät ovislimat vaan stressasivat liikaa. Kun kerta selkeä ovis tuli, niin jos en tulekaan raskaaksi, on mussa varmaan joku vika. Kun sitten tosiaan selkeää limaa ei tullut ja ihan vain huvikseen yritettiin, niin johan tärppäsi. Eikä mitään joka toinen päivä tai toinen päivä taktiikkaa, kun oli niin paljon muuta menoa. Tuossa kierrossa en sitten viitsinyt olla mahallani, menin melko nopeasti suihkuun jne.

Näin mullakin. Lääkäri kielsi nettijuttujen lukemisen heti alkuun kun kerroin, että aletaan yrittämään. Sanoi myös, että turha tikutella oviksia ja testata raskautta jatkuvasti, nämä aiheuttaa vaan turhaa stressiä. Sanoi myös, että pikku vinkkinä "maailma tuppaa olla enemmänkin ylikansoittunut, joten eiköhän sen lapsen saamiseen ole aika iso todennäköisyys kunhan vaan antaa tulla ajallaan ja pitää itsestään huolen". :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mietin tuota greippi-hommaa ja tuli mieleen että toimiikohan verigreippi vai pitääkö olla se harmaa vaihtoehto?

 

Olen syönyt verigreippejä siinä toivossa, että ne riittäisivät. Tosin en ole tullut raskaaksi vielä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onkohan kuukausi sitten herännyt himo greippeihin merkki siitä, että kroppa olisi valmis raskautumaan ja itse hinkuu sellaista, mikä tätä auttaisi... :rolleyes:

 

Tosin verigreippejä vasta vedän minäkin, mutta syssymällä siirrytään sitten harmaisiin, ellei ennen sitä tapahdu jotakin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anoppi oli aikanaan saanut seuraavan neuvon lääkäriltänsä (ensimmäistä lasta yritetty n. 4 vuotta tossa vaiheessa): älä käy pesulla pupuilun jälkeen. Neuvo tepsi ilmeisen hyvin ja 4 kuukautta ton neuvon jälkeen oli raskaana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Just nimenomaan sinä kuukaudessa tärppäsi, kun menin melkein heti suihkuun. Sinä kuukautena en muutenkaan tehnyt mitään kikkoja. Joten kyllä suihkuun voi mennä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mäkin oon suihkussa käynyt pupuilun jälkeen ja raskaaksi tulin. Ei ne spermat sieltä pois tule vaikka pesulla käviskin. Kyllä sinne sitä tavaraa jää ihan riittävästi. Tosin olen kuullut, että hyötyä saattaisi olla siitä, jos jää aktin jälkeen makoilemaan eikä heti ryntää sinne suihkuun. Ja naisen pitäisi saada orgasmi kun siittiöt on sisällä. Orgasmin avulla sperma menee syvemmälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmeisesti lääkäri oli sanonut, että ei heti saa mennä suihkuun ja pitää välttää paikkojen "kunnollista kuurausta". Hygieniasta huolehtiminen on siis edelleen sallittua, mutta pitkät ja hartaat alapäänpesut oli pitänyt jättää pois ;)

 

Ja ilmeisesti joillakin toimii eri kikat kuin toisilla ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Niin siis nää kikathan on tieteellisesti todistettu humpuukiksi. Mutta ainahan sitä voi yrittää :) Onpahan ainakin psykologinen vaikutus. Siis, että pitää saada orgasmi, ei saa käydä heti pesulla, kannattaa jäädä makoilemaan... Eipä niistä haittaa ole mutta turhaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^juu ja onhan siinä se riski että menee ihan liiallisuuksiin kun miettii vaan niitä kikkoja koko ajan..tyyliin " nyt on pakko saada ja sitten nostan jalat heti ylös ennen suihkua" :rolleyes::lol: menee koko touhusta maku aika nopeasti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä ohjeena paljon sellaista, millä ei mun mielestä ole mitään merkitystä raskautumisessa. Itsellä raskautuminen tapahtui just päinvastoin kuin moni kikkakolmonen täällä olisi käskenyt tekemään. Mutta kiva ketju tämä on, tuskin tätä ketään otsa rypyssä lukeekaan :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, kuulin tänään, että omalla "toiminnallaan" voisi vaikuttaa siihen tuleeko tyttö vai poika :P Jos haluaa tytön, kannattaa kuulemma olla harrastamatta seksiä pariviikkoa ennen ovista. Jos pojan niin tiivistä yritystä kehiin ovista ennen ja tietty sen aikana ;) Ne keiltä tämän kuulin, eivät enää muistaneet mitkä ne oikeat fysiologiset perusteet näille olisi, mutta on kuulemma ollut jo vuosia sellainen suht toimiva kikka :lol: Nooo, uskokoon ken tahtoo, voihan se ollakin, että siihen löytyy ihan joku hyvä selitys miksi näin voisi olla. Eihän tämä varmasti mikään 100% keino ole ja molempia voi tulla molemmilla tavoilla :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tosta tytön ja pojan yrityksestä tuli mieleen, että juuri luin artikkelin, jonka mukaan äidin syömisillä olisi vaikutusta siihen, tuleeko vauvasta tyttö vai poika. Jos äiti syö terveelisesti eikä syö rasvaista ruokaa, tulisi vauvasta tyttö. Jos äiti taas syö rasvaista ruokaa, vauvasta tulisi poika. Mut kuka noihin oikeasti uskoo :lol:

 

Nämä kikatkin, mihin toiset niin kovasti vannoo. Onhan se helppo sanoa, ett kyllä se varmasti oli se greippimehu kun raskaaksi tuli. Mut kaikkea kannattaa kokeilla, eihän sitä tiedä vaikka tärppäisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now