Indigo

Muistiko mies lahjalla?

296 posts in this topic

Sain Tiffanyn hopeisen rannerenkaan ja samppanja odottaa kylmässä sitä hetkeä, kun tekee mieli se avata. :)

Edited by Lara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain esikoisen synnyttyä timanttisormuksen, jossa on kolme timanttia. Kuulema yksi jokaiselle meidän lapselle. :girl_smile: Hauska juttu, etenkin kun se kolmas on nyt syntymässä.

 

Rakkain muisto vauva-ajasta on kuitenkin sydänkoru, jonka olen joskus saanut synttärilahjaksi. Molemmilla vauvoilla on ollut tapana näpertää sitä pienillä vauvansormilla kun olen heitä imettänyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain mieheltä valkokultaisen Kalevala Korun filigraani/Kaupunkisormuksen :lipsrsealed: Sormukseen tulee vielä kaiverrukseksi pienen etunimet ja syntymäaika, sain sen samana päivänä kaiverruksineen kun oli pikkuisen ristiäiset.

 

Ja tästä toisesta lapsesta ollaan sovittu, että samaiseen sormukseen kaiverretaan samaan tapaan etunimet ja syntymäaika :)

Edited by Ravenna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain sormuksen. (Valkokultaa ja timantteja.) Tosin jouduin synnytyksen jälkeen ilmaisemaan toiveeni lahjasta, mies kuvitteli jostain syystä, että en halua lisää koruja, kun käytän ainostaan vihki-ja kihlasormusta. Mut ku en ole käyttänyt, kun ei ole ollut niiden kanssa sopivaa. Nyt on :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruusuja sain sairaalaan. En odottanutkaan sen ihmeellisempiä lahjoja ku kyllä se vauva oli se suurin lahja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En saannut mitään kummastakaan, yhtä sormusta olen katsonut sillä silmällä ja puhunut et jos se ois vauvasormus. Ehkä joskus sitten saan sen ja kaiverruksena O-09 A-10 eli lapsen etunimen eka kirjain ja vuosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

En saanut mitään korua, mutta ruusun kyllä osti. Se riitti mainiosti minulle. En kamalasti koruja pidä ja rahatilannekin meillä oli (ja on edelleen) sellainen, ettei mun mielestä olisi kannattanutkaan ostella mitään..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies tuli konditorian kautta sairaalaan kun oli käynyt kotona nukkumassa ekan yön yli vauvan synnyttyä illalla ja herkut oli mulle oikein passeli lahja, muuta en odottanutkaan. Se, et mies nauttii vauvasta ja on onnellinen hänestä, on mulle paras lahja (vaikka toisaalta korulahjat ja kukatkin on mun mielestä ihana ajatus).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain sormuksen, jossa on valkokultaa ja timantteja. Tykkäsin kovasti. Mies oli lupaillut mulle sormusta, niin odotin sitä kyllä. Koru oli aika suureellinen mutta ilman pohjustustakin olisin odottanut, että jotenkin asiaa muistetaan. Itse hankin synnäriä varten pikkupullon samppanjaa ja uudenkaupungin marenkeja. Niitä päästiin nautiskelemaan yhdessä perhehuoneessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En saanut mitään, miehellä oli kamalan huono omatunto asian takia mutta itseäni tuo ei haitannut. Rahatilanne oli aika huono synnytyksen aikaan ja oltiin juuri kuukautta aiemmin menty naimisiin ja mies oli jo vihkisormukseen tuhlannut, joten olihan siinä jo ihan tarpeeksi. Paljon kivempaa oli se että mies pystyi olemaan kotona kuukauden meidän kanssa parin viikon sijaan. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sairaalaan sain mieheltä kukkia ja suklaata. Vietimme sairaala-ajan perhehuoneessa ja se taisi olla paras lahja, koko perhe vauvan ensimmäiset päivät yhdessä. Mies oli myös etsimällä etsinyt minulle ennen synnytystä sormusta, muttei ollut löytänyt täydellistä. Menemme yhdessä valitsemaan mieluisen, siihen sitten kaiverretaan ainakin pojan syntymäpäivä. Hankin muuten miehelle isäksitulolahjan, rannekellon, johon oli tarkoitus kaivertaa Isälle ja pojan syntymäpäivä. Kaiverrus ei taida onnistua, mutta lahja oli tosi mieluinen. Halusin myös miehen saavan muiston (siis muunkin kuin meidän vauvan) syntymästä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muisti! :lipsrsealed: Ennen esikosen syntymää mies oli salaa teetättänyt mulle kauan sitten ihailemani sormuksen! Sain sormuksen sitten esikoisemme syntymän kunniaksi ja sormukseen kaiverrutimme tytön nimen ja syntymäpäivän. Halusin, että tyttäremme saa sormuksen sitten aikuisena omakseen. Päätimme myös, että jos saamme toisen tyttären, teemme samoin. Sain siis tälläkin kertaa aivan uskomattoman kauniin sormuksen! Molemmat ovat valkokultaisia ja niissä on kummassakin erilainen timanttikuviointi, ihanat! :girl_in_love:

