Sign in to follow this  
Followers 0
Guest HelmiQ

Kolme Ässää :D

154 posts in this topic

Ei ollut ässistä apua. Synnytys alkoi pikku hiljaa käynnistymään vasta, kun lääkäri sai kunnon ronklauksella sisätutkimuksessa puhkaistua kalvot osittain. Ilman sitä sisätutkimusta olisin varmaan edelleen pallomaha ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä seksi käynnisti, samana yönä meni vedet. Tosin eihän sitä tiedä vaikka ois muutenkin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Synnytin rv 40+1. Lauantaina saunottiin ja sekstailtiin, sunnuntaiaamuna tehtiin vielä sauvakävely ja illalla olikin jo tyttö maailmassa :lol: Lisäksi söin synnytystä edeltävänä päivänä papaijaa. Liekö kaikkien edellä mainittujen yhteisvaikutusta vai olisiko synnytys käynnistynyt joka tapauksessa itsestään, mene ja tiedä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^tuosta pitasii kylla jo lanseerata oma kasite: sauna, seksi ja sauvakavely. Nakisi laumoittain epatoivoisia (mutta onnellisia...) pallukoita pitkin pururatoja. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille kätilö sanoi valmennuksessa, että ainoa ässä, millä lapsen saa takuuvarmasti ulos on Sektio...

Tota "kolmatta" ässää meillä harrastettiin suht ahkeraan ennen pojan syntymää ja viikossa oli kohdunsuu kypsynyt "pitkästä" ja umpinaisesta pelkiksi reunoiksi ja kahdelle sormelle auki. Tiedä sitten, olisiko kypsynyt muutenkin, mutta kuulemma toi "luonnollinen" prostaglandiini on ihan tehokasta ;) Ei tota tenavaa silti cytotecilläkään ulos saatu, vaati Sisätutkimuksen vähän rankemman mukaan (ts. kalvot puhki) että lähti tulemaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ässäiltiin pari viikkoa ahkerasti kaikki ässät vuorotellen läpi, mutta seurauksena ainoastaan hieman lisää kivuttomia suppareita. Synnytystä edeltävänä päivänä olin ollut shoppailemassa useita tunteja ja seuraavana aamuna alkoivat supparit, joten en tiedä olisiko sitten tällä kertaa ollut vaikutusta. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä auttoi, vaikken itse uskonutkaan. Mulla ei ollut kipeitä supistuksia koko raskauden aikana kunnes sitten kun oli 3 ässää käytössä niin johan tuli illalla supistuksia muutaman tunnin ajan, sitten loppui. Tästä pari päivää eteenpäin taas ässät käytössä ja nyt supistukset ei loppuneetkaan vaan johti synnytykseen. No saunominen ja siivous ei tainnut auttaa mutta makkari-aktiivisuus sai supparit molemmilla kerralla aikaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auttoi. Oltiin seksilakossa siihen asti että vauva oli "valmis" eikä tarvittu kun se kerta niin alkoi synnytykseen johtavat supistukset. Aiemmin oli tullut ennenaikaisia supistuksia jotka lopetettiin piikillä. Olin siis valmiiksi supistusherkkä, mutta pelkkä siivous tai sauna ei kyllä vaikuttanut mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä myös ässäiltiin kaiken kolme ässän voimin, mutta ei neitiä ässät saaneet häädettyä mihinkään. Viimeisenä iltana (41+3) toki ässäiltiin saunan ja sen toisen merkeissä ja yöllä sitten meni vedet. Siltikään en noihin ässiin usko, sillä olisi se neiti aiemmin jo tullut, jos noista olisi ollut kiinni :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varmistelin siivoamalla saunan :D

 

Kaikki ässät oli käytössä, mutta luulen, että nurmikon leikkaus oli se joka sai homman alkuun, supistukset alkoi aikalailla heti sen rehkimisen jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä jo vinkkejä lukemassa vastaisuuden varalle :P Ainakii nyt kun viikkoja on "riittävästi" kasassa, vapautan villin (mutta ison ja kömpelön :huh: ) seksihirmun häkistä :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla alkoi synnytys viikolla 38+0 täysin yllättäen, kun olin palannut kotiin stand up:sta. Siellä nauroin maha hytkyen ja oli hauskaa. Heti kotiin palattuani meni lapsivesi ja vaavi syntyi nopsaan. Uskon että tuolla nauramisella oli merkitystä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein lumityöt äsken, auttaiskohan se.. Kohta saunaan.

