Lilli

Kikkakolmosia

325 posts in this topic

Kivoja ideoita. Greippimehua aion ehdottomasti kokeilla kuten myös maitohappobakteeria ja jättihelokkiöljyä. :lol: Tosin ensimmäinen raskaus alkoi heti ihan ilman minkäänlaisia kikkoja mutta nyt tilanne on ihan eri, kun ei ole enää niin nuori ja ongelmiakin on erilaisia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greippimehua on niin moni suositellut, että täytyy kai itsekin testata seuraavassa kierrossa, jos ei nyt tärppää :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En jaksanut lukea läpi niin pitkään et oisin saanu selville ton greippimehu jutun idean, mutta siis mitä se auttaa? Kertokaaa joku joka tietää?! Mielenkiinto selkeesti heräs mullaki... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
En jaksanut lukea läpi niin pitkään et oisin saanu selville ton greippimehu jutun idean, mutta siis mitä se auttaa? Kertokaaa joku joka tietää?! Mielenkiinto selkeesti heräs mullaki... :lol:

Mä sain vastauksen samaan kysymykseen täällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En jaksanut lukea kaikkia läpi, mainittiinko tämä jo? Joka tapauksessa oletan, että naisen on hyvä saada ensin, sillä silloin kohdunsuu jää hetkeksi auki. Sitten tuikataan siittiöt sekaan ja venataan hetki, että kohdunsuu menee takaisin kiinni. Helppoa kuin heinän teko! Vai onko..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muuten, kantsinee suhtautua varauksella esim. joihinkin luontaistuotteisiin. Mistä esim. jättihelokinsiemenöljyn raaka-aineet ovat peräisin? Jostain moottoritien varrelta Puolasta? Luontaistuotteiden lainsäädäntö ei ole lähellekään sitä mitä lääkkeiden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kannattaa ehkä yrittää keksiä kaikkea ihan muuta mielenkiintoista tekemistä, kuin erinäisten kikkojen "suorittaminen". Jos tärppiä ei alakkaan kuulumaan, niin voi helposti alkaa syyllistää itseään, että mitä on tehnyt väärin tai jättänyt tekemättä.

"Älä stressaa" on vähän huono neuvo siinä mielessä, että se on niin epämääräinen. Ei stressiä voi kytkeä päälle tai pois jostain on/off-napista. Konkreettisempi neuvo vois olla ehkä, että keksi uusi harrastus. Vaikka liikuntaa, jotain käsitöitä ym. missä on helppo sulkea ajatukset hetkeksi pois vauva-asioista.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En jaksanut lukea kaikkia läpi, mainittiinko tämä jo? Joka tapauksessa oletan, että naisen on hyvä saada ensin, sillä silloin kohdunsuu jää hetkeksi auki. Sitten tuikataan siittiöt sekaan ja venataan hetki, että kohdunsuu menee takaisin kiinni. Helppoa kuin heinän teko! Vai onko..?

 

Mitä jos nainen ei saakaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä taas olen lukenut jostain, että on parempi niin päin, että mies saa ensin, koska naisen orgasmi muuttaa emättimen jotenkin happamaksi tai muuten siittiöille epäsuotuisaksi. :blink:

 

Meillä kyllä sekstaillaan silti ihan oman mielen mukaan, eikä mietitä sitä että kumman kuuluu saada ensin. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä on ollut yrityksen alusta asti greippimehu käytössä, ja on kyllä selkeästi vaikuttanut jotenkin limakalvoihin. Ja muutti mun kiertoakin muutamalla päivällä. Ennen 30-31pv, nyt 26pv. Sopii mulle mainiosti :rolleyes:

 

Lisäksi mä oon koittanu vähentää hurjasti teen juomista, vaikka tuota vihreää teetä monesti suositellaankin. Vihreässä teessä vaan on myös ihan hirveästi kofeiinia, jota ei taasen suositella, että... niin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keinot naiselle:

 

23. Punaviini, lasi päivässä tai muuten riittävästi

 

26. Absolutismi, alkoholin välttäminen

Mä taidan lähteä ennemmin tuolle "lasi punkkua päivässä" -linjalle jos nää on vaihtoehdot :D Sama suklaan kanssa :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä taidan lähteä ennemmin tuolle "lasi punkkua päivässä" -linjalle jos nää on vaihtoehdot :D

Samoin :D

(Se on jo nyt tapana useimpina päivinä, vaikkei yritys vielä olekaan käynnissä ;))

 

Tosin tuli vain mieleen, että eikö se sitten ole haitaksi ovulaation jälkeen, mahdollisen hedelmöityksen jo tapahduttua (kun tuolla sitä oviksen jälkeen suositeltiin)..? :unsure: Siis vaikuttaa sikiöön... Sama tuolla suositeltujen lärvien ottamisen suhteen (vielä suuremmalla syyllä ;)). Valaisisiko joku asiasta paremmin tietävä?

Edited by Rosetta

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ No alkiohan ei oo siinä vaiheessa vielä yhteydessä äitiin (alkion kiinnittyminenkin tapahtuu vasta n. viikon hedelmöityksen jälkeen), joten ei siitä haittaa pitäisi olla. Toki toiset on sitä mieltä, että jo yrityksen aikana jätetään alkoholi kokonaan pois ihan vaan varmuuden vuoksi, mutta itse olen ainakin sillä linjalla, että normaalia elämää eletään plussaukseen asti. Yritys kun saatta kestää kauankin, niin tuntuu hassulta muuttaa elämäänsä sitä ennen. Kun siis normaalitkin elämäntavat on ihan tarpeeksi terveelliset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kiitos, mimosa83!

(Jo yhden lapsen äiti enkä edes tiennyt, milloin se alkio tarkkaan ottaen kiinnittyykään :) Esikoisen kanssa en vain tainnut sattumalta pahemmin juoda ovulaation ja plussaamisen välillä, vaikken raskaudesta tiennytkään, joten ei tarvinnut tuota ajatella. :))

 

Itse en myöskään halua jättää alkoholia (ja kahvia) pois jo yrityksen ajaksi (siinähän menee parisen viikkoa panttaamista "hukkaan", jollei olekaan raskaana :D No ei, tiedän kyllä että ainakin vähentää niitä voisi, mutta normaalia elämää haluan silti elää :)).

Edited by Rosetta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now