 

 

Synnytysten jälkeen olen myös saanut mieheltä ison kimpun ruusuja ja suloisen kortin! Kaikkein liikuttavinta on kuitenkin ollut synnytyssalissa heti lapsen syntymän jälkeen meheltä saatu pitkä halaus, lämmin suukko, onnellinen katse ja yhteiset onnenkyyneleet! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En saanut mitään lahjaa. Enpä kyllä ostanut miehellekään mitään lahjaa isäksi tulemisen johdosta. girl_wink.gif Meille ihanin lahja sekä timanttia ja kultaa arvokkaampi on tuo ihana oma lapsi. lipsrsealed.giflipsrsealed.gif Ja munhan se tosiaan piti odottaa ja synnyttää kun ei se mieheltäkään olisi onnistunut. girl_haha.gifgirl_haha.gif

(Tuskinpa mies edes ajatteli asiaa, mutta sanoin jo hyvissä ajoin ennen synnytystä, että älä sitten missään nimessä osta sitä Kalevalan Lapsi-korua kun se on niin ruma... wink.gif)

Timantit ja kultaa on saatu sitten ihan muiden juttujen yhteydessä.. grin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies osti sellaisen hopeisen medaljongin, johon saa sisälle kuvan. Olin joskus puhunut, että sellainen olisi kiva ja mies muisti sen (harvinaista, kun menee yleensä hältä ohi selvätkin vihjaukset) :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisen synnytyksen jälkeen en saanut lahjaa enkä toisenkaan synnytyksen jälkeen. En sellaista edes odottanut. Mies tosin muisti mua hirveällä herkkumäärällä. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei mitään sen kummempaa, kuin että oli ostanut erilaisia ihania herkkutryffeleitä, jotka oli suunnitellut ottavansa mukaan sairaalaan kun lähdettiin synnyttämään. Unohti ne kuitenkin siinä häsellyksessä kotiin, joten sain ne sitten kun palattiin vauvan kanssa kotiin (mies jäi meidän kanssa perhehuoneeseen synnytyksen jälkeen). En kyllä odottanutkaan mitään erityisempiä lahjoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en tiedä aikooko mies mitään hankkia, mutta mun isä hankki äidille jokaisesta kolmesta lapsesta jonkun korun. Mun synnyttyä iskä osti kultaisen sormuksen, jossa oli 5 pientä timanttia ja sisällä kaiverrettuna mun syntymäpäivä. Sain tuon sormuksen käyttööni, kun täytin 15, ja se oli mun lempisormus. Kun muutin pois kotoa, sormus jäi äitille :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies toi synnärille kimpun pitkävartisia punaisia ruusuja ja se oli mielestäni aivan ihana teko. En ole edes ajatellut että jotain lahjoja pitäisi antaa, se vauva siinä suurin lahja on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En mitään, mutten kyllä osannut kaivatakaan... Tunnen siipan sen verran hyvin, ettei pidä liikoja toivoa. :girl_wink::girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juu sain lahjan. Kottikärryjen renkaan sisäkumin. :D Istuminen oli jonkin aikaa todella hankalaa ja suurin piirtein kiellettyä, joten tuo oli todellinen rakkauden osoitus. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmilla kerroilla oon saanu tosi ihanan kukkakimpun ja karkkia. lipsrsealed.gif Mitään isompaa en ois ees toivonutkaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now