Leena

Vauva- ja lapsiaiheiset lehdet

266 posts in this topic

Olen ajatellut, että laitatisin Vauva-lehti tilaukseen. Kaksi viimeistä numeroa olen ostanut irtonumeroina ovat ollet mielenkiintoisia. Viimeisintä numeroa olen varmaan lukenut kolmisen kertaa jokaista juttua läpi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joskus aiemmin (monta vuotta sitten) vauvakuumeen kourissa ostin ja luin paljonkin Vauva-lehteä. Nyt yrityksen aloittamisen jälkeen olen ostanut pari, mutta ei ne oikein natsaa. Ehkä sitten joskus, jos se plussa löytyy. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille tulee Vauva-lehti. Niitä olen myös "perinyt" kavereilta (samoin Kaksplussaa ja Meidän perhettä), joten luulen että jätän tilauksen uusimatta kunhan tämä vuoden jakso loppuu. Onhan niissä aika lailla samaa asiaa vuodesta toiseen, mutta nyt odotellessa on mukava fiilistellä ja onpahan arkistoissa tulevaa tarvetta varten, jos sitä pienen kanssa sitten ehtii lukemaan. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koska vaukkarit tietävät kaiken ja vastauksen saa nopeasti niin kysymys kuuluu:

 

Uusimmassa Vauva-lehdessä oli "Korissa" linturiepu, jonka saa Virike-Aitasta. Kenen valmistajan riepu mahtaa olla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vauva-lehti on tullut vuoden verran, mutta lopetin sen jokin aika sitten. Katsotaan jos sitä tilaisi jotain uutta -vaikka netistähän se ajankohtaisin tieto nykyään löytyy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen lukenut sekä Vauvaa että Kaksplussaa. Meidän perhe ei jotenkaan kolahda, en tiedä oikein miksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee Vauva-lehti. On tullut noin reilun vuoden.

 

Heti kun seuraava lasku kolahtaa niin lopetan tilauksen. Näissä lehdissä on jo ehditty käsitellä kaikki tärkeimmät; raskaus, synnytys, imetys, vauvan hoito, vaunutestit, turvaistuintestit yms. Tuntuu, että lehti on aina sitä samaa.

 

Ja toinen tärkeä syy, kun uusi lehti kolahtaa niin entinenkin on vielä lukematta. En vaan enää ehdi lukemaan lehtiä.

 

En innostunut Meidän Perhe lehdestä ja jostain syystä en ole koskaan tykännyt KaksPlus-lehdestä. Pitäisi varmaan kokeilla uudelleen, kun sehän on nyt uudistunut ihan kokonaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaikkia kolmea olen lukenut, kun työn puolesta olen ne itselleni saanut veloituksetta.

Kaksplussan uudistus tuntuu vieneen lehteä "ei mihinkään" suuntaan. Viimeisimmästä lehdestä en löytänyt juurikaan mielenkiintoista luettavaa. Vauvasta pidän enemmän, tosin tuohon juttujen toistumiseen en vielä ole törmännyt, kun en ihan vuotta ole sitä ehtinyt tarkemmin lukea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen lukenut jonkin verran vauva-aiheisia lehtiä ja ainakin Vauva-lehti vaikuttaa ihan kivalta. En ole kuitenkaan vielä tilannut mitään lehteä, ehkä sitten tilaan kun tulen raskaaksi. Nyt tuntuu ainakin, että kaiken tarvitsemansa tiedon aiheesta löytää netistäkin. Ihan mukavia vauvakuumeen lisääjiä nuo lehdet kyllä ovat. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ihmettelen tota vauvalehteä :o Mulla tullut lehteä hiukan yli vuos ja sen aikana sieltä on tullut jo 3 vauvan hoito-opas vihkosta ja 1 leikki-ikäisen hoito-opas...Mix ne noin tiuhaan tahtiin niitä lähettelee???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin kesäkuusta alkaen Kaksplussan kun sain ihan ok-tarjouksen.

Vauva-lehteä ostan irtona silloin tällöin jos on jotain mielenkiintoisia aiheita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postilaatikkoon kolahti ihan hyvä tarjous Vauva-lehdestä. 12kk kestona 34,90, kaupan päälle hoitolaukku (tai kantopussi). Tyhmä kysyy, vaikka tuo on kestona, niin voihan sen sit perua kätevästi tuon vuoden jälkeen? Kun luulen että se riittää..

