Tuulssi

Viimeisimmät vaatehankintasi

42 posts in this topic

Huomasin laittaneeni taannoin vauvalle tulevien vaatteiden kuvia taaperoketjuun, muistin että oli yksi ja sama. no eipäs ollutkaan, ja täältä vauvojen puolelta ei semmoista ketjua edes löytynyt!

 

eli tänne voit laittaa kuvia ostamistasi vauvanvaatteista, viimeisimmistä hankinnoista :) mielellään omia kuvia, mutta kaupan sivuiltakin otetut kelpaavat. ja toki on kiva maininta mistä on hankittu :)

 

huomasin että on olemassa kuvia vauvan vaatteista ketju, mutta se tuntuisi olevan enemmän yleisesti kuvia vauvojen vaatteista sisältävä ketju. tähän voit laittaa niitä kuvia vaatteista mitä oikeastikin olet hankkinut vauvallesi :)

 

itsellä ajankohtainen, huhtikuun alussa syntyy meille toinen mukula :) vaikka samaa sukupuolta on veikattu olevan kuin esikoinen, niin vaatteita olen silti päässyt ostamaan kiitos aiemman myynti-innokkuuteni ;) lempikappaleita on säilynyt, mutta peruskamaa puuttu :)

 

tässäpä ekaan viestiin viimeisimmät ostokset :)

 

käytettynä hankitut marlonin body 56cm ja lindexin pupubody 62cm (samaa kokoa kuin ed.oleva), uudet cirafin 56cm ja lindexin 62cm body.

PB291335.jpg

marlonin puolipotkarit 56cm, valkoiset 50cm trikoohousut sekä kahdet 68cm (hitunen kokoero) velourpöksyt lindexiltä.

PB291336.jpg

+ jo parit muut housut lisäksi sekä aivan ihana valkopinkkisiniraidallinen reiman kaukalopussi fleeceä, koko joku 56cm tais olla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mää voisin helposti täyttää koko ketjun vauvanvaatehankinnoillani, mutta laitetaan nyt vaan viimeisin, eli Lindexin etanapotkari. Söpö kuosi ja kätevät kääntöhihat- ja lahkeet :girl_smile:

 

S0000006894820_F_W40_20121101184715.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näitä pieniä valkoisia kääntöhihabodyja 5kpl.

 

11495517.jpg

 

Kaksi kolmen pakettia tähtiyökkäreitä, eri kokoisia.

 

11495516.jpg

 

 

11495515.jpg

 

11495514.jpg

 

11495508.jpg

 

Muoks. Kuvat muutettu omiksi

 

Ja tässä alennusmyyntilöydöt:

 

11495521.jpg

 

11495522.jpg

 

11495523.jpg

Edited by Mimia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä spämmään tätä ketjua.  :lol:

 

Musta olisi kiva katsella teidän muidenkin vaatehankintoja. ;) En usko että mä olen ainut, joka näitä ostelee...

 

11584069.jpg

 

11584070.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muutama hankinta (kovin värikylläisiä Mimian kuvien jälkeen :girl_haha:)

 

 

010113_metsolaa_zpscb1a628a.jpg

 

 

010113_tuttaa_zps80031f5e.jpg

 

 

010113_nosh_zpsf6ebb0e7.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen myös ostanut nuo Tutan ruskeat norsupotkarit, jotka näkyvät Marinkaisen keskimmäisessä kuvassa. On tosi ihanat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi kuinka ihania hankintoja täällä on! :) 

 

Mistä Mimia olet ostanut nuo sini-raidalliset college-haalarit, jotka on 17.12. laittamassasi kuvassa? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania nuo Tutan retronorsut, tyttö sai punaisena tuota lahjaksi (tosin koossa 62 vaikka pyysin isompaa). Mutta tuo ruskeahan on kanssa tosi kiva.

Pitäis varmaan kuvata kaikki ostokset kun olen tytölle hamstrannut isommassa koossa vaatteita :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
(kovin värikylläisiä Mimian kuvien jälkeen :girl_haha:)

Mä totesin yhtenä päivänä olevani värivammainen, mitä tulee poikien vaatteisiin. :girl_haha: En tykkää ruskeasta, beigestä, vihreästä, suurimmasta osasta sinisiä, keltaisesta...joten ei paljon jää kun pinkit ym. tyttövärit poistaa. 

 

Nuo Metsolan helistin-vaatteet on ihania. Meillä ei taida yhtään Metsolaa vielä olla, toivottavasti keväällä tulisi jotain ihanuuksia.

 

Piksu, kaikki nuo siniset vaatteet & valkoiset bodyt on tilattu täältä:

http://www.marksandspencer.com/

Edited by Mimia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän poitsun vaatekaapista ei juurikaan yksvärisiä tai sinisiä vaatteita löydy.  :lol: Joulun jälkeisiin alennuksiin hurahdin ihan täysin. Suurimpia suosikkeja on Metsola, Småfolk ja Maxomorra.

 

wi12-430_iso_1210_2ca.jpg potk%2520ruskea.jpg Helistinbody_pun.jpg

 

product_thumb22.jpg2012-09-09_10.12.12.jpg5186d4cdc44ac6115dd8f4d1c6725-orig.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä taas tykkään värikkäistä, mutta en retrosta :D

Tälläinen nyt viimeisin hankinta, harmittaa kun ei paljoa tarvi ostella kun tuota vaatetta on jo noissa pienimissä koossa ihan hirveästi... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ihana tuo kettubody!

 

ite oon hankkinut viime aikoina enemmän kestovaippoja kuin vaatteita, mutta mm. ciraf-sarjan seepra vaatteita löysin käytettynä bodyn ja potkarit :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muoks. En onnistunutkaan liittää tähän yhteen viestiin useampaa kuvaa omalta koneelta, täytyy vähän askarrella ja palata asiaan!

Edited by Daizy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.. no niin, yritetään uudelleen! Olen ostellut osan näistä vaatteista ennen joulua tekemältäni Lontoon matkalta, osa on sitten puolestaan ihan kotomaasta hommattuja. Ei varmaan jää sukupuoli epäselväksi :)

 

Pörröhaalari ja myssy+tumput

 

Kotiutumisvaatteet

 

Bodeja

 

Potkupuku ja kokohaalari

 

Yökkärit

 

Neuletakki ja sammarit

 

Oloasu

 

Kappahlin Newbie-ihanuuksia

 

Ensi talveksi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now