TOsin olen saunonut koko raskausajan, joten nähtäväksi jää jouduttaisko asiaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei toiminut ei, minäkin viimesillä viikoilla salaa mieheltä siirsin kaksi kirjahyllyä olohuoneen toiselta seinältä toiselle, eikä mitään. Kokeiltiin kanssa kaikki kuulleet vinkit. Ainut jota en saannut kokeilla mutta millä uhkailin monesti, oli risiiniöljy. Käynistyi kuitenkin itsekseen 41+5.

 

Ensi kerralla loppuvaiheessa menen miehen kotitalon vessaan istumaan enkä tule ennenkö vedet menee! Miehen äidiltä meni kuulemma kahdet vedet vessaa siivotessa (ja samaa vessaa vielä) ja kälyllä meni tapetteja repiessä, istui lattialla ja kiskoi tapetteja kun vedet meni, ja se vessa oli seinän toisella puolella. Joten ilmoitin miehelleni muuttavani appiukon luokse viimeiseksi kuukaudeksi jos ei meinaa ilman "apuja" tulla :lol: Harmi että tuohon kotitaloon on etäisyyttä n400km eli jos sinne päädyn epätoivosena niin mies ei välttämättä synnytykseen kerkeä ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lumitöistä ei tullut muuta kuin kauheet selkä ja alavatsakivut eikä yöllä pystynyt kunnolla kylkeä kääntämään.. :rolleyes:

Mainittakoon, että tämä lumityökikka toimi veljen vaimolla..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ässä tolivat ahkerassa käytössä pari viikkoa ennen laskettua aikaa ja sen jälkeenkin, mutta ilman mitään tuloksia. Synnytystä edeltäneenä iltana mulle tehtiin Sisätutkimus, joka saattoi auttaa synnytyksen käynnistymisessä, koska siitä parin tunnin kuluttua alkoivat supistukset :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla alkoi synnytys viikolla 38+0 täysin yllättäen, kun olin palannut kotiin stand up:sta. Siellä nauroin maha hytkyen ja oli hauskaa. Heti kotiin palattuani meni lapsivesi ja vaavi syntyi nopsaan. Uskon että tuolla nauramisella oli merkitystä!

 

jos nauraminen auttaa, niin tämän ketjun lukemisen jälkeen pitäisi alkaa tapahtua täälläkin... palajan raportoimaan, jos autta... :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ehtinyt tarkoituksella kokeilla mitään ässäilyjä, lapsivedet menivät itsestään rv 37+5, mutta olin kyllä edellisenä iltana käynyt saunassa, joten en tiedä sitten oliko sillä jotain osuutta asiaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaikki ässä käytiin läpi moneen kertaan alkaen 38+0... Mutta ei mitään vaikutusta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskauden kestettyä nyt 41+4 olemme ehtineet noiden perinteisten ässien lisäksi kokeilemaan myös Stockmannia (tähän asti parhaat supistukset) ja myös kaikkien ah niin vitsikkäiden ässien perään kyselijöiden kohdalle sarkasmia, saivartelua ja solvausta. Oikeasti pitäisi varmaan kokeilla, että laulaisi Sound of Musicin teemaa, söisi silli-muna-voileipiä ja tanssisi salsaa. Sen jälkeen jos saisi synnytyksen käyntiin voisi sitten kaikki tulevat vuosikymmenet kaikille vakuutella, että niin vaan se lapsi syntyi kun äitee joikasi kurkku suorana musiikintäytteisistä kukkuloista... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sauna, pe seksi ja la siivous. Synnytys käynnistyi suppareilla su aamuyöstä kahden aikoihin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

menossa rv 41+2 ja mitkään ässät tai muut kirjaimet eivät ole auttaneet.. pikemminkin saunominen lopetti hyvin alkaneet kivuliaat supistukset.. en usko, että mikään edesauttaa tämän synnytyksen alkua.. ehkä huominen äitipoli jos laittavat käynnistyksen alulle..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0