 

Mulla palaa käämi noihin 'leikkaa-liimaa-askartele' -tilauksiin, ja ehdin jo innostua kun tuossa on myös tilauskoodi että netitsekin onnistuu. Ja sanotaan että samat edut ja arvonnat on sillaikin voimassa. No, mulle tuli ihan nimellä tuo tarjous, jolloin kehoitetaan laittamaan asiakasnumero siihen nettikenttään. Vaan ei kelpaa tuo numero joka lipukkeen nimikentässä on.. Ja sen pystyy kyllä valitsemaan kumman tilaajalahjan haluaa, mutta ei sitä haluaako osallistua auton vai rahan arvontaan. ;)

 

Taitaa jäädä tilaamatta kun on niin helvetin hankalaa! Lähinnä tuon hoitolaukun takia oisin tilannu, kun ainakin kuvassa näyttää ihan fiksulta. Onko jollain? Onko se tilava ja muuten hyvä? Ja vinkkejä saa antaa muutenkin nettitilauksen tekemiseen, oonko käsittäny ton numerosysteemin jotenkin väärin..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon yhdellä äidillä nähnyt sellasen...Se on samettinen laukku joka ottaa kaiken roskan ja lian itteensä...Sisältöä en tiedä minkälainen on...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lähinnä tuon hoitolaukun takia oisin tilannu, kun ainakin kuvassa näyttää ihan fiksulta. Onko jollain? Onko se tilava ja muuten hyvä?

 

Mulla se laukku on semmoinen liukaspintainen, eikä siis samettinen. Muutama sisätasku siinä on ja ulkopuolella yksi iso tasku (itse sujautin mukana tulleen hoitoalustan sinne), mutta käytännöllisyydestä en sen enempää osaa sanoa kun ei vielä ole käytössä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irtonumerona on tullut ostettua Vauva-lehteä ja kaksplussaa, riippuen vähän mitä aiheita lehdissä on. Jotenkin olen tykännyt vähän enemmän vauva-lehdestä, siellä on monipuolisesti asiaa ja enemmän kiinnostavia aiheita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä ihmettelen tota vauvalehteä :o Mulla tullut lehteä hiukan yli vuos ja sen aikana sieltä on tullut jo 3 vauvan hoito-opas vihkosta ja 1 leikki-ikäisen hoito-opas...Mix ne noin tiuhaan tahtiin niitä lähettelee???

 

Mullekin on tullut niitä jo vaikka kuinka monta. Ja kun sisältöä selailee niin niissä ei ole muuta eroa kuin kannet.. Ja me saatiin ainakin neuvolasta niin hyviä vauvaoppaita, että nuo on kyllä jäänyt ihan lukematta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mullekin on tullut niitä jo vaikka kuinka monta. Ja kun sisältöä selailee niin niissä ei ole muuta eroa kuin kannet.. Ja me saatiin ainakin neuvolasta niin hyviä vauvaoppaita, että nuo on kyllä jäänyt ihan lukematta.

 

 

 

 

No mä olen selannut nopsaa läpi :lol: Eilen toi neiti otti niitä kirjahyllystä ja heitti

niitä lattialle mun nokan eteen...Mä sit kysyin et enkö mä mukaa osaa hoitaa suo

kun noita mun nokan eteen heität??? :lol: :lol: :lol: Mä tässä mietin et mixköhän mä

olen ne säästänyt??? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä pidän Vauva-lehdestä. Kaksplus on jotenkin pitkästyttävä...

 

Komps. Mulle on tullut Kaksplus-lehti jostain puolesta välistä raskautta, mutta ei se oikeen jaksa kiinnostaa. Vauva-lehden taas sain lahjalehtenä pojan synnyttyä ja se on ollut paljon mieleisempi lehti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postilaatikkoon kolahti ihan hyvä tarjous Vauva-lehdestä. 12kk kestona 34,90, kaupan päälle hoitolaukku (tai kantopussi). Tyhmä kysyy, vaikka tuo on kestona, niin voihan sen sit perua kätevästi tuon vuoden jälkeen?

 

Kyllä tuon 12 kk jälkeen voi hyvin perua lehden tilauksen, vaikka itsellä tuppaa unohtua ennekö uusi lasku jo tulee postissa. Tosin silloinkin ehtii perua vielä ja korkeintaan joutuu maksamaan vastaanottamistaan lehdistä.

 

Itse olen lukenut muutamaa lehteä kirjastossa ja ostanut jokusen irtonumerona. Kaikki tuntuu vaan olevan niin samantyyppisiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin jokusen aikaa sitten KaksPlussan kun siitä oli hyvä tarjous mutta nyt kun sain Vauva-lehdestä näytteen ja kivan tarjouksen harmittaa vähäsen. Jotenkin tuo Vauva tuntuu nyt kivemmalta kuin KaksPlus.

 

Meidän Perheestä lähettivät näytelehden jossa oli juttu Pertti Salovaaran perheestä. :ph34r: Eipä ainakaan harmita ettei tullut tilattua tuota lehteä. Sorry, Pertti. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille tulee Meidän perhe-lehti ja sitä tykkään lukea. Sen sijaan Vauva-lehden tilauksen lopetin juuri, koska en vaan yksinkertaisesti enää pidä lehdestä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos tänään siirtyisin tuumasta toimeen ja tilaisin vauva-lehteä kun irtonumeron mukana tuli lappu tarjouksesta.... Kylkiäisenä tulee kantoreppo, ottaisin sen tarjouksen ilman sitä "lahjaa"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vauva lehti on ihan paras!!! Lehdessä oikeasti hyviä neuvoja vauvan hoitoon ja muutenkin mukavaa luettavaa molemmille vanhemmille. Mieskin lueskeli minun raskaus aikana vauva lehteä ihan innoissaan :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now