Sign in to follow this  
Followers 0
Sparkles

Jenkkiläiset äidit - mihin teet lahjalistan?

3 posts in this topic

Itse ainakin Pottery Barn Kidsille (ihan lemppari!). Lisäksi kait Babies r Us ja/tai Target. Lad of Nodiakin mietin.

 

Mietin just että olis kiva tehdä lahjalista myös esim. Finnishgifts.comiin, mutta heillä näytti olevan aika vähän vauvatavaraa (ja tosi kallista).

 

Saispa Suomi-kauppaan tehdä lahjalistan, sieltä löytyis vaikka mitä... :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me aiomme tehdä lahjalistan vain Babies R Us:iin. Aion hankkia huonekalut Land of Nod:ista mutta ostamme ne ihan itse. Jos meille pidetään showeri niin se on sitten vain ihan pieni suvun keskeinen, ja miehen suvussa ei ole tapana ostella kalliita lahjoja, joten siksi en edes viitsi tehdä kovin suurta listaa. Jos esim isovanhemmat haluavat ostaa isomman lahjan voi kysyä suoraan meiltä. Kallein asia minkä ajattelin laittaa listalle oli glider-tuoli (500 dollaria) mutta en todellakaan odota kenenkään sitä meille hankkivan. Muuten laitan ihan vain pikkutavaraa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, ma vastaan yli kuukauden myohassa. ;) Mulla oli lahjalista targetissa ja babies r us:ssa ihan vaan siksi, etta mun tutut ja sukulaiset ostaa lahjat sielta, mika on katevaa (mutta ei kuitenkaan netista!), eli jos target on kulman takana, niin kaikki hakee lahjan sielta, eika kukaan vaivaudu mihinkaan kivampaan paikaan. ;) Olipas pitka lause!

 

Io ja Sparkles, odottelen teidan vauvapaikkyja.... :D

Edited by JenniN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0