Sign in to follow this  
Followers 0
Guest

Saatat olla raskaana...

271 posts in this topic

näinhän se menee :) kaikki oireet tai oireettomuus voi olla merkki raskaudesta :)

 

T: 4 päivää kuukautiset myöhässä,mutta raskaustesti näytti negatiivista eilen illalla..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho, pitäisiköhän ilmoittaa miehelle nyt että vauva on tulossa :lol:?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh. Mä oon noitten perusteella ollut kyllä jo monesti raskaana :) Mä oikeasti vääntelin raskaustestiä tuossa viikko sitten joka suuntaan ja suunnilleen vastavaloonkin, ja kuvittelin näkeväni siinä jotain. No ei siinä mitään ollut, kun kuukautiset alkoivat... Mutta mutta, voihan sitä silti olla raskaana :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan mahtava. Vieläkin hihittelen itekseni. B)

 

Valitettavasti täytyy myöntää että melkeen itämaisia tietäjiä lukuunottamatta kaikki noi oireet oon lukenut merkkinä mahdollisesta raskaudesta :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tämä on niin totta :lol: Mulla paino laski mutta maha turposi niin ettei tavallisest housut menneet enää kiinni :blink: Ei mitään oireita, kun taas aina ennen menkkoja on ollut vaikka mitä ns. raskausoireita. Olotila mitä mainioin muttei kuitenkaan tee mieli syödä mitään... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ainakin olen lihonut pari kiloa, vaikka en ole syönyt mitään ylimääräistä. Selvästi raskaana! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin minäkin. Itseään siinä vaan huijaa, mutta se kun on niin helppoa mennä lankaan kuukausi toisensa jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis mulla on KAIKKI nuo oireet, paitsi että ovella kävi vain yksi tietäjä (naapurin emäntä räkäkännissä kun oli avaimet kateissa ja piti heittää ukko pihalle baari-illan päätteeksi), mutta tämä tietäjä kävi ovella kolme kertaa - kyllähän se voidaan laskea? Ja kirkas tähti (katulamppu) mollottaa makkarin ikkunan kohdalla joka yö. Kuitenkin eilinen apteekin testi oli nega, mutta siinä oli varmasti joku valmistusvirhe. *nyökyttelee*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0