Sign in to follow this  
Followers 0
Guest

Saatat olla raskaana...

271 posts in this topic

Niin totta! Sitä kun ei voi etukäteen ennustaa, mitä ne oireet juuri itsellä tulee olemaan :lol:...

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D Täällä tuskin tarvitsee testaillakaan ensi viikolla, oireiden perusteella ollaan vahvasti raskaana :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskaana voi ehdottomasti olla myös, jos

 

-on omituisia mielitekoja tai sitten ei

-kahvi ällöttää tai sitten ei

-olet koko ajan väsynyt

-olet mielettömän pirteä

-hiuksesi rasvoittuvat

-hiuksesi kiiltävät

-sinulle tulee finnejä tai sitten ei

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D  Eihän tässä sitten enää mitään tarvi yrittää. Mähän olen jo selkeästi raskaana..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juuri sopivaa luettavaa kuumeiselle!

Nimimerkillä "Kallistelee testiä sopivaan valoon" :lol:

 

Mukava välillä näitä huumorijuttuja lukea, ettei tulisi liikaa miettyä ja vatvottua asioita. Valtavat tsempityksen muille "testin kallistelijoille"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kylläpä näissä joku totuuden siemen taitaa sittenkin olla... :rolleyes:

 

Kuulostaa kovasti siltä, että olen ollut raskaana jo pidemmän aikaa :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun en vielä itse tiennyt olevani raskaana, sanoi meikkaaja hääpäivänäni, että taidat olla raskaana.Jouduin sitten pyytämään tarkennusta, ja selitys oli: raskaana olevien ylähuulen kaaret muuttuu,että niistä hän aina näkee jos joku on raskaana..Eli ei kun tarkkailemaan ylähuulia :):D Ja siis olin todellakin sitten ollut jo silloin raskaana..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Heh, eli kun on liian aikaista vielä tehdä raskaustestiä niin voikin mennä peilin eteen huulia tuijottamaan, loistavaa! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kun en vielä itse tiennyt olevani raskaana, sanoi meikkaaja hääpäivänäni, että taidat olla raskaana.Jouduin sitten pyytämään tarkennusta, ja selitys oli: raskaana olevien ylähuulen kaaret muuttuu,että niistä hän aina näkee jos joku on raskaana..

 

Tämä kuulostaa tosiaan mielenkiintoiselta! Pitää ottaa vertailun vuoksi kuvia huulista jo nyt ennen yritystä, niin voi sitten tutkia niitä kun asiasta tulee ajankohtaista :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

Mulle kampaaja sanoi hääkampausta tehdessään, että taidan olla raskaana. En sitten udellut, mistä moisia päätteli. Ja tosiaan olin jo silloin raskaana, vaikken sitä itse tiennytkään. Olin harrastanut seksiä ilman ehkäisyä, kuukautiset olivat myöhässä (eikä tosta yhdistelmästä herännyt edes epäilyksiä) ja olo oli outo.

 

Tällä hetkellä tuosta ekan viestin listasta useampi kohta täsmää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0