Lilli

Kikkakolmosia

325 posts in this topic

Puoli lasia punaviiniä kuulostaa ihan kivalle mutta omenaviinietikan taidan jättää väliin :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Minäkin plussasin greippimehu-kierrosta ^_^ Tosin samaisessa kierrossa kokeilin myös sitä temppua että makoilin aina jonkin aikaa jalat ylhäällä "puuhastelun" jälkeen. Eli en tiedä kumpi noista oli se temppu joka tepsi, vai oliko molemmat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä greippimehua olette käyttäneet?

 

Omassa jääkaapissa on tölkillinen Marlin "Juissi" greippimehujuomaa mutta mielestäni se on "liian hyvää" ollakseen tehokasta...? ;)

 

Eli onko teillä käytössä juissia vai jotain vahvempaa sorttia???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä litkin Rybb&Deckersin greippimehua. Se on musta parhaimman makusta ja siinä on sitä hedelmälihaakin joukossa. Tuloksia odotellessa... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon ihmetelly, et jos ostan itelleni 0,5litran limsapullon, ni juotuani sen huomaan ostaneeni TAAS greippilimsaa.. :rolleyes::) Enkä tietoisesti siitä, että greippi jotenki edesauttaisi mahdollisesti raskautumista. Ehkä tämä vauvakuume on mennyt jo sille asteelle, että tekee valintojaan jo tiedostamatta.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taitaapa olla meidänkin tjottailu menossa yrityksen puolelle, kun ostin sitten tänään greippimehua. Jotain Svansön reilunkaupan verigreippimehua taisi muistaakseni olla. Onko verigreippi yhtä hyvä kuin tavallinen greippi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä kierrossa kokeilen makoilla jalat ylhäällä "puuhastelun" jälkeen, ehkä ensi kierrossa harrastan greippimehua ;) Rauhallisin mielin ollaan miehen kanssa edetty, mutta edellisten kuukautisten aikaan tuli sellanen olo, että tässä kierrossa täytyy todellakin yrittää. Mä haluan vauvan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jalat ylhäällä on makoiltu täälläkin :) Greippimehua en ole tainnut juoda kuin purkillisen koko keväänä. Paljonko sitä pitäisi juoda ja tiettyinä kiertopäivinä vai joka päivä? Osaako joku neuvoa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minullakin greippimehukierto oli positiivinen :D Mehua meni päivittäin muutama lasillinen ja join ketjussa jo mainittua Juissin greippimehua.. Tässä vaiheessa yritystä (puoli vuotta takana) oli jo vauvakuumeilu mennyt yli ja oltiin päätetty lyödä hanskat tiskiin eli ei enää aktiivisesti yritetty (laskettu päiviä jne..), mutta koska greippimehuvinkin vasta tällöin kuulin, ajattelin alkaa "tykkäämään" siitä ihan noin niinkuin muuten vaan ;):P

 

Eli meillä toimi myös hyvin tämä yrittämättömyys ja keskittymisen siirtäminen aivan muihin asioihin.. Helpompi sanoa, kun tehdä.. Vauvakuume ei ihan helpolla laske.. Mutta meillä ainakin kannatti pahimman kuumeen kukistaminen ja greippimehu :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paljonko sitä pitäisi juoda ja tiettyinä kiertopäivinä vai joka päivä? Osaako joku neuvoa ;)

 

Alkukierto ovikseen asti lasi päivässä (ja sitten oviksesta viikko eteenpäin sitä punaviiniä puoli lasia päivässä ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitihän täältä tulla vähän vinkkejä katsomaan ;) ja selvittämään tuon greippimehun salaisuutta kun siitä olen muualtakin lukenut. Vielä on mehut jääneet kauppaan, mutta ehkä syksyn mittaan sitäkin tulee kokeiltua jos ei ole sitä ennen tärpännyt :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tihi... vai että greipit ja punaviini... no kummatkin kuuluu jo ihan muuten vaan ennestään ruokavalioon, vaikka en vielä ole täysin vihreää valoa hepultani olekaan saanut :lol: ja sitten lähetyssaarnaajaa pari päivää ennen, jos meinaan tyttöä ja rajusti takaa viimehetkellä + orkku jos haluan pojan :lol: No selvä, katotaan mitä pukki tuo... jos on tuodakseen... joulun alla siis ajateltiin jättää kaikki esteet pois...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos ei tästä kierrosta tärppää niin pitää varmaan hankkia greippimehua vaikka en siitä pidäkkään. Jos vaikka auttaisi sitten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lueskelen vinkkejä. Ekasivulta bongasin noi syö suklaata ja älä syö suklaata :) Taidan noudattaa molempia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ajattelin myös juoda pelkästään greippimehua :rolleyes: , jos nyt tästä kierrosta ei tärppää..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä ajattelin myös juoda pelkästään greippimehua :rolleyes: , jos nyt tästä kierrosta ei tärppää..

 

 

Pitäisiköhän itsekkin. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now